הזדמנות נדירה לשנות ממעמקי הליבה – צמידות מארס פלוטו

11.11.14 נוצר מפגש בין מארס ופלוטו בגדי. מארס ופלוטו הם שליטי מזל עקרב וכשותפים לשליטה הם חולקים בניהם תפקידים ברורים ומדויקים, מארס מנהל את העניינים היומיומיים ופלוטו את העניינים הנשמתיים. בהסתכלות על מזג האוויר האנרגטי אנו יכולים לתרגם את שתי ההשפעות הללו לעבודה ותחומי אחריות של שתי דמויות פנימיות : הלוחם ואלכימאי

מארס, הלוחם הפנימי אחראי על החיים היומיומיים, החל מהישרדות וכלה בסימון מטרות, יוזמות, אסרטיביות ועד יכולת להביא מהכוח אל הפועל הצלחה ובנית עצמאות. פלוטו, האלכימאי אחראי על המרחבים של הנשמה ועוסק בהישרדות הנשמה, מאבקים עם פחדים, מפלצות ושדים פנימיים ועד צלילת לעומק נבכי הרגשות העמוקים ביותר, אלכימיה וחיבור למקור עוצמה שמעבר ליומיום. שתי דמויות אלה אמורות לחיות בהרמוניה וביחסים של תמיכה.

ששתי דמויות אלה חוברות יחד, תחומי האחריות והתפקוד של שניהם מתחברים ליחידה אחת שאמורה לצור דלק לשנתיים הקרובות, אך, החיים יוצרים סוג של מאבקים ומתחים בין הצרכים הפנימיים העמוקים ביותר לבין הצרכים לשרוד ולהצליח תחת הקודים החברתיים ולכן החיבור בין שתי דמויות יכול ללחוץ על כל הפערים והמאבקים שנוצרו במהלך השנים ומקום זה יוצר נפיצות עצומה. למעשה אותו דלק שאמור להיות מקור דחיפה ועוצמה לשנתיים הקרובות יכול להתפוצץ בגלל גפרור קטן שנזרק בהיסח הדעת..
זמן זה לוחץ על הכפתורים של החיבור בין שתי דמויות אלה ולכן מאפשר להבין את הפערים ולקחת אחריות במטרה לשנות ולצור מציאות חדשה. אם יש תמיכה והרמוניה פנימית בין שתי דמויות אלה לצור קפיצת מדרגה למטרות והיעדים הבאים. כל אחד מאיתנו יחווה את ההשפעה בצורה שונה , בחיתוך גדול ביחס למיקום השמש (המזל האישי) ובחיתוך מדויק יותר ביחס למפה אישית מלאה.
(חשוב לציין ששליט מזל גדי, סטורן נמצא כעת בעקרב ומצב זה ששליט גדי נמצא בעקרב ושליטי עקרב נמצאים בגדי נקרא אירוח הדדי וברובד האנרגטי יוצר לופ לא פשוט, אך בו זמנית הזדמנות להגיע לשכבות העמוקות ביותר של הנשמה ואופן התפקוד בכל הרבדים והמישורים של החיים. לכן זמן זה מביא עמו הזדמנות נדירה לשנות ממעמקי הליבה הפנימית העמוקה ביותר את אופן ההתנהלות, תפקוד ומטרות חיינו.)

טלה
מארס הוא שליט מזל טלה ונמצא במיקום בו נחשב לנעלה (גדי) ולכן קל יותר ללוחם הפנימי להתחבר לאמביציה, אומץ ויכולת להניע את הגלגלים הפנימיים למטרות ברורות ומדויקות, פלוטו עוזר לצור את השינוי ולדייק את המטרות ביחס לרצון אישי לצד הצורך בהכרה חברתית ומכאן קצרה הדרך להכרה והצלחה. אם יש חיבור בריא בין הלוחם לאלכימאי זמן זה מאפשר לגעת במטרות לכבוש יעדים חדשים ולגעת במטרות מדויקות ולחוות הצלחה . אם נוצרת חוויה של כעס, תסכול, כאב או דכדוך, אלה שלטי אזהרה למטרות לא ברורות ולא מדויקות ומכאן ההמלצה לבדוק מה באמת רוצים ומה הנכונות להשקיע כדי לחשוף את הרצון האמתי ולחבר בין ההישרדות היומיומית לבין הצורך לגעת ביעוד עמוק יותר של הנשמה, להצטייד באחריות לצד ראייה ארוכת טווח ולאפשר ללוחם להגיע למפגש עם המנהיג הפנימי

שור
מפגש של שתי דמויות אלה במזל גדי (אדמה) מחבר את הפרקטיקה לה זקוק השור בכל הנוגע לעולם אמונות. האמונה היא הדלק הגדול ביותר שמניע את השור מרבצו ומכניס אותו ליוזמות ופעולות חדשות, למעשה המפגש בין מארס ופלוטו יכול להוות מקור דחיפה לא רגיל למעוף חדש ממנו ניתן להגיע ליישום מדויק ומוצלח של המטרות והיעדים. אם יש חיבור בריא בין הלוחם לאלכימאי זמן מרתק לצמיחת האמונה, אומץ ויכולת עשייה. אם נוצרת חוויה של תסכול וחוסר אמונה, כאב של אשמה, אלה שלטי אזהרה לעולם אמונות רעוע שלא מכוון דרך רצון אמתי אלא דרך מלל ורעש חסר משמעות ומכאן ההמלצה לבדוק פנימה במה באמת מאמנים ולמה באמת נותנים את המשקל בחיים כדי לאפשר שינוי ופריצת גבולות האמונה במטרה להגיע ליוזמה, עשייה ויישום חלומות.

תאומים
מפגש שתי הדמויות הללו מתרחש ואזור שמעבר ליכולת השליטה ולכן התאומים שזקוק להבנות מנטליות, רציונליות והגיונות מוצא עצמו במקום לא מוכר בו נאלץ לשחרר את מספר הסיפורים לחופשה קצרה כדי להגיע לעומקים מעבר למילים. למעשה המפגש בי מארס ופלוטו בזירה זאת דוחף בכל הכוח מאזור מוכר של הבנות למפגש עם הגיון אחר, הגיון רגשי עמוק של הנשמה ולכן מקום זה מהווה מקור לדחיפה עצומה שנובעת ממקור עמוק יותר ובטוח יותר, אם יש חיבור בריא בין הלוחם לאלכימאי נוצרת ראקציה חזקה ממנה ניתן לצור מקורות עוצמה וכוח לשנתיים הבאות. אם נוצר מפגש חזק עם פחדים מהלא ידוע, תחושה והרגשה שאי אפשר יותר כי אין כוח, אלה שלטי אזהרה להתנהלות לא בריאה שסומכת רק על חלק קטן של התמונה ומכאן ההמלצה לבדוק את היכולת להתמודד עם פחדים ולעבור קירות שכן הפחד הוא רק אשליה מהלא ידוע.

סרטן
המפגש בין מארס ופלוטו מתרחש באזור של יחסים, יחסים בין החלקים הפנימיים ובין האדם והאחר בכלל ומערכות אישיות בפרט. לכן הסרטן שזקוק לביטחון והזנה ללא תנאי מוצא שתנאים של יחסים התשנו מבלי שידע על כך, למעשה המפגש של מארס ופלוטו בזירה זאת דוחף להתפשט מהפחדים שקשורים ליחסים, להשיל את חומות הביטחון ולהסכים לחוות משהו חדש. לכן אם יש חיבור בריא בין הלוחם לאלכימאי נוצר סדר חדש, הרגשה של איזון והפריה עם ידיעה עמוקה שמקום זה יוצר משענת פנימית חזקה ויציבה לשנתיים הבאות. אם נוצרת תחושה של תסכול וחוסר אונים, חשש ואשמה אלה הם שלטי אזהרה להתנהלות לא בריאה בכל הנוגע ליחסים ומחיר הגבוה שהם גובים בגלל אשמה וחוסר יכולת להתחבר לרצון כן ואמתי, מכאן ההמלצה לבדוק במראה מה באמת המחיר והתמורה ולהסכים לשנות ביחס לרצון וצורך אישי.

אריה
המפגש בין מארס ופלוטו מתרחש באזור של תפקוד והתנהלות יומיומית ולכן האריה שזקוק לבמה לביטוי מלא של היכולות והיצירתיות שלו מוצא עצמו על במה צרה מידי ועם ביקורת גבוהה מידי. האריה שזקוק להכרה ואהבה מוצא עצמו תחת עינו של האח הגדול שבודק את התוצאות של עבודתו תחת זכוכית מגדלת מבלי שהתכונן לכך, למעשה המפגש בין מארס ופלוטו בזירה זאת דוחף לשחרר את ההתעסקות בפרטים הקטנים הנובעת מפרפקציוניזם ולהסכים לראות את התמונה הגדולה. לכן אם יש חיבור בריא בין הלוחם לאלכימאי נוצרת תחושה של שלווה והרגשה נינוחה. אם נוצרת תחושה של התכווצות לצד תסכול וכעס עצור, מדובר בשלטי אזהרה להתנהלות לא בריאה בכל הנוגע לאופן התפקוד בחיים ברבדי גוף נפש, מכאן ההמלצה לבדוק מה המחיר של חוסר כנות והסכמה להתקטנות במטרה לשחרר ולגלות את היכולת לרפא ולשחרר ולהגיע לתוצאות חדשות במהלך השנתיים הקרובות.

בתולה
המפגש בין שתי הדמויות מתרחש באזור של יצירתיות וביטוי הלב, לכן הבתולה שזקוקה להתנסות ביחס לתוצאות ותפוקה מוצאת עצמה במקום בו התנאים משתנים והיא נדרשץ לרדת מהגדר ולהיכנס למגרש המשחקים של החיים. הבתולה יכולה למצוא עצמה נלחצת מול מרחבים גדולים מדי וללא יכולת לארגן ולסדר את החיים באופן הרגיל, למעשה המפגש בין מארס ופלוטו בזירה זאת דוחף את הבתולה להשיל את ההגנות בכל הנוגע להתנסות של הלב, להסכים להמר ולקחת סיכוי ולא סיכון באזור לא מוכר ולא בטוח. לכן אם יש חיבור בריא בין הלוחם לאלכימאי נוצרת תחושה של שמחה והתרגשות, יצירה וביטוי מלא של הלב. אם נוצרת תחושה של פחד להתנסות או חווית איום ממה שלא מוכר, מדובר בשלטי אזהרה לחוסר הסכמה לחוות אהבה ושמחה, מכאן ההמלצה להשיל ולקלף את חומות הפחד ולהסכים להתחבר ללב למרות ועל אף החוסר בטחון כדי לצור מציאות חדשה שתואמת את צרכי הלב.

מאזנים
המפגש בין שתי הדמויות מתרחש באזור של הבית והמשפחה, לכן המאזנים שזקוק לחוויות של שיקוף והפריה מוצא עצמו במקום בו אמור להתחבר ללא תנאי לשורשים עתיקים שנובעים מקארמה ובזמן זה חוקי הקארמה משתנים והאדמה יכולה לרעוד מתחת לרגלים. המטרה להשיל את מה שלא צריך ולהתמקד במה אמתי ונכון ברמה של הזנה ובטחון, לכן המאזנים יכולים למצוא עצמם בתחושה והרגשה של תלישות, חוסר בטחון ואי וודאות, למעשה המפגש בין מארס ופלוטו בזירה זאת דוחף להשיל של השריון וההגנות ולהסכים למשפחתיות ללא בקורת ושיפוטיות, לכן אם יש יחסים בריאים בין הלוחם לאלכימאי נוצרת תחושה של שלווה, בטחון והרגשה של שייכות ללא תנאי. אם נוצרת הרגשה של תלישות וחוסר שייכות מדובר בשלטי אזהרה לחוסר כנות ואי הסכמה הנובע מהתכחשות לקן המשפחתי ולקארמה המשפחתית, מכאן ההמלצה להתקלף ולהסכים להרגיש , להתחבר לשורשי הזהות הראשונית ובכך לאפשר מקור עוצמה לשנתיים הבאות

עקרב
המפגש בין שתי הדמויות מתרחש באזור של הסביבה הקרובה ונוגע ביכולת ההסתגלות והגמישות למציאות המשתנה של חיים בעוד העקרב זקוק לשליטה מלאה במרחב בטוח וקבוע. לכן העקרב נדרש לשנות את הכללים וההרגלים הנובעים ממקום הגיוני ושכלתני,שליטה וידיעה מה קורה ולמה במטרה להשיל את ההגנות של ההיגיון והשכלתנות כדי להגיע לאינטליגנציה רגשית עמוקה יותר. לכן העקרב יכול למצוא עצמו במקום של קפיאה ומתח , עצבנות יתר וחוסר שקט, למעשה המפגש בין מארס ולפלוטו בזירה זאת דוחף לשדרוג תכנת תפיסת המציאות והסכמה למצוא שפה מדויקת ואמתית יותר , לכן אם יש יחסים בריאים בין הלוחם לאלכימאי נוצרת תחושה של גילוי והבנות עומק, שקט פנימי ותחושה של רגיעה נעימה. אם נוצרת הרגשה של חוסר שקט, עצבנות יתר וחוסר אונים מול המחשב הפנימי מדובר בשלטי אזהרה לחוסר יכולת להסתגל לשינוים ברמה המנטלית. מכאן ההמלצה לחקור את ההבדל בין תירוצים לסיבות כדי לצור מענה חשיבתי לשנתיים הבאות.

קשת
המפגש בין שתי הדמויות מתרחש במרכז המרחב הבטוח ונוגע בניהול ושימור המשאבים ויכולת הארגון של החיים ברמה פרקטית . הקשת זקוק למרחבים אין סופים לביטוי האמונות והפילוסופית של החיים ובמקום זה נדרש להתכווץ לתמונה הפרקטית שנוגעת ביכולת ניהול החיים ברמה הארצית, לכן הקשת בעל המעוף מוצא עצמו נדרש להתקבע ולבדוק את הפן הארצי והחומרי של חייו כדי לאפשר יצירת תנאים טובים יותר למעוף גבוה יותר. זאת הסיבה שהקשת יכול למצוא עצמו במתח ודאגה נוכח החוסר תיאום בין מה שנראה שאפשרי לבין מה שבאמת קיים בשטח, למעשה המפגש בין מארס ופלוטו בזירה זאת דוחף לשדרוג יכולת ההישרדות, עמידות ואיתנות בחיים כדי לאפשר קרקע יציבה לעשייה ברבדים הרוחניים והחברתיים, אם יש יחסים בריאים בין הלוחם לאלכימאי נוצרת תחושה של יציבות, בטחון וידיעה שהכול בסדר . אם נוצרת הרגשה של דליפה, זליגה וחוסר יכולת לכלכל את החיים הארציים מדובר בשלטי אזהרה לחוסר יכולת לניהול פרקטי ובטוח ומכאן המלצה לעבודת תחזוק, ארגון ותכנית ארוכת טווח כדי לקבל דלק לשנתיים הקרובות.

גדי
המפגש בין שתי הדמויות מתרחש באזור שנוגע למפגש עם העולם ולוחץ על הפרסונה והביטחון עמו מגיעים למפגש עם העולם, למעשה מדובר בלחץ על הדלת כניסה לחיים שמחזירה לילדות מוקדמת מאד ומאפשר לשנות את הקיבעונות האישיותיים שנוצרו בשלבים אלה. הגדי הזקוק לאישור שעושה הכול כמו שצריך וזוכה להצלחה והכרה מוצא עצמו מול הקול המעודן והכול כך ברור של הנשמה שלוחץ על מי אתה וכמה הלכת לאיבוד בקונפליקט בין הרצון האישי לרצון בהכרה חברתית. זאת הסיבה שהגדי יכול למצוא עצמו מול חרדות, דאגות ומתח גדול של חוסר התאמה פנימי למציאות שמתנה ולהכרח לגלות מה באמת רוצה לעשות בחייו. אם יש יחסים בריאים בין הלוחם לאלכימאי נוצרת תחושה של רצון בהיר ומדויק שמכויל למטרות חדשות . אם נוצרת הרגשה של כעס, תסכול או עצב, מדובר בשלטי אזהרה לחוסר יכולת לניהול פרקטי ובטוח ומכאן המלצה לעבודה אישית התפתחותית לזיהוי מי אני ומה אני רוצה כדי לצור דלק חדש ועוצמתי לשנתיים הקרובות.

דלי
המפגש בין שתי הדמויות מתרחש באזור בו נבנים חלומות ונוצר חזון של החיים ולכן יכולה להיווצר הרגשה מוזרה שנעה בין התרוממות רוח גבוהה מאוד המלווה באינטואיציה חזקה או חווית שיתוק ופחד גדול מאד. הדלי זקוק למקום שבו יכול להשמיע את הקול האותנטי ומקור הקול נמצא בעולם של חזון וידע גבוה יותר, למעשה המפגש בין מארס ופלוטו בזירה זאת חושף ודחוף את הדלי לחיבור עמוק יותר לנשמה ולקשב חדש לחלומות וחזון שמעבר להתנהלות שחווה עד היום. למעשה המפגש בין מארס ופלוטו בזירה זאת דוחף לשדרוג יכולת החלימה והאימון התכנית הגדולה של העולם, אם יש יחסים בריאים בין הלוחם לאלכימאי נוצרת תחושה של התרוממות הנפש, חיבור להשראה, דרך וידיעה פנימית עמוקה שהכול בסדר.. אם נוצרת חרדה, חלומות רדיפה ותחושה של נטישה ואי אמון מדובר בשלטי אזהרה לחוסר יכולת לתת אימון ביכולת לחלום, להתמסר לחלומות לדרך שמעבר ליומיום כדי להשמיע את הקול האמתי והאותנטי ומכאן המלצה לעבודת התפתחות רוחנית, תפילה, מדיטציה לצד תחזוקה פיזית והזנה בריאה כדי לקבל דלק לשנתיים הקרובות.

דגים
המפגש בין שתי הדמויות מתרחש באזור חברתי בו ניתן לצור משהו למען המעגל החברתי ולמען הקהילה בה הדגים חי ולדגים האלטרואיסטים שבגלגל אין מקום שמיטיב יותר מנתינה למען משהו גדול ממהות האישית. זאת הסיבה שהדגים יכול למצוא עצמו חסר מעגל חברתי בו ניתן להקדיש תרומה ואנרגיה או בתשישות בשל נתינת יתר, למעשה המפגש בין מארס ופלוטו בזירה זאת דוחף לחיבור לתקווה ותרומה למען חברה צודקת ואמתית יותר. אם יש יחסים בריאים בין הלוחם לאלכימאי נוצרת תחושה של שמחה ותקווה, חיבור לחברים שמאפשרים להשמיע את הקול האמתי האותנטי, אם נוצרת הרגשה של תלישות, חוסר חיבור לתקווה, קשיים חברתיים ופחד מהעולם, מדובר בשלטי אזהרה לחוסר יכולת לתת מקום לתקווה ולחלומות להיות חלק מהחיים ומכאן המלצה לעבודת התפתחות, הסכמה להיחשף לאנשים חדשים ולמקומות חדשים כדי להעשיר את החיים ולקבל דלק לשנתיים הקרובות.

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן