האומץ להיות אותנטיים – מארס נכנס לדלי

אחת לשנתיים מארס עובר במזל מסוים ומעיר את האנרגיה של אותו איזור לפעולה. היום 30.3.20 מארס נכנס לדלי ומעיר האפשרות שלנו לפגוש את האינדיבידואליזם והייחודיות האישית, זמן זה מהווה מסע מרתק להיזכר ביכולות המיוחדות שלנו והשפעתן על החברה, קהילה והעולם..

מארס מייצג אומץ, אסרטיביות, יוזמה ויכולת להביא מהכוח אל הפועל את החלום והחזון שלנו. כשמארס נכנס לדלי נפתחת דלת מיוחדת המאפשרת להביא לידי ביטוי את האוטנטיות המיוחדת לכל אחד מאיתנו. מארס פועל בשלוש פאזות (שלושה מצבי תודעה שונים) : השורד, הלוחם והמנהיג ולכן התנועה של מארס בדלי מאפשרת מסע אמיץ למפגש עם הקול הייחודי , לשרוד את המפגש ללא פחד ולהסכים להלחם למען אותו קול כדי לאפשר לאותו קול פנימי להנהיג אותנו.

המפגש הראשוני של מארס על זירת הדלי מוציאה את הפאזה הראשונית ביותר, השורד במיוחד במעבר הנוכחי משום שמיד עם כניסת מארס לדלי הוא נפגש עם סטורן ומקבל שלט ענק של עצור! החלק הראשוני עובד על אוטומציה והטבעות שחלו בשלבים מוקדמים מאד של החיים (התכנה של דמות זאת ננעלת בגיל שנתיים, חזרת מארס- גיל שנתיים הנורא( לכן בכל תחילת מזע בכל זירה אותו כפתור ראשוני נלחץ ותחושת ההישרדות עולה באופן חזק מאד במיוחד מי שיש מארס חזק או מארס פצוע במפה

הפאזה הראשונית של השורד מעלה את הפחד, ותסכול, החוסר אונים ותחושת הכליאה וממקום זה המון כוח ואסרטיביות יוצאים החוצה, בדרך כלל ליצירת מחשבה/פעולה למען משהו.. ולכן מיד מתחברים לפאזה של הלוחם ועל מה נלחם ולמען מה, אלא שכעת המפגש המידי עם סטורן לוחץ חזק יותר על ההישרדות ועל התסכול.. ממקום זה עולות השאלות ממה אנו מפחדים ולמה?

דרך אחרת לראות מה קורה עם כניסת מארס לדלי, כיוון שאנו חווים מסע עם חלק מאוד ראשוני בתוכנו, מערכת האוטומציה הפנימית יכולה להגיע למקומות לא פשוטים וממקום זה הצל יכול לקחת חלק פעיל במפגש עם החיים: הצל של מארס בדלי יכול לפרוץ כאילו משום מקום ובאופן לא צפוי כפחד וחשש, בריחה, התרסה, מרידה, התנגדות ומלחמה, אך כמו תמיד הצל נועד להציג את האור בדרך אחרת. זה הזמן לפתוח את עצמינו למשהו חדש, רעיונות עדכניים לזמן העכשווי כדי לאפשר את העצמאות והחופש להיות. בנוסף חשוב לזהות שמארס בדלי פועל לא רק למען הטובה האישית, אלא למען רעיון חדש ומיוחד שיכול לאפשר חופש ועצמאות גם לקהילה בה אנו חיים, לקבוצה אנושית שחולקת רעיון, חזון או חלום דומה.

לכן זמן זה מאפשר להתחבר לספונטניות, הומניטאריות, שחרור פחד ויצירה מתוך חדווה ושמחה. מומלץ לשים לב לחוסר יציבות שמארס מביא לזירה זאת, אך בו זמנית לזהות זאת כנורות אזהרה לבעייתיות שזקוקה לשינוי. וממקום זה להסכים לאמץ רעיון חדש כדי לאפשר למנהיג הפנימי שבתוכנו להנחות אותנו למקומות שמעבר לנוף המוכר, בכל תחום, מימד ורובד בחיינו.. בו זמנית לראות שהמפגש עם סטורן יהדוף את הרצון ולכן חשוב להיות ממוקדים ויודעים מה אנו רוצים

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן