התנייה או עוצמה, חרדה או שליטה – ונוס נצמדת לפלוטו

היום 13.12.19 ונוס נצמדת לפלוטו, מפגש זה מספר לנו על התחלת מעגל יחסים בין שני קולות פנימיים שעוסקים בעונג וכאב, החיבור בין ונוס לפלוטו לוחץ על כפתורי העונג וכאב שלנו.

העונג וההנאה למול הכאב יושבים תמיד על התניות והתניות אלה נובעות מרעב. לכן הצמידות בין ונוס לפלוטו מדברת על התמודדות מחדש עם רעב עצום, רעב עצום בעיקר לשליטה בחיים, מה מעיר ומעורר אותנו במקום זה, ולמה? איפה אנו מנסים לפצות, איך מתמודדים עם מפלצות,

כשסוגיות אלה עולות על השולחן בעוצמה אנו פועלים על בסיס דפוסים ישנים , ריצוי, אובססיה, מניפולציה ועוד.. אז מה עושים עם ריצוי או אובססיות? איך מזהים אותן? טיפ: חשתם תאבון בלתי נשלט? חוויתם מתח, חרדה ותחושה של חוסר שליטה? זאת עוד אחת מהדרכים המעניינות של ונוס ופלוטו שמראים לנו את עוצמות ששולטות בנו מאחרי הקלעים בכל הנוגע לציר העונג ובכאב.. ובגדי, מיד שעולה התחושה מגיע מבחן האשמה..

לכן זמן זה מאפשר לגעת בסוגיות עמוקות שאולי עד כה הוו טאבו ולשנות, זמן לחפור לעומק ולחלץ את המשאבים האמיתי שלנו, לגעת במשאבים שהופקרו ולהוציאם לאור. נקודה נוספת למחשבה בנוגע לריקוד זה בין ונוס לפלוטו, האזור בו הריקוד מתרחש מדבר על פוטנציאל מדהים לשנות דרך צלילה לעומק הפרדיגמות הישנות שינקו מכל מה שהווה מקור להזנה ובטחון, האם בטחון או בטחון מדומה, האם תואם את החלומות או שהפחד מניע ולוחץ על כפתורים. כל האמור מעיר את המפלצות ואלה דורשות את מה שהורגלו, לכן הכבלים העתיקים עובדים שעות נוספות, אבל.. דווקא מקום זה מהווה נקודת קפיצה אם נעז להקשיב לקולות הפנימיים העמוקים של הגוף והנשמה המנחים אותנו לפרק את חומות התפיסה הישנה.

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן