הקונפליקט בין מחשבה לביטויה – מרקורי עושה תשעים לכירון

היום 5.6.20 מרקורי עושה תשעים לכירון , מרקורי וכירון הם השליטים של מזל בתולה ולכן היום שנוצר בניהם שיח דינמי נוצר מצב מאד לא נוח, מתח ותסכול גבוה מאד .מצב זה יוצר לחץ חזק מאוד על סוגיות של תפקוד, תפיסת מציאות, כאב וחולי… מרקורי ממוקם בצל טרום רטרו בסרטן (מיקום לא נוח בעיקר ברבדים של האינטליגנציה הרגשית ) וכירון ממוקם בטלה ולחץ על כפתורי הישרדות לא פשוטים כשאין את המידע איך לעבוד עם מה שאנו פוגשים..

השיח בין מרקורי וכירון, למעשה הקונפליקט בניהם יוצר חוויה וההרגשה של כאב בחיבור לעולם. בזמן זה האנרגיה זאת מובילה אותנו לאזור מרתק בו נוכל לזהות איך מילים, תפיסות, אמונות וגישות יכולות לפצוע או לרפא, לפגוע או לסייע ולתמוך. אנרגיה זאת מדברת על הצורך להביא מודעות חדשה שאתה ניתן לרפא, לא משנה מאיפה הכאב מגיע או מאיפה הפצע נולד, ולמה כעת החצי כוס הריקה כל כך נגישה. זמן זה מאפשר להיות מודעים למקומות שאנו פוגעים בעצמינו דרך דיאלוג שלילי, ביקורת נוקשה והטלת ספקות שלילים ביכולות שלנו, אמונות ותפיסות שרחוקות מידי מהמציאות ולכן יוצרות הרגשה של ניכור, ריחוק וגלות.. ..

זה הזמן להבין את המורכבות המעודנת שלעולם לא מושלמת, לכן תמיד יהיה בסיס לפגוע בעצמינו או באחרים דרך מחשבות שליליות, מילים בוטות, ואמירות פוצעות: לכן האנרגיה היום מאפשרת להתבונן יותר לעומק ולנסח את המחשבות, האמונות וחלומות מחדש, זה הזמן שמאפשר לספר את הסיפור בגישה אחרת ופרספקטיבה שונה ובכך להתחיל להגיע למעין של חכמת הריפוי בכוח המחשבה. לכן הטיפ של היום, לנשום, לחשוב עוד פעם מכיוון קצת שונה, לבדוק את האמונה והפילוסופיה שמלווה את הגישה, לנשום ושוב לחשוב מחדש ועם כל נשימה להטמיע את ההבנה שאנו לא מושלמים ואין מילה מושלמת ואין סיטואציה מושלמת, אך יש שלמות בקבלה והיכולת לרפא את עצמינו בכוח המחשבה וכוח המילה. ..

קונפליקטים פנימיים שנוגעים בתרגום המציאות מהווים את המקור הראשון לתחושת הריחוק, ניכור ונטישה ולכן זמן זה נפלא לעבודה פנימית עם מספר הסיפור והפצוע/מרפא הפנימי כדי להגיע למחשבה מסונכרנת עם פעולה למפגש חדש עם המציאות, מפגש מרפא

כיוון שמרקורי עתיד לעשות את הרטרו שלו בקרוב, מפגש זה יחזור על עצמו שלוש פעמים, היום 5.6.20 וב 1.7.20 וב- 21.7.20 כל קונפליקט בין מרקורי וכירון יוביל למקום עמוק וחשוף יותר כדי להגיע לאמת הפנימית, למחשבה ואומץ ..מומלץ לעקוב אחרי זמנים אלה ולבדוק את הגישה והתפיסה שיש לנו למציאות, האם נשענת על השערות/סיפורים או על אמת וכנות רגשית..

ברכות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן