מארס ברטרו בדלי – 2018

כל שנה האביב פרץ החוצה בעוצמה רבה, וגם אם לרגע נדמה שהיה שנכנע לחורף, אנו מגלים במבחן התוצאה שכוחו של האביב יודע לבקע חומות, מסכות והתנגדויות…כוחו של האביב לבקע ולפרוץ את האדמה לפריחה חדשה ומחזור חיים חדש.

אנרגיית הטלה ומארס שליט מזל טלה מסמלים את העוצמה ואת התזמון בו מופעלת עוצמה זאת.

העוצמה הנדרשץ לבקע ולפרוץ את המעטה הסוגר של האדמה ( רחם/מרחב נסתר ומוגן) יוצרת תחושה של קושי, מאבק וכאב ועם זאת מה שמגיח הוא עדין ושברירי .. אלה תכונות ארכיטיפ טלה מארס : ארכיטיפ זה מסמל את דמות הלוחם.. דמות הלוחם מכילה עוצמה לא רגילה לבקע ולפרוץ גבולות כדי להגיח למעגל חדש ולחיים חדשים, דמות זאת ניחנת בכלים של לראות מעבר , דמות זאת מובילה למסע מחושך לאור ולמרחב הוויה חדש בו נדרשץ עצמאות ועוצמה , תשוקה וחיות עצומה.

אותו כוח פורץ יכול לבוא לידי ביטוי בשפע של צורות, החל מהפאזה הראשונית, הטלה, הלו הוא התינוק הזקוק לתשומת לב אין סופית, תינוק שרואה את כל העולם מנקודת ההסתכלות שלו, מרכזיות, אגוצנטריות, עם צורך בסיפוקים מיידים, וכשלא מקבל את הסיפוק המידי מתעורר בו הכעס, זעם ותסכול גדול, טלה בפאזה זאת נע כנגד מטרות קצרות טווח, מטרות הנראות לעין במיידי, הכוח המניע אותו, מניע אותו לצור אתגר בממדים מוכרים והתפתחותו מונעת ביחס לניצחונות שלו, על ידי ניצחונות קטנים מול אתגרים נראים, מטרות מידיות וסיפוקים הוא לומד להרחיב את הטריטוריה שלו ואת גבולות שלו …למי שמצוי בפאזה זאת, אמנם תמים, נקי, ישר, טהור מאוד אך בזמן זה הלחץ יוצר לו אתגר גדול שמעבר ליכולות שלו להכיל ומכאן הכעס, זעם ותסכול יכולים לחגוג, בעיקר שיש לנו השפעות של מארס

וכעת ברטרו של מארס האפשרות ללכת כמה צעדים לאחור ולזהות את הפאזה בה נמצאים ולהבין מה מהותה ואיך להתקדם לפאזה הבוגרת יותר, הפאזה הבוגרת יותר היא פאזת האייל, אותה תמונה שאנו רואים ומזהים דרכה את הטלה, האייל, האייל הוא המנהיג הבוגר המוביל את העדר, הוא מודע לטריטוריה שלו, הוא מודע לעוצמתו ולכוחו, הוא שליט העדר, הוא בעל ההרמון של הנקבות ורק הוא רשאי להזדווג עמן, לכן גם כוח המיניות שלו לא מוטל בספק, העוצמה שלו גדלה שכן הגנטיקה שלו מתעצמת ותומכת בו דרך השבט. מקום זה הטלה חצה את גבול השרידה, מקומו בטוח בכל רובד: החל מהישרדות גנטית פשוטה, הישרדות ברמה של מעמד, שט וכוח ועד יכולת להיות ראש חץ לקבוצה ולהוביל אותה לטריטוריה לא מוכרת, למשהו שמעבר לידוע וכאן מתחיל המסע המעניין של הטלה, לא עוד כעס וזעם מניעים אותו, אלא העוצמה של לוחם האור שמניע את עצמו ממקום נקי וטהור, משולל אינטרסים אישים, מניע את השבט למקום בו יוכל לפגוש מרחב נכון שיאפשר התפתחות שונה..

למי שמצוי בפאזה זאת, יכול לגלות את היכולת להתעלות מעל האינטרסים, להתרומם מעל המלחמות של טריטוריה ושליטה למקום של התבוננות, הבנה, עירות, מודעות וידיעה מאיפה זה מגיע ולאן זה מוביל.. במקום זה ניתן לראות את העוצמה של הכוח האמתי שמוביל את האייל, כוח האמונה, עוצמה ותפיסת מציאות הניזונה ממסע: מסע של יושר, כנות, עצמאות, פריצה מעבר למוכר והידוע, בניה של בטחון בלתי ניתן להתניה, הבנה וראיה עם הסתגלות לשינויים של הסביבה, עם הבנה של הכוח של שורש נשמתו… וכך כל רטרו של מארס שאנו הולכים כמה צעדים לאחור אנו תופסים תנופה לפרוץ עם תכונות האייל ..

כל רטרו אנו נעים על הגלגל ונעצרים בכל זירה בה חל הרטרו כדי לאפשר פריצה חדשה היוצרת אנרגיה ספירלית, המובילה להתפתחות לאנרגיות גבוהות יותר, עוצמתיות יותר ורוחניות יותר.

בכל רטרו של מארס זה קורה, אמנם בזירה שונה, אך בכל זירה יש לנו את המעטה הסוגר, הקירות החוסמים והאתגרים של הטלה הרך המבקש לפרוץ ולבקע כדי לגדול לאייל,

בכל רטרו של מארס יש לנו את השלבים: שלב ראשון בו ניתן לזהות את הרמזים הראשונים (צל טרום רטרו) ולאחר מכן שלב שני: ההתמודדות (רטרו) להתמודד עם המעטה/קירות וחומות שבמציאות יוצרים לא מעט כעס תסכול, זעם, כאב, צער, עצב וכאב.. במטרה לגעת באמת ולרפא , לפתוח דלת חדשה לדפוס/תכנה/תבנית של דמות הלוחם.. כדי להגיע לשלב שלישי : לנקודה בה ניתן לקלף, לחשוף ולפעול לפריצת בגבולות כדי לפתוח את הדלתות שעד כה לא הרשינו לעצמינו להתקרב אליהן.. (צל פוסט רטרו)

רטרו זה לוחץ על הטלה להתפתח לאייל, לצאת למסע אתגרי למעבר לאישי, מעבר להישרדות של מלחמה ולוחמה, להיות חולם וחומל ולוחם אור איתי… להיות אנושי, אותנטי, חולם ולוחם למען התמונה הגדולה שמעבר להפרדה ..זה התפריט במסעדת הקוסמוס הנלווה לרטרו של מארס… למי שרוצה, עדין אפשר להזמין:) וליהנות כפליים בצל פוסט רטרו.

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן