מארס ברטרו באריה – 2009-2010

מארס הוא המוציא לפועל
מארס הוא התשוקה ויצרים הראשונים ביותר
מארס הוא האדרנלין והריגוש המגיע עם האדרנלין
מארס הוא רצון
מארס הוא ערות
מארס הוא האינסטינקט הראשוני לחיות ולשרוד

במקביל אותה אנרגיה מרתקת שלא תועלה לפעולה ויצירה מראה עצמה ב”רשימה הבאה”

מארס הוא הפחדן הגדול
מארס הוא המסרס והמקצץ
מארס הוא החוסר בריגוש ובתשוקה
מארס הוא החוסר רצון והתקבעות בשלולית
מארס הוא השינה העמוקה בריק ובחוסר אונים
מארס הוא החידלון הגדול ביותר והקרבן הנורא ביותר

בכל מזל מארס מתפקד באופן שונה, למעשה מה שמניע את מארס ב- מזל אריה הוא הצורך לבטא עצמו, ליצור, להצליח, להוביל, להנהיג, להרשים, להיות במרכז תוך לקיחת סיכון כדי לזהות באהבה ומרכזיות.
התת- אישיות המיוצגת על ידי מארס, רוצה ופועלת בנחישות מלכותית, אומץ, ריכוזיות, נטילת סיכון, יצירתיות, עם כושר מנהיגות, סמכות, ופן זוגי: בדרכים רומנטיות המעוררות רצון לרצות, ולהעריץ שכן זקוק לאנרגיות אלה.
מארס באריה לוקח הכל בגדול ועם המון דרמה, לעתים מקום זה מעורר תחושה של גאוות יתר, יהירות, תוקפנות ושליטה.. הצייד המלכותי.
כשמארס נכנס לאריה הוא מתחיל מסע, המסע לגלות מהי מלכותו, בדרך כלל אחרי גילוי הלכות הוא נע לאנרגיית הבתולה ליישום העוצמה שגילה, אך השנה מארס לא ממשיך באופן רגיל, השנה מארס נכנס לרטרו, הוא נעצר (20.12.09) ומתחיל לנוע אחורה ולכן במקום חודשים יבלה יותר משבעה חודשים באריה..

זמן זה הוא מסע מרתק של גילוי הלוחם הפנימי ששואף למלכות….מה זה? איך זה עובד? האם נוכל לקבל עוצמה או שנחווה סירוס וכאב? האם נגיע לשלווה מלכותית או שנצא למלחמה?

שאלת המפתח של מארס: מה אני רוצה
מארס לא הולך על האזורים האפורים של החיים, אלא על הקצוות : חיים ומוות (כשליט: טלה/עקרב) חיבור נכון לאותה תת-אישיות פנימית מאפשר לנו לעבור ממצב של הישרדות למנהיגות

אריה הוא האזור של המלכות שלנו וכניסת מארס לאריה מדברת על מאבק הלוחם שלנו על מלכותו, בדרך כלל אנו חווים מעבר זה במהלך חודשים ועוברים לפאזה הבאה, אך הפעם, כבר ביום שישי 16.10 עם זריחה נכנס לאריה ומידית נכנס ל”צל של הרטרו”. השלב הבא הוא הרטרו שהחל ב- 20.12 , הרטרו המשיך עד 10.3.10 ומשם נחווה את ה”צל של הרטרו” עד 18.5.10 ומשם הילוך ישיר עד 6.6.10 מדובר בחודשים ארוכים של אנרגיה אינטנסיבית שנוגעת בקצוות..

מעבר לעבודה אישית לבניית רצון, מעבר מפאזה של הישרדות לפאזה של מנהיגות ומלכות, מדובר בתהליכים גלובליים של הישרדות וטריטוריה.
מחזורי מארס : מחזור קטן של שנתיים ומחזור גדול של 15 שנים
מה שעומד על הפרק כעת הבנת מהות הרטרו כתהליך לפיצוח הקוד הבסיסי של ההישרדות
ואיך לנצל זמן זה המתחולל אחת ל- 15 שנים כפלטפורמה לשינוי מציאות ויצירה של תשתית למנהיג הפנימי למיצוי ומימוש אישי. וממקום זה איך להתמקד בהגדרה מחודשת של חזון, מטרות ויעדים

לכל מי שיש נוכחות במזל אריה, דלי, שור ועקרב או לכל מי שיש מארס חזק או כל מי שחש את הרטרו הזה באופן חזק/שונה…..זה הזמן לעצור ולקחת אחריות על החיים, מטרות ויעדים כדי לאפשר שינוי, פריצה והגשמה של חלומות.

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן