הצל המקדים לרטרו של מארס סתיו 2009

מארס הוא לא רק אותו כוכב בשמים המדבר על גברים ממאדים: ) מארס הוא חלק בתוכנו, מארס הוא התת-אישיות הפנימית של השורד, לוחם, אסטרטג, מנהיג וכלי עבודה מרתק להבין מה אני רוצה.

מי הוא מארס? ומה מסמל?

מארס לא הולך על האזורים האפורים של החיים, אלא על הקצוות : חיים ומוות (כשליט: טלה/עקרב) חיבור נכון לאותה תת-אישיות פנימית מאפשר לנו לעבור ממצב של הישרדות למנהיגות
אריה הוא האזור של המלכות שלנו וכניסת מארס לאריה מדברת על מאבק הלוחם שלנו על מלכותו, בדרך כלל אנו חווים מעבר זה במהלך חודשים ועוברים לפאזה הבאה, אך הפעם, כבר ביום שישי 16.10 עם זריחה נכנס לאריה ומיידת נכנס ל”צל” של הרטרו, את הרטרו יתחיל ב- 20.12 , תחילת מעגל מארסיאלי יתחיל ב- 29.1.10 , משם הרטרו ימשיך עד 10.3.10 ומשם נחווה את הצל של הרטרו עד 18.5.10 ומשם הילוך ישיר עד 6.6.10 מדובר בחודשים ארוכים של אנרגיה אינטנסיבית שנוגעת בקצוות..

אסטרונומית, הגורם שיוצר מצב מיוחד שמתרגם כרטרו, הוא: הכדור המתקרב למארס באותו צד של השמש וההבדל היחסי במהירויות המסלוליות היא הסיבה שאנו מזהים את מארס כאילו הולך לאחור.
מצב זה נוצר אחת לשנתיים במעגלים של 15 שנים. כל רטרו יוצר לנו הדגש בנקודה מסוימת שחוזרת על עצמה ובגלל “תפקידו” של מארס במפה, רטרו מסוג זה בעל משמעות עצומה באריה (שליט השמש..ולכן השפעות על שמש ועל מהות החיים בכלל) הרטרו הוא תהליך מרתק ומהווה אות חשובה בשפה האסטרולוגית, מוזמן להיכנס למאמר: רטרו- מסע באזור הדמדומים

הרטרו מתחיל כשנוצרת זווית של 132 מעלות לערך (משתנה ברמה של שתי מעלות ) בין שמש ומארס והיחסות לכדור, הרטרו עובד על תמרורי מפתח
1.כניסה לצל של טרום הרטרו (טרום -רטרו)
2. הצל טרום רטרו
3. עצירה
4. הילוך אחורי
5. תחילת מעגל מארסיאלי (מולות מדויקת לשמש)
6. המשך הרטרו אחרי החלפת אוקטבה (זווית סוגרת ופותחת)
7. עצירה
8. צל שאחרי הרטרו (פוסט רטרו)
9. יציאה מהצל ושינוי מהירות (וברטרו הנוכחי 18 למאי ועד 6 ליוני שם עובר לבתולה)

אנו בודקים אירועים מקדימים בצל של הרטרו (טרום-רטרו) כיוון שזמן זה הטריטוריה מכינה עצמה לעצירה שם מתעצמת האנרגיה וברטרו עצמו: מבדק! מכאן העצירה שאחרי, שוב, התעצמות האנרגיה והצל של אחרי (פוסט רטרו) אפשרות לשנות וכאן למעשה נוצר אפקט של מלחמה ושלום!
במקביל אנו בודקים את הרטרו של מארס כלל ובאריה בפרט (שוב..מעגל של 15 שנים) אגב, למהדרין, רצוי ומומלץ לבדוק גם את הצמידות של מארס לשמש , נקודת המבדק של הרטרו: תוצאות!

הצל יאפשר לנו להיפגש עם המקומות בהם אנו פוצעים עצמינו, פוגעים בעצמינו, איפה אנרגיית החיים לא באה לידי ביטוי ככלי לכיבוש, פריצה, יצירה..איפה האנרגיה הופכת למבערת ומבעירה כל חלקה טובה של חיים (להזכיר: מארס שליטו החיים והמוות, כשליט טלה/עקרב)
השאלות שעולות בצל של הרטרו, שאלות בנוגע לפרסונה בכל הנוגע לבעירה וחום, בכל הרבדים של האישיות: לדוגמה: פיזית מערכת הדם ורוחנית : אש הקונדליני
התעוררות בכל הרבדים.. לכן רטרו זה הוא קריאת התעוררות גדולה מאוד במיוחד נוכח השילוב בקונסטלציה גודלה יורת שלוחצת להתעוררות ועשייה.

הכניסה לצל היא כניסה תרתי משמע לצלו של מארס ובאריה: אגו, הצל שהנולד ממקום של חוסר אור- מודעות בזמן זה תוכל לאפשר לנו להפעיל את הצופה הפנימי ..איך? מפגש עם החיים, אם לא ניזום (מארס) נתמודד (מארס) אגב, הצל שאחרי מחזיר להגיון, לחושים הבריאים של הצייד/לוחם והכרה במלכות

מארס באריה זה אנרגיה שיכולה לפתח קרן אור, בחוויה שלי זה חרב אור (The lightsaber ) למי שלא זוכר במלחמת הכוכבים:) הנשק האולטימטיבי, נשלט בכוח רצון (מארס) מוזן על ידי אנרגיה קריסטלית, מקודד ביחס לגנטיקה של בעל החרב והיכולת של לשימוש בחרב היא פרי אימון ואומץ..בדיוק כמו מארס באריה, אימון ואומץ לצאת החוצה גם שכל כללי מהשחק לא ידועים וגם שנדרש הימור מלא, עדין יש עוצמה שיכולה לבקע את האור והשתמש בו. מול האור תמי נמצא החושך וכאן המבחן של הלוחם למול החושך המתבסס על העבודה שעשה קודם לכן עם האור (הקרנה של שמש=מודעות)

רטרו זה הוא מסע לנבכי הממלכה הפנימית, תוך מגע עם נקודת המרד והמרי, אסרטיביות ואגרסיביות, הגנה ומתקפה, תשוקה ופחד: סוגיות של הישרדות בכל הרבדים של החיים, החל מקיום פיזי וכלה בנצחיות הנשמה.
מעבר לעבודה אישית לבניית רצון, מעבר מפאזה של הישרדות לפאזה של מנהיגות ומלכות, מדובר בתהליכים גלובליים של הישרדות, טריטוריה על בסיס ההיסטוריה. ובהיסטוריה של עמינו/ארצנו החל מ”הלעיטני נא מן-האדום האדום הזה” ומכירת הבכורה בעבור נזיד עדשים, עד למלחמת לבנון השנייה ואנא פנינו מועדות.. (במאמר על מארס ומלחמות ישראל)

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן