מולד הירח בתאומים 2020

22.5.20 בשעה 20.39 שעון ישראל

שמש וירח  בתאומים, אופק בקשת יופיטר ברטרו בגדי

מרקורי ממלא תפקיד מפתח במפת המולד זאת כיון שהוא שליט מזל תאומים ומחזור ירחי זה מתחיל בתאומים. מולד ירח זה מתחיל מחזור חיים חדש והפעם תחת אנרגית התאומים שמעניקה את הכלים והחיבור ליצירת מציאות חדשה ! כעת מרקורי נמצא המקום הטבעי לו בתאומים אך בבית 7 מה שמספר לנו על המרחק בין מה שכל כך ברור מצד אחד ומצד שני זה כל כך רחוק.. נוצרים לנו אין סוף סיפורים שלוחצים על חוסר שקט, חוסר מיקוד ונדה של רגשות עם חוסר בטחון

ולמה משום מרקורי נמצא בשני הביטים בעלי משמעות, מצד אחד צמוד לונוס (ונוס ברטרו) על ציר המפה מה שמעצים את קשת הרגשות וההרגשות וככל שהקשת גדלה כך גם כפתורי הלחץ והמתח, ושוב נכנסים למצד אחד ומצד שני ונוצרת לנו נדנדת רגשות שמשווה ולא מעריכה ויותר מכל משתמשת בריצוי במקום ברצון..

במקביל מרקורי משוחח עם נפטון, מדובר בהיבט דינמי או בעברית קונפליקט והקונפליקט כעת הוא בין החזון לבין המציאות ומצד אחד החזון מאד ברור ויש לנו תמות חזון נפלאה אך מצד שני המציאות מראה באופן חד מאד שיש מרחק עצום בין רצוי למצוי.. כשיש קונפליקט מסוג זה נכנסים לבלבול, ייאוש, עצב וחוסר אונים.. אם נתמסר לאותו מקום רק נחזק את הקורבנות והייאוש אך אם נסכים לראות שהחזון הוא הכתובת בוויז והמרחק הנדרש הוא המסע ..נוכל בקלות למצוא פתרונות יצירתיים להגיע ליעדים הרצויים ולהגשים עצמינו

נחזור למולד, אנרגית התאומים מהי ? תאומים הוא המזל הדואלי הראשון בגלגל ולכן מייצג את עקרון ההפרדה, הנבדלות, וההבנה העמוקה של דבר על הפלנטה נמצא בדואליזם חזק וממקום זה נולד הצורך הראשוני לחבר בחזרה לאחדות ושלמות. החיבור לאחדות ושלמות מתחיל בדיאלוג בין אותם חלקים שמייצגים קצוות שונים, החל מחלקים פנמיים בתוכנו וכלה ב”חלקים” מילדות שייצגו את המרחק הגדול ביותר משלמות: הפער בין רעיון למילה, הפער בין מחשבה להבנה וכמובן השיח עם הסביבה הקרובה בילדותנו שעיצבה את אופן ההסתכלות שלנו על העולם.

ממקום זה של הפרדה השואפת להתחברות נוצר הדיאלוג בין החלקים הנפרדים והנבדלים וכשנוצר דיאלוג מתחילים יחסי גומלין, למעשה יחסי הגומלין הם הכלי להגיע למקור המשותף שלנו מחד ומאידך לשאול שאלות, להיפתח לרעיונות חדשים, ללמוד, להסתגל ולהרחיב את התודעה האישית מעבר למקום האישי מה שמוביל לתודעה הקולקטיבית ושוב חוזרים למקור המשותף של כולנו.

מזל תאומים מייצג את הנשימה, יצירת תנועה של אוויר בין עולמות פנמיים לעולמות החיצונים, מעבר לנשימה ההכרחית חיים , הנשימה מאפשרת יצירת שיתוף פעולה עם עולם הצומח והכדור. ובכך למעשה מיוצג הצד של שיתופי פעולה והזנה שכולם רק מרוויחים.

כשמתחיל מחזור ירחי חדש בתאומים ניתן להתחבר לתיאום עם כל מה שהאנרגיה מייצגת החל מסקרנות, נשימה עמוקה, לימוד, הסתגלות ועד שיתופי פעולה ויצירת מציאות חדשה.. במיוחד כעת נוכח המיקום של מרקורי שליט המאורות וכאן חשוב להכנס לנקודה נוספת אופק המולד בקשת ..יופיטר נמצא ברטרו הגדי ולכן מבחן האמונה נוכח הלחץ של הפאניקה המאפיינת זמן זה (יופיטר בגדי ) מצטרך לכל החגיגה ואם נחבר הכל נזהה שיש לנו זמן מיוחד מאד שנוגע בקצוות חשופים אך בו זמנית מציע אפשרות לבדוק לעומק ולהגיע למקומות חדשים דרך שינוי תפיסה..

בנוסף לכל המורכבות הזאת..יש לנו את ההיבטים בין המאורות למארס, מארס נמצא כעת בדגים ושליט דגים הוא נפטון.. זוכרים האת השיח בינו לבין מרקורי שזורע בלבול וייאוש..מארס מוסיף כעס שנאסף בתוך הגופים הרגשיים ומחפש ערוץ לצאת החוצה.. וביחסים הללו יש הצפה שנוגעת בין עצבים לרגשות מכאן קצרה הדרך לתסריטים לא קלים.. וכמו תמיד מדובר בהזדמנות לראות איך ניתן לפרק את המוקשים ולפנות את המחסומים הרגשיים שמונעים מאיתנו להיות נקים וישירים עם עצמינו

נקודה מעניינת נוספת היא הקונפליקט בין מרקורי ויופיטר, מרקורי שליט המאורות ויופיטר שליט האופק (שליט המפה) כל מה בעצם יושב הקונפליקט? כדי להבין את מהותו של הקונפליקט כדאי להכיר את מי שלוקח בו חלקJ מרקורי מיצג את מספר הסיפורים שלנו שמעניק את הסיבות והתירוצים, הלוגיקה וההבנות למציאות או בקצרה: תפיסת מציאות . יופיטר מיצג את הפילוסוף הפנימי שמאפשר לנו להתחבר לראות את העולם באופן רחב וגדול יותר, להאמין ולכן להיות אופטימיים או הברירה האחרת לראות את החוסר אופטימיות ולתת לפסימיסט להגיח ולנהל אותנו..

למעשה מרקורי ויופיטר הם שני קולות שמנהלים את תפיסת המציאות שלנו, המציאות היומית והמציאות שמעבר ליומיום, כשנוצר קונפליקט בניהם, נוצרת תחושת הבלבול ומתח שמובילים לכעס המתפרץ מכל משב רוח וגם הקטן ביותר. למעשה מקום זה מייצר שרפות שלא ניתן לנהל אותן, זמן זה לוחץ חזק מאוד על תבניות שיוצרת את השפה הפנימית שלנו בנינו לבין עצמינו ובנינו לבין העולם.. התבניות מתחילות לגדול מעבר לקופסאות בהן הן מאוחסנות, או במילים אחרות התת מודע מתחיל להפעיל גלים על גלים של מידע שאגור בפנים כדי שנוכל לבדוק אם המחסנים שלנו עדיין משרתים אותנו בצורה נכונה או שהגענו לנקודת הפג תוקף..זמן לצאת מתבניות קבועות אוטומטיות שמנהלות את חיינו ולהסכים לבחון את הסיפור ואת האמונה שעומדת מול ועם הסיפור..

לקינוח שתי נקודות מעניינות: אחת, אין אש במפת המולד ויש כל כך הרבה אש נסתרת מתחת לפני השטח ולכן מולד זה יוריד במעט את החום החיצוני , אך יגדיל את החום הפנימי למקום בו נצטרך אם רוצים או לא לקחת אחריות על תפיסת העולם שלנו . שתים: מפת המולד היא חצי מפה שכמעט כולה ממוקמת מתחת לפני השטח וכן עוד זירה לשדים הנמים לשחק שלל משחרים לא מכורים ועם זאת התוצאות מגיעות לפני השטח..כלים לעבודה אישית והתפתחותית.

כל המרכיבים הללו הם כמו זרעים שנזרעים לחודש הקרוב. ולכן כדאי לשים לב למהותם ואיך להתבונן מבלי להיכנס למערבות יתר, או במילה אחרת: מודעות ואיך ניתן לקחת את המרכבים הללו ולהפוך אותם למקדמי התפתחות כדי שנוכל לבנות סיפור תואם מציאות ולהסתנכרן עם העולם ..חוזה חדש:)

ברכות לחודש מלא אור

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן