הסמוי גדול מהגלוי – מרקורי נכנס לעקרב – אוקטובר 2022

אחרי מסע ארוך מאד בבתולה/מאזנים (בגלל הרטרו) מרקורי נכנס היום 29.10.22 בשעה 22.22 לעקרב ובכך מסתיים מחזור רטרו שהחל ב – 4.8.22 ואנו נכנסים לתקופה אחרת, מהירות אחרת והזדמנות להרגיש לעומק את כל ההבנות אליהן הגענו במהלך הרטרו האחרון

רצוי וכדאי שתהיינה לנו הבנות חדשות במיוחד במרחב הרגשי כיוון שמרקורי נע כעת במהירות ואם אין לנו תשתית רגשית מאוזנת ועוצמתית, יש מצב שנתקל במהמורות מבלי שיהיה לנו זמן אפילו להגיב אליהן.

כדי להבין מה קורה בדיוק, נתחיל מההתחלה: מי הוא מרקורי ומה מייצג מזל עקרב ומכאן מה קורה שמרקורי נכנס לזירת העקרב. כל גרם שמימי מייצג דמות פנימית בתוכנו שאחראית על מערכת פנימית מסוימת ועל זירת התנסות בחיינו. מרקורי מייצג את דמות מספר הסיפורים. מספר הסיפורים אחראי מערכת החשיבה ועל זירת התקשורת. למעשה דמות זאת “שולטת ” בחמרה, תכנה ומערכת ההפעלה כדי שנוכל לחשוב, לחשב, לעבד, לעכל, להבין ולתקשר בתוך ים המסרים האין סופי של העולם בין אם מסרים אלה מגיעים ממערכות פנימיות אחרות או בין אם המידע מגיע מאנשים, סיטואציות, סביבה, תרבות וכו..

כיוון שדמות מספר הספורים היא אישית ומוטענת במידע מהמשפחה והסביבה הקרובה ביותר, לכן דמות זאת מנוהלת מדפוסים ראשונים ומשפה ראשונית (מעבר לשפת המלל.. ) מקום זה בונה את הארכיון הפנימי שלנו ולשם אנו נגשים בכל פעם שנתקלים בצורך במידע או הבנה למה קורה איתנו..

חשוב לזהות מאיפה דמות מספר הספורים הוטען והוחתם בשלבים מוקדמים של החיים ( אם רוצים להמשיך אחורה בזמן.. ניתן להגיע עד המקום ממנו מנוהל ברמה של קארמה)

כעת מרקורי נכנס לעקרב ולמעשה מספר הסיפורים שלנו נכנס לזירה מיוחדת בה הסמוי גדול מהגלוי:) זירה בה כוחות נסתרים מניעים את החיים, סוגיות של טאבו, אינטימיות, חיים ומוות, הריון, מפלצות ושדים ו.. כל מה שאנו חווים כגדול מאיתנו נמצא בזירה זאת ובא לידי ביטוי במערכות יחסים

כעת שמרקורי נכנס לזירה זאת ואנו יכולים להיפגש באופן גלוי עם הסמוי ולנקות את שכבות הפחד, מתח, חרדה וכאב וכל מה שבעצם מנהל אותנו בגלל הידיעה (לכאורה) שכך פני הדברים..מפגש עמוק עם הארכיון בו מאוחסן המידע לצד תפיסה של אנרגית העקרב..

דרך אחרת להבין את האנרגיה של מרקורי בעקרב: מרקורי בעקרב מפעיל את החוקר הפנימי לחשוף את הסודות של החיים, החל מסודות של רגשות ותחושות, סודות הנפש, סודות של אחרים ו.. לכן זמן זה מאפשר להיפגש עם חלקים שנמצאים מאחורי הפרגוד, מתחת לשטיח, בכספות ומערות נסתרות … בקצור זמן להיפגש עם כל מה מסתתר כולל הצל והמפלצות, הפיתויים ומקורות הרעל והארס בחיים.

זמן זה מאפשר ריפוי של המקומות הללו , גם אם נראים לעתים כבוטים, קשים ומפחידים, זה הזמן להתחבר לאומץ לגלות את הדרכים שונות וחדשות, זמן נפלא לפתוח את הכעס, רעל וכאב ולהשתמש בכוחות שנראים כאפלים בחכמה, בקבלה והכלה כדי להגיע לדיאלוגים אמיתיים, כנים ומרפאים בכל תחום ומכל מימד בחיים..

זמן נפלא לגלות את מה שאנו מסתירים מעצמינו ומדוע. מדוע אנו מעניקים לאחרים כוח גדול יותר משלנו וממקום זה חווים התכווצות, כאב, מניפולציות וסבל.. אגב, נקודה מרתקת בנוגע לזמן זה, מרקורי נכנס היום לעקרב ומחר מארס מתחיל את הטרו ולמה זה כל כך חשוב? מרקורי נכנס לעקרב ומארס הוא השליט העתיק של מזל עקרב ומארס עושה את הרטרו בתאומים כשמרקורי שליט תאומים , מצב זה מכונה חילופי שליטים או אירוח הדדי ומביא סוג של לופ אנרגטי מחד והזדמנות מאידך..

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן