ירח כחול לוקה – 2009

בתפריט של הקוסמוס נרשם אירוע מעניין

חברים יקרים, דמיינו לרגע מה אתם עושים בערב ראש השנה האזרחי.
הזמן: ערב ראש השנה האזרחי
הפוזיציה: אם בחרתם לחגוג את ערב ראש השנה או אם בחרתם ערב רומנטי תחת ירח מלא או אם נזרקתם לבהות מול מסך כזה או אחר או….
האפשרות: אם לרגע תחליטו לעצור ותרימו עיניים לשמים, תזהו אותו, ירח כחול ענק, כל כך הרבה אגדות נכתבו על ירח כחול, אך מעטות אך ירח כחול לוקה.
הירח הוא המאור של הלילה, כל לילה נפגוש אותו מתמלא, תחסר וחוזר ומתמלא ומתחסר ולכאורה אין חדש תחת השמש:) אך אחת לכמה זמן הוא כחול ואחת לכמה זמן הוא לוקה והפעם הצירוף של השנים יוצר תמהיל מרתק כבסיס לשנה החדשה..

ליקוי זה, הרביעי ואחרון לשנת 2009 הוא ליקוי חלקי, כך שלא כל אורו של הירח מוסתר בתהליך, אלא רק חלקו וכיוון שליקוי מסמל את הלוקה, גם אזורים בהם נראה מסמלים את המקומות בהם יש השפעה, יש צורך להביט לצילו של הירח ולהבין מה המסר החותם שנה ומהווה פלטפורמה לשנה הקרובה. ליקוי זה יראה במרבית חלקי אירופה, אפריקה, אסיה (מצורפת מפה מ-NASA )

ליקוי זה מתיישב על ירח כחול (ירח שני מלא באותו חודש) בפעמים האחרונות שאירוע מסוג זה קרה היה: 31.7.2004 על ציר אריה/דלי, 31.5.2007 על ציר קשת/תאומים, הפעם אירוע זה מתרחש ב- 31.12.09 על ציר סרטן/גדי ובפעם הבאה יתרחש ב- 31.8.12 על ציר בתולה/דגים. ליקויים מתרחשים באופן סדיר ולפחות ארבעה בשנה, אך אירוע של ליקוי על ירח כחול נדיר ומעצים את ההשפעה.
אגב, סוגיית ירח כחול, יש משפט באנגלית המתאר משהו נדיר כ- once in a blue moon..יש אירועים נדירים יותר כאשר ירח כחול מגיע פעמים באותה שנה ואירוע מסוג זה מתרחש אחת ל- 19 שנים, מקביל למחזור הדרקונים וסנכרון לוח ירח ללוח שמש.

מה זה ליקויים ובשביל מה צריך את זה? אפשר ללחוץ כאן ולקבל מידע ראשוני, ואז להמשיך למידע על ליקוי זה.. כשהתפריט הקוסמי מציע ליקוים למנה אחרונה של השנה, זה אומר שיש כאן משהו מעבר לדובדבן שבקצפת, שיש משהו לא סגור באותה שנה ומידית יקח אותנו לשנה באה, אותו “הדובדבן” הוא “האפרטיף” של השנה החדשה..זה כמו גשר בין זמן אחד לאחר כדי לאפשר לנו לבנות מציאות אחרת, ולמה? עצם היישור של שמש, כדור וירח על אותו מישור יש חומרי גלם ראשונים ליצירה מחדש, וזאת דרך היכולת לראות מעבר לאשליית ההולוגרמה הפלנטרית.

למעשה זמן של ליקוים מעניק הזדמנות להתבונן פנימה מפרספקטיבה אחרת, להעריך אחרת, להתכייל לערכים וחוקים ראשונים של הטבע, לבדוק לעומק סוגיות שנשכחו, לא טופלו או הוזנחו בעבר, ומתוך ההתנסות שנוצרת בעקבות ההשפעה, להצטייד באנרגיה חזקה לשינוי במיוחד שנוצר לנו לחץ חזק מאוד על מזלות קרדינלים והסוגיה המרכזית של השנה הקרובה יכולה להכנות “משבר הקרדינלים”
הליקויים מאלצים אותנו להתייחס לאזורים שמחוץ לתחום, למקומות קצת פחות נחמדים ותרבותיים, למקומות בהם האמת יכולה להיות צורבת, כואבת אך מדויקת להפליא, הליקוי הוא כמו סדרה של מראות בקרקס של אחת מקצינה פרספקטיבה מסוימת ומעצימה את צורתה עד כדי אבסורד אם יש מודעות להבין שמודבר בסדרה של אשליות שמרחיקות מהאמת, ואם אין, נופלים אחרי המראה שעל הקיר שנזכרה לומר שיש מישהי אחרת בעיר..מכאן פחד, אשמה, כאב, דחייה, נטישה ושאר מרעין בישין.. למעשה כשהמאורות לוקים זה שינוי סדרים בחזרה לבראשית, לאנרגיית המקור הראשונית המאפשרת לנו לזהות שאנו חלק ממשהו גדול יותר.

הליקוי העכשווי יתרחש על מעלה 10.15 בסרטן בצמידות לכוכב שבת אלהנה (הערה: כוכבי שבת בעיקר בשימוש אסטרולוגיה הוררית ותרגומם סופר/היפר דטרמיניסטי) אלהנה נחשב למיטיב עם ציידים, מכתר וצר על ערים ונוקם את נקמת הנסיכים, לכן ההמלצות שהולכות עם כוכב זה, להימנע מלנוע או מלנסוע מעבר לדלת אמות. גורם זה מכניס תבלין מעניין לליקוי הנוגע בסוגיות אמוציונליות, מעלה ומציף גודש שנצבר במהלך היסטוריה ארוכה בשנים (ירח: אישי, סטורן: עבר של מורשץ) וחותם מסוג זה מקבל מיקוד חזק לשבועיים, בין הליקויים כשלתהליך זה מצטרף הרטרו של מרקורי, הרטרו של מארס, הזווית הנוצרת בניהם (150) זווית של שינוי, אינקובציה והתבוננות, בין אם על תוצאות שלא עונות על קונספט של מושלם או על תהליך פנימי הנסתר מהעין ומכריח לשחרר (בתולה/עקרב). מצב זה מציע להיכנס לעומק התכנות הפנימיות, לעבוד נכון עם הצייד כדי להופכו ללוחם ומנהיג ועם הטריקסטר כדי להופכו לקוסם ובורא וממקום זה ניתן לשנות את הצורות והתבניות ה-כאילו מוסריות, כלא של הסכמה חברתית פטריארכלית, סורגים של תפיסה לכודה בעבר, אשמה וכאב הניזונים בהבנה לקויה של קארמה וכמובן שינוי תנאים חברתיים כמו פוליטיקה, כלכלה, משפט ועוד..

חשוב לציין שדווקא הרטרו מאפשר כניסה לתכנה עמוקה וראשונית, הרטרו של מרקורי מאפשר לגעת בעומק תכנת התקשורת ותפיסת מציאות, שינוי תבניות עתיקות לעכשוויות (גדי) והרטרו של מארס מאפשר שינוי עולם הניזון מטורף ונטרף השורדים בקושי, למקום של יחסים המתבססים על אינדיבידואציה יחודית, מנהיגות פנימית נוכחת ואחדות של חלום וחזון, כמו כן מרקורי צמוד לראש דרקון מאפשר קפיצת מדרגה הנובעת מחזון ובמקביל מארס חזק מאוד (יחיד באלמנט) ומכאן הופך להיות כלי לעבודה מודעת, השראה אמתית הנובעת ממודעות א-אישית, בטוחה ומכוילת לאור.

ושליט השמש, סטורן עושה תשעים לציר של שמש וירח כך שהאנרגיה הדחוסה בתוך המזלות הקרדינלים תחפש ערוץ החוצה, לזה מצטרפת הזווית בין מארס לפלוטו (135) זווית הלוחצת לשנות התניות, לצאת ממרחב בטוח, להמר, להיות אחר, אוטנטי באופן מלא למרות האפשרות לפול. אותה זווית (135) בין הירח לבין השילוש בדלי, לחץ בדיוק על אותן סוגיות של שייכות, בטחון למול העזה לצאת למקום אחר , לצור תהליך של ריפוי, שחרור והסמכה להיות..

מקבץ זה לא פשוט ולוחץ על כל נקודה חשופה, ובמקום זה כל הנקודות חשופות, אך תפריט מסוג זה חושף אותנו במיקרו לתהליך המאקרו של שנה זאת, שמילת המפתח שינוי, יציאה מבטוח, יישום לימוד עבר, הסכה לשינוי למרות ועל אף והבחירה שלנו איך ולאיפה לקחת את השינוי, אם לריפוי ויצירה או לשבר והרס..אנו הגורם המכיל את האנרגיות, אנו הגורם במשוואה בעל היכולת לשנות תדר כדי לאפשר צמיחה לא רק למאסה האנושית אלא לכדור ולמאזן המעודן של המערכת כולה..וכן, במיקרו ומאקרו, בגדול נקראים לאחריות אישית, חברתית , ראיה של קצת מעבר למה שרואים כעת ומכאן הסכמה להאמין בהנחיה גבוהה יותר..

ליקוי זה מעלה את הסוגיות הכי ראשוניות של שייכות, בטחון ומורשץ למול אינדיבידואליות, אותנטיות, עצמה ויצירה, מצד אחד הסוגיות הכי ארציות ומצד שני כל כך רוחניות..הפערים יכולים לצור ואקום להבלעות או בריחה, אך זהו בדיוק הזמן לצור את בחירה, לשינוי, שינוי מודעות, מכאן תדר ושינוי התדר שינוי תודעה וקפיצת מדרגה לנוכחות בריאה ומלאה עם הבריאה. חשוב לציין שכן, יש משהו בליקוי זה שיכול לזרוק למקום של חשש ופחד, מה עוד שיש לנו היסטוריה ארוכה מאוד של פחדים חששות בנוגע לליקוים, ההיסטוריה שזורה בסיפורים ומיתוסים על האיום הנורא של הליקויים.. אך אם נרשה לעצמנו לצאת מהתבניות ונבין שליקוי הוא הזדמנות לשינוי ולהבנות של מה שנסתר מעינינו בדרך כלל, אולי נסכים במקום חגיגה ונשיקה בחצות, בהייה מול מסך זה או אחר, או פגישה רומנטית או.. אולי נסכים להיכנס לפני הכול פנימה למקום שמספר את הסיפורים ועושה הנחות “סוף-עונה”, למקום של הפחד להעז ולראות שהכול פרי יצירה אישית, להיות בנוכחות מלאה מול המראות והצללים ולהבין שהכול אשליה, ויש לנו בחירה מדהימה לחיות חיים מלאים ושמחים דרך יצירה של עולם אחר התואם את המודל שלנו כבני אנוש וממקום זה לאפשר שחרור..
דרך התבוננות בצללים, לשחרר ולהסכים לרדת עד קצה המערבולת עד המקום בו הופכת לשיבולת ולהמריא מעבר למצולות החושך ..ממצב של כבלים לנוחות, בטחון לכאורה, תרבות ומוסריות מזויפת, מערכות מקבעות שלא מאפשרות התפתחות, אם נסכים לראות לרגע מעבר למסך הצללים והחושך .. זמן זה מופלא, ליצירה של ריפוי, שינוי תדר ומכאן העלאת התודעה לחיבור לממד אחר ובמקום זה השמים הם לא הגבול, הם רק ההתחלה.

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן