השיחות בין מספר הסיפורים וחולם החלומות – מרקורי עושה תשעים לנפטון

בכל אחד ואחד מאיתנו יש שפע של קולות פנמיים, היום יש שיחה עמוקה מאד בין קולו של מספר הספורים שמטרתו לתרגם לנו את המציאות ולהבין אותה כדי להסתגל אליה ולהיות חלק ממנה וקולו של החולם הפנימי שמטרתו לחבר אותנו לחלומות שמעבר למציאות..להיות דלק לכל מה שאנו חווים ביומיום וכן שנוצר שיח בין שני קולות אלה יש סיכוי לגלות את הגמגום וחוסר החיבור או את החיבור המופלא שגורם לחיוך ענק של אושר..

אסטרולוגית מרקורי מייצג את מספר הסיפורים ונפטון מייצג את החולם הפנימי . היום 22.5.20 מרקורי עושה תשעים לנפטון. מה זה אומר, זה אומר שמרקורי בתאומים בשיח דינמי עם נפטון בדגים, מה שחשוב לזהות שכל אחד נמצא במקום הטבעי לו (מרקורי שליט תאומים ונפטון שליט דגים) לכן כל אחד נמצא בעמדה חזקה מאד ובחיבור עוצמתי למהותו

אם נחזור לתרגום שלנו לקולות הפנימיים שלנו נגלה שמרקורי הוא מספר הסיפורים ונפטון מייצג את האחדות, אלוהות, אין סוף, גן עדן וכל מה שמעבר ולכן מייצג את החולם הפנימי.. כשני קולות שעוסקים בתפיסת מציאות משוחחים בניהם נוצר לנו לנו מנגינה מיוחדת בה אנו יכולים להתחבר לסיפורים מחד ולחלומות מאידך..מצב זה יוצר חיבור למרחבים חדשים שמעבר למה שאנו מכירים בדרך כלל ..

כשאנו פוגשים משהו שמעבר לבדרך כלל במיוחד בימים אלה, יש סיכוי מצוין שאנו מקבלים קצה חוט לצאת ממצבי חוסר אונים, עצבנות, עצב, יאוש, בלבול ו.. לכן חשוב היום לעצור לרגע, לנשום להיזכר בחלומות המעוררים את השלווה והשקט הפנימי ולטוות אותם בתוך הספור שלנו ..מקום זה מאפשר להגיע רחוק מאד

להגיע רחוק מאד זה יכול לקחת לשני כיוונים:) ממקום זה ניתן ללכת לאיבוד או להתחבר למקורות שמעבר, כאן נעצור וננשום, נתחבר לפלאג הראשי ….איך? דרך הסרת המסכים, מחסומים וציפיות ישנות כדי לאפשר למשהו חדש לחולל ניסים.. אז אם קצת הלכנו לאיבוד, אולי זה באמת לאיבוד, אולי זה הזמן למקום חדש שיכול לאפשר ראיה אחרת, הבנה חדשה וחיבור למשהו שמעבר: לרובד חדש המשרת את הצורך של הנשמה ולתועלתה העליונה. המטרה כעת להגיע ליכולת לתרגם באופן פשוט את החלומות הכי גדולים ולגלות את ההבדל בין אשליות לחלומות..

כשנוצר בלבול ואין יכולת לראות יותר.. זה הזמן בו הקונפליקט בין החלומות לבין המציאות עובד שעות נוספות.. ההסכמה לעצור ולזהות , מצד אחד להפריד כדי להבין כל חלק של המשוואה ומצד שני להבין איך שני החלקים יוצרים משוואה שסך חלקיה גדול מסכומה. זמן נפלא להבנות חדשות… במיוחד שנוצר רגע לפני המולד ואם נשכיל לקחת את מה שמוצע לנו יש סיכוי מצוין שנוכל לצור חוזה חדש בין החלומות והמציאות ..

ברכות לשיחות מעצימות:))

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן