מולד הירח באריה – אוגוסט 2021

היום 8.8.21 בשעה 16.50 מולד הירח באריה

לפני שנתחיל במפת המולד, משמעות המולד והאפשרויות הגלומות במחזור ירחי זה.. בואו נעצור ונסיט לרגע את כל הכאוס והמתח כדי להתמקד במשאלת הלב. כל מולד הוא כמו דלת ענקית שפותחת לנו את המציאות למרחב חדש בו המארג האנרגטי  (מפה אסטרולוגית) האנרגיה נפתחת ומגיעה לשיאה עם הירח המלא וממשיכה למולד הבא בחודש הבא

כמה מילים אסטרולוגיות ומיד אחריהן הסברים בעברית:)) היום במולד הירח באריה אנו פוגשים מארג אנרגטי מרתק.. שמביא עמו את האש, התשוקה, הרצון, ההשראה, האומץ , הביטחון והעוצמה.  כדי להבין מה אומר מולד זה נתחיל בנתוני המפה: שמש וירח באריה בבית 8 , אופק בגדי וסטורן שליט האופק בבית 2 עם מולות למאורות לצד זווית דינמית לאוראנוס מה שמספר לנו על עוצמה שיכולה לפרוץ את מגבלות וגבולות המציאות בתוך כאוס וחוסר סדר לכאורה.. לכן ההסכמה להתחבר ללב ולנשום עמוק היא כמו הסכמה להיכנס למרכז הפנימי העמוק ביותר ולהסכים להיות בעין הסערה עם כל העוצמה

אך מה היא אותה אנרגיה מיוחדת של האריה שכל כך הרבה אגדות ומיתוסים נרקמו סביבה, שכל כך הרבה סיפורים לאורך ההיסטוריה נשזרו סביב מהותה.. למעשה ארכיטיפ אריה מדבר על דמות פנימית חזקה מאד שמובילה אותנו לאורך שבילי החיים למקום של גילוי מי שאנו .. מזל אריה מסמל את מסע האינדיבידואציה לגילוי וזיהוי האני

לצאת למסע מסוג זה נדרש המון אומץ לב, גבורה וידיעה פנימית עמוקה שאי אפשר שלא להישמע לקריאה הפנימית להיפרד מנמל הבית ולצאת למסע…. לכן מולד הירח באריה מספר לנו על היציאה שלנו החוצה, הפריצה מהקונכייה הביתית לעולם שבחוץ. זה הזמן בו אנו נפתחים מעבר מוכר והידוע למרחבים חדשים שמעולם לא היינו בהם..

ממש כמו ילד קטן שיוצא מביתו בפעם הראשונה: התרגשות ושמחה גדולה אך בו זמנית הילד הקטן לא מודע למה מתרחש במרחב החדש ולכן מסע זה מדבר על התפתחות המודעות דרך מפגש עם אנשים לא מוכרים ועם סיטואציות לא מוכרות.. ממקום זה אגב בספרים העתיקים מקשרים למזל אריה הימורים ובעיקר הימורי הלב😊, מזל אריה מדבר על אהבה ועל פתיחת הלב..ממש כמו ילד קטן, לא ברור מה יקרה..אך כדי להגיע לשמחה נוצר מסע לפתיחת הלב..

דרך אחרת ומעניינת לא פחות להבנת מהות אנרגית האריה נפתחת לנו דרך היכרות עם האריה בקוסם מארץ עוץ.. האריה יוצא למסע כדי לגלות את האומץ, האומץ להיות מלך החיות, האומץ לפתוח את הלב ולשאוג בכל העוצמה את האמירה שלו לעולם.. האומץ נמצא שם תמיד, אך המסע למקום הלא מוכר ולא ידוע פותח ערוץ למפגש עם האיכויות הפנימיות..

דרך אחרת להבנת האנרגיה של האריה היא להביט בילד קטן שעומד על הבמה של החיים ומחכה למחיאות כפים, בגיל צעיר הוא מנסה המון “שטויות” כדי לקבל את המחיאות כפיים.. (אגב, לעיתים נשאר במקום זה גם בגילאים בוגרים ומקבל משוב תואם) ..אך אם צומח ומוכן להבין שהאומץ לעמוד על במת החיים ולפתוח את הלב מביאה להכרה וההכרה היא האור החוזר והגילוי של האני..ממקום זה השחקן הצעיר גודל להיות במאי ובורא מציאות חיים התואמת את חלומותיו..

המולד מעניק את המתנה של ההתחלה החדשה: היציאה החוצה למרחב חדש תוך התמודדות עם אנרגיות דינמיות מאד, לכן נגיע למולד עייפים, תשושים ולא בדיוק מייחלים לעלות על הבמה ולהראות את עצמינו מול העולם .. דווקא זמן זה מאפשר להתמודד עם אנרגיות שסוגרות אותנו בתוך בועות של העבר, או נועלות את הלב בגלל פחד.. זמן זה מעניק את אנרגיה המיוחדת שדוחפת החוצה ואם נדע להיעזר בה נוכל לפרוץ את גבולות הפחד להיכרות מחודשת עם מי שאנו באמת

וכעת במולד שהאופק בגדי וסטורן מקרין למאורות, אנו עומדים מול מבדק המציאות ביחס לאיפה הגענו, האם המקום בו אנו נמצאים הוא המקום שבאמת מדויק לנו או שמא ברירת מחדל בגלל חשש, קושי בלקיחת אחריות, חווית כישלון או הקטנה בגלל לחצים של החברה או אותו קול פנימי שמספר לנו שאנו אף פעם לא מספיק…זה הזמן לשחרר את ההתקרבנות של ההקטנה והכיווץ מול קירות.. הקירות הם יצירה מלאה שלנו וכעת ניתן לעבור דרכם!

לצד לחץ הצנזור הפנימי והקירות שהרים לנו.. גם אוראנוס לוקח חלק באותו סיפור ומקום זה מדבר על הלחץ לשבור ולנתץ את אותו קול של הצנזור גם אם הכין לנו כלוב זהב יפהפה.. זה המקום בו הסערות מגיעות והמתח של חוסר יכולת להקשיב לאמת האותנטית שלנו..זה הזמן שצועק לנו בכל הכוח הועצמה להתעורר לקריאה האמתית של הלב..

לכן מולד מספר לנו על היציאה למסע.. על הצעדים על דרך האבנים הצהובות… ואולי בסיפור הנוכחי הן בגלל לא צהובות😊 מותר לברוא משהו חדש.. הכל אפשרי כשאנו מחוברים למהות האמתית של מי שאנו , להשראה, אומץ, גבורה ויכולת בריאה.. ונקודה מעניינת למחשבה:) הקישורים האופק בגדי וסטורן שמקרין למאורות באריה (בית 8), זה הקשר בין עופרת לזהב ומפת המולד שפלוטו מוביל אותה כמו קטר בעל עוצמה.. מספרת לנו על אלכימיה מדהימה!!

ואם לרגע מתעורר החשש של הילד הפנימי.. זה הזמן של אותה דמות להעלות מדרגה ולהתמיר את האנרגיה ולהתפתח למרחב של מפגש עם הרפתקאות חדשות במסע לגילוי מי הוא.. וכשאנו מגלים מי אנו ומודעים למה שאנו ..יש סיכוי מדהים להיות שותפים בבריאת העולם שלנו ולקחת חלק בשותפות בריאה הרבה יותר גדולה.. וכן אי אפשר כעת שלא להזכיר את החלומות הגדולים.. נפטון חזק מאד במפת המולד ומזכיר לנו שמותר לחלום  והסיפור כולו מספר שמותר לחלום ומותר להתעורר ולהגשים את החלומות שלנו ואת הזכות המולדת שלנו להיות מאושרים

ברכות

2 מחשבות על “מולד הירח באריה – אוגוסט 2021”

    • לא ממש:) וולמה? משום שלידת האריה הפנימי היא לידה טבעית של יציאה מהקונכייה החוצה, למרחב לא ידוע.. זהו מסע אינדיבידואציה לביטוי מלא של האני השלם בעוד לידת ונוס נוצרה מסירוס! לא בדיוק מצב טבעי .. סירוס של אוראנוס על ידי סטורן ובכך גם רמזים עבים לצל המצוי בחיבורים וקשרים בין אנשים..

      הגב

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן