מלכת השמים עולה מהשאול – ונוס מתחילה שנה חדשה יוני 2020

היום 3.6.20 וונוס נפגשת עם השמש במקום הקרוב ביותר לכדור, בעת העתיקה הקדמונים האמינו שוונוס העוקבת אחרי השמש נעלמת, היא יורדת לשאול ומתה ונולדת מחדש כוונוס שמקדימה לשמש.. המסתורין של מוות וחיים מחדש הם הבסיס לחיים על הכדור (במיוחד שתחילת המעגל האחרון שלה היה בעקרב!), ולכן סגדו לאותה מלכת השמים שיכולה תמיד למות ולחיות מחדש ולהביא את האור של השמש אחריה: ונוס מכונה נושאת האור כשהיא מקדימה לשמש.

מה זה מסמל? כעת ונוס נמצאת בדיוק בין הכדור לשמש כשגבה מול הכדור ופני אל השמש .. היא מסיימת מעגל ומתחילה מעגל חדש ולכן ברמה של סמליות, כעת אנו נמצאים בנקודה בה עכל מה שהתנקז מהשנה החולפת של ונוס מיגעה לשיא ומתחילים מחדש.. ההתחלה כמו כל ההתחלות, לא ניתן לראות אותה אך כמו זרע שנטמן באדמה ולא רואים איך מכה שורש כדי לנבוט.. כך גם ונוס כעת מכה את שורשיה כדי לנבוט לשנה חדשה

מקום זה מאפשר לנו לזהות את התבניות המנהלות אותנו בכל הנוגע לכל מה שבעל ערך בחיינו, החל מערך עצמי, דרך סוגיות כלכליות , מערכות יחסי בכלל וזוגיות בפרט ו… מרגע שוונוס נכנסה לתאומים התחלנו לזהות תחושות והרגשות בנוגע לסוגיות אלה.. בהתחלה במעומעם , לאט לאט יותר ברור וכעת הבהירות בשיאה למרות שבמציאות ונוס בלתי נראית ומצויה במקום “האפל” ביותר.. אנו מזהים, כאן נדרשת כנות והסכמה לראות מה באמת מנהל אותנו ואיך ניתן לשנות ביחס למה שאנו רואים /חזון שלנו..

זוהי התחלת שנה ונוסית מיוחדת שכן מהדהדת על שני המעברים (“ליקויים”) שוונוס עשתה ב – 2004 וב- 2012 ורק כעת ונוס מתחילה שנה “רגילה” אך על בסיס שונה לחלוטין.. מקום זה מעניק לנו יתרון יוצא דופן.. שכמוהו היה לפני 120 שנה.. מסיבה זאת לא מדובר רק בשנה ונוסית חדשה אלא בשנה מיוחדת על מעגל גדול יותר שמעניק אפשרות לשנות לא רק ברמה אישית אלא ברמה גלובלית וכשכל האמור יושב על השינויים ששנה זאת מציעה לנו.. יש לנו אפשרות לעשות שינוי בעל משמעות אמתית

מה בעצם קורה? ונוס נפגשת עם השמש ועוברת ממצב בו עקבה אחרי השמש למצב בו תקדים לשמש, לכן מפגש זה בעל משמעות עצומה ולמעשה נחשב לתחילת השנה ונוסית חדשה

זה המקום בו ונוס משנה פניה מפנים נקביות לפנים זכריות, מסיומים להתחלות והתחלה כמו כל התחלה נסתרת ונעלמת, כמו זרע שנזרע באדמה ולוקח לו זמן לנבוט ולפרוץ את גבולות מגבלות הקרקע עליה נזרע. כך גם התחלת השנה, זמן לזרוע רעיונות ומחשבות וכמובן מעשים שעוקבים אחרי כחלק מזריעה שעתידה לנבוט בעתיד הקרוב..

דרך אחרת להבין את המשמעות של נקודת זמן זאת היא להיזכר שאנו הארכיטקטים של הבית שלנו ואנו בונים את הבית על בסיס תכנית שתואמת לצרכים שלנו.. כעת זה הזמן להתבונן היטב בתכנית ולהתחיל בניה.. כן, היסודות נסתרים אך מהווים את הבסיס לבית כולו, זה הזמן להניח מול עצינו את התכניות בעיקר בכל הנוגע ליסודות עם ראיה רחבה לשנה וחצי הקרובה (שנה ונוסית) איך יראה הבית שלנו, איך יראו חיינו.. וכן לשים לב לרעיון לתכנית בהירה אך עם נקודות שינוי ברורות ביחס לצרכים המשתנים שלנו

אנו חיים בזמנים משתנים שהכול מאד לא ברור והאי ודאות מלווה כל צעד, לכן חשוב מצד אחד להיות ברורים מאד עם מה אנו רוצים כחלק מהבנת המציאות של חיינו והיותנו האדריכלים למציאות זאת ומצד שני להיות במודעות מלאה לשינוים הנדרשים בגלל המציאות המשתנה.

טיפ: זמן נפלא לענות על השאלות שנוגעות למהות ונוס: האם נרצה לשפר את הדימוי העצמי שלנו, האם אנו מכונים לקבל ולאהוב את עצמינו? האם אנו רוצים לייצב ולהבטיח את המצב הכלכלי שלנו? האם אנחנו רוצים בטחון במערכות יחסים שלנו? האם אנו רוצים ליהנות מחיינו? האם אנו מוכנים להפוך את הצל שבנו לאור? האם אנו רוצים הרמוניה וסדר בחיינו?

מפגש זה בין שמש וונוס נקרא צמידות והצמידות המדויקת ביותר במרחק של 17 דקות הנקראת קזימי.. בעין הסערה! זמן זה יכול לקחת לשני צדדים תמיד ובתאומים בפרט ולכן יש לשים לב למה אנו חווים ולהתחבר לליבה הפנימית כדי לעגן ולמגנט לחיינו את השפע והשמחה, הענווה והבטחון!

הנה תאריכי המפתח של מחזור הרטרו של ונוס
3.4.20 ונוס נכנסת לתאומים
9.4.20 ונוס נכנסת לצל טרום רטרו
13.5.20 ונוס נכנס לרטרו
3.6.20 ונוס מתחילה שנה חדשה
25.6.20 ונוס מסיימת את הרטרו
29.7.20 ונוס מסיימת את הצל פוסט רטרו
7.8.20 ונוס מסיימת את מהלכה בתאומים

אז כן מצד אחד מדובר במעלים ענקים ומצד שני מדובר בנקודה מיוחדת על ציר הזמן ממנה הכול יכול להיות אחר..
טיפ: לעצור ולנשום, להתחבר לעשרת הדברות הפנימיות ולעגן את האנרגיה כדי לצור מגנוט ערכי, אמתי ובעל משמעות

ברכות ליומלא אור ולידה מדהימה

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן