מארס ברטרו במאזנים – 2014

מארס מייצג את החיות הפרימלית הראשונית, עוצמה ותשוקה הראשונית לחיים. זהו כוח ועוצמת החיים שמאפשרת רצון, עיירות מודעות ומנהיגות…הדרך להתחבר לאנרגיה של מארס היא דרך אומץ ועצמאות תוך התמודדות עם הצל : הצל מגיע כפחד, תסכול, סירוס, עצב, קרבנות, ריק, חוסר אונים, חדלון וכאב…

מעבר מארס במזל ובבית מסוימים מעורר את הסוגיות הללו וחושף את מהותו דרך האנרגיה של אותו מזל ובית. המזל חושף את האיך – איך מארס בא לידי ביטוי והבית חושף את האיפה- באיזה תחום של החיים .. בדרך כלל מארס עובר כחודש וחצי במזל ובמעברו אנו מתמקדים באזור מסוים לצורך אבחון וטיפול של אותו אזור בחיינו, המטרה היא איך ניתן למנף את החסרים והחסכים, פחד ועצב לתשוקה, עוצמה, אומץ ומנהיגות. ואיך? דרך ניתוח עומק של אותו מעבר. ניתוח המעבר מעניק לנו אבחון, הבנה, מודעות ויכולת לקחת אחריות ממקום זה נוצר המינוף כדי לאפשר פעולה שמובילה לעוצמה ויכולת הנהגה. וכשאנו מגיעים לנקודה זאת נתחבר לתשוקה טבעית, עשייה פורה, פריצת גבולות ועצמאות בכל מישור וממד בחיים..בניגוד למעבר רגיל בו מארס מבלה כחודש וחצי במזל , במחזור הרטרו מארס עובר שלוש פעמים את אותו אזור ולכן מבלה באותו מזל הרבה מעבר לחודש וחצי.. כמעט תשעה חודשים!! למעשה התחלת המסע הייתה בשביעי לדצמבר 2013…

מארס מתפקד באופן שונה בכל מזל, מארס במאזנים מונע מהצורך לעשות כדי לצור יחסים בריאים ומפרים. מארס במאזנים מאפשר לזהות את המקום שזקוק לאוורור, שינוי וריפוי דרך עשייה.. הדחף לעשות קיים בכל יצור חי ולמעשה החיות הולכת לאיבוד לכשנעלם הרצון לעשות במיוחד במקום בו נאמר לא לבדו יחיה האדם..המקום של הלבד והביחד וכשיש זיוף או חסרים ערכים: הצל מתעורר ומביא עמו את הכעס, זעם, תסכול, פחד, עצב, מתח וחוסר אונים

ונחזור להבדל בין מעבר “רגיל” לבין רטרו : ההבדל מדבר כמות ואיכות! כמות הזמן שמארס מבלה באותו אזור במפה ובמקביל איכות שכן תחילת המעגל מאפשר להיכנס לעומק ההטבעות והדפוסים המארסיאלים ולשנות את ה-“הארד קור” של התכנה, למעשה זמן זה מאפשר לגעת במקומות שבדרך כלל אין לנו דיאלוג עימם ואין לנו אפשרות לצור חיבור וקישור.. הרטרו מאפשר התבוננות עומק מצד אחד ומצד שני כניסה לעומק התכנה ושינוי של דפוסים לא רק מזמן זה אלא מזמנים אחרים. ריפוי והעצמה של צ’אקרת הבסיס, חיבור בריא יותר לחיים ויכולת למנף פחדים לדחפים ולצור עצמאות בכל מישור ומימד בחיים.

מארס מייצג תת אישיות פנימית: דמות הלוחם. דמות זאת מאפשרת לנו להתמודד בעולם: לשרוד, להלחם, לפרוץ גבולות, להנהיג את עצמנו להגשמת חלומות. לכן דמות זאת מצוידת בטונות של פוטנציאל עשייה, פריצה, עוצמה, אומץ והנהגה. אך בו זמנית היא הדמות שיכולה לעצור אותנו, לגרום לנו לברוח או להיכנס לסיטואציות שמראש עולבות ומשפילות אותנו. הקומפלקס של דמות זאת נעוץ במבנה הדמות ובהיסטוריה שלה… במהלך הרטרו יש לנו את האפשרות להיכנס לעומק התכנה של דמות הלוחם , לזהות ולהבין ויותר מכל לשנות את מה שעוצר אותנו..

ניתן להבין את מבנה דמות הלוחם לפי מיקום מארס במפת הלידה, אם לוחם שמונחה דרך הפרקטיקה של החיים (אדמה) או דרך רגשות (מים) או דרך הרציונל (אוויר) או דרך השראה (אש) מה הצרכים של הדמות ומה הרצונות שלה, לא אחת דמות זאת מכוילת דרך דימוי או תדמית או… תלוי במיקום מארס במפת הלידה.
לכן שאנו מנתחים את דמות הלוחם אנו חייבים להיות ערים לכל החלקים של אותה דמות ויותר מכל לכל החלקים הפצועים, מסורסים, כואבים או מפחדים..כי הרטרו מאפשר לרדת עוד כמה מדרגות בסולם ולהגיע למקום החסימות ולשנות ..וכעת הלוחם שלנו נמצא באזור של אוויר, יחסים, אינטראקציות מכל הסוגים.

דמות הלוחם מחולקת לשלושה חלקים. חלק ראשון של דמות זאת מונחה מעבר והיסטוריה, החל מחיים אלה וכלה בהיסטוריה של זמנים אחרים (גלגולים), כל החוויות נדחסות ללא מודע ומפעילות דרך המערכת האינסטינקטיבית. חלק זה הוא הצייד הפנימי שפועל ומופעל על רובד הישרדותי ראשוני.
החלק השני של דמות זאת הוא הלוחם הפועל ומופעל דרך רגשות שמדליקים אותו או מכבים אותו וממקום זה אין הבנות ומדעות אלא אוטומט רגשי.
החלק שלישי של דמות זאת הוא המנהיג שמאופיין במודעות גבוהה מאוד, הבנה של מטרות, יעדים וחלומות.. דמות זאת היא בגדר פוטנציאל אופטימלי של כל אחד ואחד מאיתנו במסע ההגשמה ומימוש אישי.

כשמארס נכנס למעגל הרטרו, דמות הלוחם נאבקת לשנות את המבנה, מרקם ומהותה הפנימית..לעלות מדרגה למקום בו יתאפשר לדמות זאת להגיע לעצמאות גבוהה יותר, לפעולה נכונה יותר ולהגשמה . במעגל הרטרו של מארס במאזניים הלוחם הפנימי נאבק כעת על המקום בו ניתן לזהות את פירות העשייה שלו דרך יחסים…במקום זה הלוחם יכול לשעבד עצמו לדפוסים של פחד ותסכול, עצב ומתח או לגייס את המודעות ולהתבונן במסע חייו ולזהות את דרך האבנים הצהובות.. לשנות ולצור ניסים של ממש.

במהלך הצל טרום רטרו זיהינו את התמרורים הראשונים של הלוחם הפנימי דרך מראות והשלכות בחיינו,זה מקום בו ניתן עוד לחמוק מהתמרורים, אך כשנכנסים לרטרו עצמו, המראות מתחילות לדייק והתמרורים נעשים גדולים יותר ובוהקים ולא מאפרים לחמוק, לטייח, לרצות או להיעלם בעולם של שינה עמוקה.. המציאות מגרדת, לוחצת, טופחת ולא מותירה מקום לספקות… העבר מגיע כמו צל לפקוד את זירת היחסים שלנו בין החלקים הפנימים שבתוכנו, בנינו לבין עצמינו, בנינו לבין אחרים ובנינו לבין אמונות, תפיסות, תרבות ואמונה. ..

העוצמות גדלות כשאנו מתקרבים לראש השנה המארסיאלי: 8.4.14 מתחילה השנה מארסאילית חדשה ועמה אפשרות לפרוץ את הצל , לעבור דרך הקירות ולעוף מעבר לתקרת הזכוכית … כדי לאפשר זאת רצוי וכדאי את מקסימום המידע בנושא

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן