נדנדה של תפיסת מציאות – ירח מלא על ציר קשת/תאומים

היום 12.12.19 ירח מלא על ציר קשת תאומים

ירח מלא על ציר קשת תאומים מעלה ומציף את האנרגיות של התאומים ושל הקשת, למעשה מדובר באנרגיות של תפיסת מציאות, תאומים וקשת הם שנים מתוך ארבעת המזלות העוסקים בתפיסת מציאות. התאומים מייצג את מספר הסיפורים שלנו שדואג לספר את הסיפור הנכון כדי לעבור את היום, מספר הסיפורים ניזון מסיפורי עבר, במתחילים בשפת אם ראשונית ונוף מולדתנו (ואך רחוק יותר…) ולכן לא אחת אנו מנוהלים על ידי מספר הסיפורים. מספר הספורים מספק תרוץ או סיבה רציונליים להפליא כדי לעשות או לעשות, כדי להיות או לא להיות ובגדול לוחץ חזק מאוד על הדואליזם והפולריות של ההוויה..

זאת לצד שמש בקשת ששם פוקוס על הפילוסוף הפנימי. הפילוסוף הפנימי מייצג את המקום של האמונה ומה למעשה מנחה אותנו בחיינו אם לא אמונה? האמונה מאפשרת להתחבר למשהו גדול יותר, להבין את העולם מעבר, לקבל דלק למשהו שמעבר… בין אם נקרא לזה כוחות הטבע, ספריה קוסמית או אלוהים.. זה משהו שגדול מאיתנו מההיגיון הרגיונלי שלנו

ולכן הירח המלא מציף ומעלה לשולחן את הניגודיות בין מספר סיפורים לבין הפילוסוף פנימי ואנו יכולים למצוא עצמנו בנדנדה לא פשוטה של תרגום המציאות ומיקומנו מול המציאות האתגר או יותר נכון המתנה😊 זמן לאמת שמעבר לספורים ואמונה אישית!! זמן של חיבור למרכז ושימוש נכון גם בסיפורים וגם באמונה .

ברכות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן