מזל טוב לכל התאומים – שמש נכנס לתאומים

היום 20.5.21 שמש נכנס לתאומים. מזל טוב לכל התאומים😊 ברכות לשנה טובה מלאת הבנות חדשות/ זמן זה בו השמש נע במרחב של אנרגיית התאומים הוא זמן בו ניתן להיפתח למערכת החשיבה, תקשורת ומערכות יחסים . כיוון שאנו חיים בחברה בה יש אין סוף גירוים שלא קשורים למי שאנו באמת, אנו מעמיסים המון מידע שלא בהכרח נחוץ, מידע זה יוצר רעש ולא מקדם מחשבה, אנו מפסיקים להקשיב לעצמינו, לחשוב ולעבד את המציאות של חיינו ואת מערכות היחסים שלנו

זמן זה מאפשר להתחבר קוד הראשוני של המחשבה והתקשורת שלנו ולהבין לעומק את ההשפעות על דרך המחשבה ודרך יצירת קשרים.. לכל מי שנולד תחת מזל תאומים (שמש בתאומים ) חוגג יומולדת ושיעור חייו שמש בתאומים למצוא את האור בזירה זאת, כל אחד ואחד יש את אזור התאומים במפה שלו ואם יש איוש בזירה זאת , כעת יהיה שיח מחודש במיקום זה במיוחד שכעת גם מרקורי נמצא בצל טרום רטרו… מה שמספר לנו שהשנה המרקוריאנית החדשה מתחילה בתאומים: “נמל הבית” לכן שנה זאת בעלת ערך נוסף שמאפשר להיכנס לעומק הארכיון הפנימי ולשדרג את השפה, הגישה, ההסתכלות, ההבנה, הפרספקטיבה והיכולת לתקשר ביננו לבין עצמינו, ביננו לבין אחרים וביננו לעולם בכלל..

מזל תאומים הוא השלישי בגלגל המזלות והראשון למזלות האוויר. כשנכנס מזל תאומים, אנו מגיעים לחודש האחרון של עונת האביב, משבים של רוח קיצית חמה פוקדים אותנו לרגעים, מזכירים לנו שעוד מעגל ירח מלא יפרוץ הקיץ במלוא כוחו ועוצמתו

מזל תאומים הוא הרוח (אוויר) תפקיד האוויר להניע, להזיז ולהעביר דטא (בין אם פיזי, רגשי, מנטאלי או רוחני) מנקודה אחת לנקודה אחרת.
אנרגית מזל שור מביאה אותנו למקום שבו אנו פוגשים את תוצאות של פריצת הטלה, אנו מודדים וחשים את החוויה, שלב זה הוא שלב ההתנסות והתחושה דרך הגוף, השלב הבא הוא מזל תאומים זהו השלב בו אנו קוראים ומכנים את החוויה והתחושה בשם.

מזל תאומים מייצג את המסננת המנטאלית המגדירה תבנית המתרגמת את החוויה. כל תחושה וכל חוויה זקוקות לתבנית כדי להעביר הלאה ולחבר לעולם של הרגשות ורק ממקום זה אנו יכולים לצאת מתוך ההוויה האישית.
האוויר מעביר את החוויה למילה, מושג, רעיון או תבנית שניתן להעביר ממקום למקום, כיוון שתאומים הוא המזל הראשון בו נוצרים יחסים בין לבין (דואליות) על ידי כך אנו מאפשרים תחילת תקשורת, שפה, תרגום ונקודות יחסות והתייחסות.

סמל המזל זוג תאומים, פעם ראשונה שאנו פוגשים דמות אדם על הגלגל ובמקביל פעם ראשונה שאנו רואים דואליות, תאומים הם השלב בו ניתן לראות דואליות, פרספקטיבה, אפשרויות, ורסטיליות ובעיקר את הצורך לקלט/פלט בין מערכות פנימיות מצד אחד ומצד שני בין האדם לסביבתו. במקביל הרעיון של כמה פנים לכל נושא בחיינו בעיקר ברבדים של העולם המנטאלי והצורך לצאת מרבדים ארציים וחייתים כדי לעלות לשלב שונה: אנושי (תאומים: מאביב לקיץ בדיוק כמו מקיץ לסתו : בתולה, כשמה שמקשר הוא השליט מרקורי)

גלופת המזל שני “עמודים” או שתי עמודות או שני טורים המקבילים זה לזה ובניהם נוצרים אין סוף חווטים המצביעים על עקרון היחסים שבין לבין שני גורמים זהים/מקבילים/משלימים, ומכאן יחסי גומלין, דיאלוג, שיתוף פעולה, קומוניקציה ורעיון נסיבות, סיבות, יחסים ונקודות התייחסות. בין אם במערכת האנושית: המוח (על מרכיביו המקבילים) למערכת העצבים (חווטים) ליחסים בין לבין כדי לאפשר תנועה (גוף או מלל או יחסים בין אדם לאדם ולסביבתו ..העיקרון הוא להעביר מנקודה לנקודה) לכן גם תאומים מתחיל תהליך של לימוד…להמשך המאמר על מזל תאומים נא להיכנס לכאן…

ברכות

2 מחשבות על “מזל טוב לכל התאומים – שמש נכנס לתאומים”

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן