צמידות מארס סטורן בדלי – האם יוצאים לדרך חדשה ?

היום 31.3.20 מארס נצמד לסטורן בדלי, המפגש בין מארס וסטורן מחבר שתי אנרגיות מנוגדות במקום ייחודי לפריצת מעגל חדש: תכנית , אחריות, רצון , פעולה תוך התייחסות למערכת האוטומציה המפעילה אותנו כדי לאפשר פריצה ויצירת מרחב חיים חדש.

סטורן נכנס לדלי ועם כניסתו לדלי נוצר לחץ חזק מאד שנוגע לסדר חדש בתוך אנרגיה אחרת, שונה ואולי אף כאוטית כדי לאפשר בטחון בזמנים של אי וודאות. סטורן שרק נכנס לדלי ממקודם על מעלה קריטית מה שאומר שמגיע עם המון עוצמה ופוטנציאל ליצירת סדר, אך טרם הכרנו את המרחב החדש ולכן הפאזה הראשונית של סטורן: הצנזור באה לידי ביטוי באופן חזק מאד. ומה קורה שאנרגיה זאת מגיעה בצורה חזקה? נוצר לחץ , מתח,ביקרות, אשמה ואולי תחושה של גורליות בהובילה למקום בו לא בדיוק יודעים מה לעשות..

מיד אחרי כניסת סטורן, מארס הצטרך לזירת הדלי והביא עימו שפע של תנועה במטרה לצור שינוי מהיר , אינטנסיבי עם המון רצון, אך בדיוק כמו שקורה עם סטורן על מעלה קריטית, כך קורה עם מארס ונוצר לנו מפגש חזק מאד עם פחד וחשש, אותם מקומות שעוצרים אותנו וגרמים לנו לחוות תחושה של הישרדות או מלחמה מבלי להבין לאן באמת הולכים.. במקום זה הפאזה הראשונית שמארס מיצג היא פאזת הצייד השורד מרגע אחד לרגע הבא וכיון שדלי הוא מזל שנוגע לבטחון גם כאן הדחף חזק מאד אך בו זמנית לא ברור .. רק בנקודת המוצא

כך שאנו מקבלים שתי אנרגיות או שתי תת דמויות פנימיות שלוחצות על כפתורי הישרדות במקום שלא פשוט להבנה כיוון שמקום זה מבקש לצאת מהקופסה ולכן הלחץ נעשה גדול יותר עם חשש ומתח גדול יותר.. במקביל האנרגיות של מארס וסטורן סותרות מיסודן , מדובר בשתי אנרגיות מנוגדות במקום ייחודי לפריצת מעגל חדש: תכנית , אחריות, רצון , פעולה תוך התייחסות למערכת האוטומציה המפעילה אותנו כדי לאפשר פריצה ויצירת מרחב חיים חדש.

במה האנרגיות הללו שונות? מארס מייצג חום ומהירות וסטורן מייצג קור ואיטיות, מארס מדבר על אביב וסטורן מדבר על חורף , מארס מייצג את הנעורים ועוצמות של הגיל הצעיר בעוד סטורן מייצג את הזקנה והחכמה של הזקנה ולכן שתי פלנטות אלה מייצגות שתי דינאמיקות שונות במהותן נפגשים נוצרת אנרגיה חזקה מאוד של קצוות שנפגשת למבחן המציאות, מארס מיצג את הכוח עוצמתי של האביב, פריצה, חום ותנועה בעוד סטורן מייצג את האנרגיה של המסוגרת של החורף, שימור, קור וסטטיות למעשה מארס מייצג את הצייד והלוחם וסטורן את הצנזור והמורה, לכן מפגש מבניהם יכול להיות מפגש של מתח, מאבק ותסכול עמוק או דיאלוג מדהים של גיוס החכמה של המורה הפנימי כדלק ללוחם ולסמן מטרות, יעדים (סטורן) ביחס לרצון אישי וצרכים אישיים (מארס) וממקום זה חשבון נפש עמוק, הבנות אמיתיות, שחרור תסכולים וכעסים ומינופם לתכניות ארוכות טווח, בזהירות מתוך הבנת המפה הגדולה של החיים.

לכן זמן זה מאפשר לנו לפגוש את הקצוות, את הילד והזמן , הלוחם והמאסטר כדי לגייס את עוצמות למסע למימוש רצון, מטרה, הצלחה ויותר מכל סלילת דרך אמיתית וכנה עם הסכמה להצלחה ומימוש חלומות. ..זמן מרתק ליריית פתיחה של משהו חדש.. עוד נקודה מעניינית : השנה מארס נצמד לסטורן אחרי שיצר מפגש עוצמתי עם יופיטר ופלוטו ואנרגיה זאת יוצרת המון לחץ וכשמגיעים לדלי, לאוויר אחר, המפגש מאפשר פתרון ופעולה לאתגרים שעומדים בדרך..

הריכוזיות והאינטנסיביות כרגע לא פשוטים ונראה כאילו יש פתרון בזמן שנראה שאין פתרון.. חושב להתמקד במהות של הפוטנציאל החיובי, לרתום את האנרגיות של סטורן לתכנון תכנית חדשה,ואת האנרגיות של מארס לעשייה, לעבור את הגשר של פחד והחרדה ולהבין שמאחרי הכל נמצא מרחב חדש שמאפשר לאנושיות שבנו לבוא לידי ביטוי ולצור עוגנים חזקים לחלומות של מחר

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן