מפגש של האור והחושך – יופיטר נצמד לפלוטו

היום 30.6.20 יופיטר נצמד לפלוטו. שיח זה בין יופיטר לפלוטו הוא אחד הדינמיים והחזקים ביותר בכלל ובפרט לשנה זאת. זמן של אתגרים המאפשרים לנו לגלות ולהתחבר לדואליזם הראשוני של הטוב והרע, האור והחושך הקיימים בתוכנו

יופיטר מייצג את אל השמש, פלוטו מייצג את אל השאול, האור והחושך, כל מה גלוי וכל מה שסמוי, כל מה שמודע וכל מה שלא מודע .. לכן החיבור ביניהם יוצר אנרגיה נפיצה מאד ואולי יש לומר גם מפיצה, ההתנגשות בין שני קולות אלה שמדברים על מבדק עמוק מאד של מערכות שבנינו כחברה, האם מבנים אלה משרתים אותנו? האם המערכות מאפשרות לנו לחיות חיים טובים יותר? האם הנבחרים העומדים בראש הסולם החברתי ומהווים אוטוריטה לכולנו, האם מתאימים? האם מאפשרים סדר? חוק ומשפט שמשרתים את כולנו עד האחרון האנשים המצויים בחוליות החלשות של החברה?האם? האם קיימת אליטה שמככבת בקצה הפירמידה? ומה שמחזיק את אותה פירמידה היא ההמונים? האם קיימת דמוקרטיה? אלה שאלות מפתח שגם אם נפחד לגעת בהן, נתמודד עם התוצאות העכשוויות והעתידות להגיע

במקביל ברמה אישית, האם המטרות שהצבנו לפני עצמנו כחשובות ובעלות משמעות, האם? האם הצלחנו להעפיל במעלה ההר ולהגיע למקום בו אנו חווים שמחה וביטחון אמיתי וממנו משפיעים ומקרינים את הטוב למעגל כולו? האם אנו האוטוריטה בחיינו? מה השדים שכל כך מפחדים אותנו? ולמה?

המון שאלות עולות כעת משום שזאת הפעם השנייה שאנו פוגשים את הצמידות הזאת השנה, בפעם הראשונה הקפיאה והשתיקה וגרמה לנו לחזור ולדקלם, נעשה ונשמע, אך כעת אחרי כמעט שלושה חודשים בהם חווינו את הציות וההסכמה להיות מובלים מפחדים והחרדות, זה הזמן בו אנו שואלים שאלות שקודם לא היתה לנו אפשרות לגעת בשאלות אלה.. מה באמת קורה כאן? איפה האור ואיפה החושך? איפה מטרות ואיפה הבורות?

שאלות נוספות למבוגרים שבנינו, חכמי השבט, האם אנו עושים את תפקידנו בחברה? האם אנו מייצרים שביל של הצלחות ואפשרויות לילדים לעתיד טוב ומיטיב? האם אנו מוודאים שעשינו את הטוב ביותר ולקחנו אחריות על העשיה שלנו.. האם אנו שותקים ?

אלברט איינשטיין אמר: “דברים רעים קורים שאנשים טובים שותקים”.. וכן, השיירה עוברת ואנו שותקים, המאבק בין האור לחושך תחת הקריטריונים של אנרגית הגדי לוכדים אותנו באשמה, בהלקאה, בפחד, חרדה וחוסר וודאות עד נכונות להיכנע ולוותר על הכל.. או בסיפור עתיק לעשות את עצמינו שעיר לעזאזל..כך או כך, שותקים.. מובלים והמפגש בין יופיטר לפלוטו כמו חומר נפץ שלוחץ על הכל באופן שקודם לא כולנו לראות משום שזאת הפעם השנייה שמפגש זה קורה.. (יופיטר ופלוטו ברטרו בגדי)

חשוב לציין אין כאן אמירה פוליטית של התנגדות לזרם כזה או אחר, אלא העלאת שאלות חשובות שיכולות לעזור כל אחד ואחד מאיתנו לבדוק מה באמת המניע ועל סמך מה, מה האמונה המובילה אותנו בחיינו (יופיטר) וכמה עמוק אנו מוכנים ללכת עם זה (פלוטו)? אמנם מזל גדי בין היתר מיצג פוליטיקה, וכאן באמת השאלה היא לא פוליטית של הבעת דיעה כזאת או אחרת אלא שאלה מה זה פוליטיקה ומה היא אמורה להביא לחברה/לעולם במובן הגבוה.. הנעלה.. צמידות זאת מדברת על רעידת אדמה, גם במובן הפנימי ביותר כי לא ניתן לסמוך על כל מה שהכרנו עד כה וגם בכללי..חברתי, כלכלי, תרבותי, דתי, מדיני ו…

דרך אחרת לראות את האנרגיה של יופיטר ופלוטו: יופיטר מייצג את האמונה, הצדק, החופש הפנימי לגדול לשמים בעוד פלוטו מייצג את העוצמה הכוח, שינוי צורך לקבל את מה שלא בשליטתנו.

שני כוחות אלה חוברים ביחד לצור משהו חדש המתבסס על אמונה ותשוקה עמוקה של הנשמה או על דעתנות והתניות מניפולטיביות ? מסיבה זאת המפגש בין השניים יוצר סוג של מאבק חזק מאד בין שני חלקים בתוכנו שעובדים על קצוות עצומים וכל זה תחת אנרגיה של הגדי, אנרגית הצנזור שיכולה בקלות לנער את האדמה ולהראות כל מה שאנו מסרבים לראות

מה אנו מסרבים לראות? האם כמו במשחק ילדים שמים ידיים על העיניים ובטוחים שלא רואים אותנו ואנו לא רואים דבר ולכן זה לא קיים? שאלות חשובות לשאול בזמן זה.. זה הזמן בו בועז ויכין הפנימיים רועדים בעוצמה רבה כיוון שתפקידם לצור את המרחב בין חושך לאור, בין חול לקודש.. וכאן עולות הסוגיות של קדושת החיים ..האם החיים קדושים או שמא משהו אחר הפך להיות קדוש?

פעם אחרונה מפגש זה היה בקשת לפני 13 שנים, זאת הייתה התקופה בה נוצרה ההכנה לכניסת פלוטו לגדי למשבר הענק שחווינו ב 2008 המשבר היה חלק מתהליך של שינוי כדי לצור תשתיות שבריאות ונכונות לנו בני האדם.. כבר אז האדמה רעדה אך לא במובן הפרקטי, אלא יותר רעיוני ופילוסופי.. יותר סוגיות של תפיסה וגישה.. כעת בגדי זה אדמה …

הנה רשימת תאריכים בה התרחש המפגש בין השנים, 1931 בסוף סרטן, 1943 בתחילת אריה, 1955-56 בסוף אריה, 1968 בבתולה, 1981 במאזנים, 1994 בעקרב, 2007 בקשת וכעת בגדי.. מדובר בציר זמן עליו ניתן לעבור ולגלות שינוי בעלי עוצמה בכל הנוגע למזל בו נוצרה הצמידות..

שינוים אלה הם שינוים פנמיים עמוקים מאד ושינוים חברתיים גדולים מאד כדי לאפשר לאנושות כל כל פניה לצור סדר מחדש בארונות הפנימיים של הנפש האישית והקולקטיבית..

ציר הזמן: המפגש הראשון בין השניים היה ב 4.4.20 .כעת זהו המפגש השני 30.6.20 .והמפגש השלישי יחול ב 12.11.20 בנקודות אלה תהיה לחיצה חזקה על כפתור שינוי, יש סיכוי גדול שנחווה שינוי שמתבטא כמשבר ובזירת הגדי בכל המערכות שנדמה לנו שמעניקות בטחון.. אך משבר זה מטרתו לצור את עוף החול וללדת מערכות חדשות שתהיינה בריאות, נכונות, ובעיקר רואות את סדר חברתי חדש בצורה נכונה המבוססת על ערכים, ידע , כבוד ואנושיות ולא על הון, שלטון ודת.

כשבועיים או אפילו שלושה לפני שנוצר המפגש האנרגיה מתחילה לבעבע ויוצרת תהודה חזקה שאנו חווים כפחד, חרדה, שינוי שאין לנו עליו שליטה, דאגה ו..חשוב לשמור על ליבה פנימית חזקה , לדבוק בערכי יסוד של האמת, לשמור על פרופורציות ולעשות את הטוב ביותר שניתן כדי לאפשר לבדוק את המאבק הפנימי בתוכנו ..

חשוב לחפש ולמצוא דרכים להבנה עמוקה יותר, להסכמה לראות את האמת מבלי להכנס לחרדה, לא להיכנע לתחושת התבוסה משום שאין לנו כוח לשלוט.. לעצור את ההנחות וההשערות ולבדוק בעובדות ומה ניתן לעשות באופן חיובי, אחראי ובוגר.. זה תהליך בו אנו מתבגרים מול המאבק הישן של אור חושך..במיוחד כעת בעונת הליקוים!!!

טיפ: לעצור לרגע ולזכור שהמירוץ של עדר מתוך אמוק של חרדה, החלשים נדרסים וכאובים מתפרקים.. זה המקום בו אנו נותנים לפחד והחרדה לשלוט ולהוביל אותנו בגלל מניפולציות אנרגטיות, גם אישיות וגם חברתיות וגם גנטיות וגם.. זה הזמן לעצור, להתבונן לרגע במה שיש לנו ואיך ניתן לטפל ולטפח את מי שאנו.. אנו ישויות אלוהיות בגופים אנושיים ומגיע לנו להיות מאושרים כי זאת זכות מולדת שלנו.. רק לזכור את הזכות:) לתת מקום לאור וגם אם מראה לנו כמה חשוך או מה התחבא בחושך.. זה בסדר, זה חלק משינוי.. וכל שינוי מביא לצמיחה וגדילה והתפתחות במיוחד בזמנים ועיתות אלה..

ואם נדמה את התהליך ללידה, השלב הראשון שעברנו היה השוק שהנה הגיע הזמן, השלב השני הוא לנשום עמוק ולדעת את השליטה שבחוסר השליטה והשלב השלישי היה פשוט ללדת את האפשרויות החדשות ואת הזכות הראשונית של אושר ואהבה..

ברכות

9 מחשבות על “מפגש של האור והחושך – יופיטר נצמד לפלוטו”

  1. מעניין ביותר, מעניין להיות בעוד שנה. דוקא פוליטית ציפיתי ומצפה לנפילת דיקטטורות מדיניות וגם גופי מימשל סחטניים, שם מתחבר לי משברים מול גופי אמונה והמבין יבין.

    הגב
    • נכון.. לפני הכל נחכה עד שנחווה את השיח הזה בפעם השלישית ולאחר מכן נחווה את השיח בין יפיטר וסטורן.. יש תכנית על למען .. הכל בסדר ובינתים אנו נוסעים על הגל..

      הגב
  2. תודה רבה על מאמר מרתק ומענין , כתוב ברהיטות.
    אנחנו ישויות אלוהיות בגופים אנושיים ❤

    הגב

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן