מולד הירח בקשת – מלווה בליקוי חמה – דצמבר 2020

היום 14.12.20 מולד הירח בקשת, מולד זה שמתחיל מחזור ירחי חדש מתרחש בקשת במעלה 23.08 בשעה 18.15 שעון ישראל

מולד זה מיוחד משום שמלווה בליקוי חמה מלא, ולכן כל הסוגיות של אנרגית הקשת מקבלות סוג של שינוי…שינוי שמדבר על מפגש עם הצל, לכן סוגיות של אומץ, התרגשות, השראה, הרפתקה ויציאה למסע להתרחבות התודעה. שונים מאד מבדרך כלל משום שנפגשים עם הצל, עם הספק וחוסר האמונה, עם תחושת התכווצות ואיום על עולם האמונות (מהו ליקוי, נא ללחוץ כאן למאמר מיוחד על הליקוי שנכתב ב 2007)

מולד הירח בקשת מדבר על דלת כניסה למחזור אנרגטי חדש. לכל מחזור יש מאפיינים בהירים וברורים להפליא והדרך בה נפתחת הדלת למעגל חדש תאפיין ברוחה את המעגל כולו. מחזור שעוסק בעולם האמונות שלנו מגיע עם מטען אנרגטי חזק מאד משום ששליט השמש והירח יופיטר נמצא בנקודת מפנה רגע לפני שעובר ממזל גדי למזל דלי!

מה מסמל לנו מזל קשת, מזל אש ומזלות האש תמיד מספרים לנו על פריצה של אור וחום הנולדים מתוך מסע רגשי עמוק (מזלות האש נולדים ממזלות המים) אנרגיית הקשת נולדת מתוך המים העמוקים של העקרב, לכן הקשת מייצג את אור גדול כמו זריחה ענקית של הנשמה אחרי המסע בתוך המים הסוערים והעמוקים של העקרב…

האור מדבר על לידת האמונה. האמונה מאפשרת לנו להתחבר למשהו גדול מאיתנו, לחוקי הטבע, לבריאה, לשמים, לכוכבים, לאמת האובייקטיבית שמעבר לפינה הקטנה והאישית שלנו. האמת מחברת אותנו לתמונה גדולה ותכנית גדולה יותר שנוגעת באור הפנימי שלנו. לכן בימים אלה משהו בתוכנו רוצה להיוולד מחדש, לעוף לאור ולהסכים לנוע למקומות שמעבר ליכולת הגישה של החושים…

כיון שאופק המולד הוא בסרטן אנו מזהים התחלת מעגל רגשי וטעון בזיכרונות עבר, ובשנה כמו שעברנו זיכרונות העבר מהולים בטראומות ופחדים, מתח וכחשש מהחשש מהלא ידוע ולא נודע וכשמצטרף ליקוי לכל התמהיל הזה…אנו יכולים להבין מדוע היום מרגיש כל כך כבד וכל כך טעון .. כאן טיפ ראשון😊 האם כרגע אנו באמת חווים משהו כל כך קשה או שמא אלה זיכרונות של טראומות וקושי, חשוב לזהות את ההבדל בין זיכרונות לבין מה שקיים כרגע וכרגע יש לנו אופק חדש וחלונות חדשים למציאות אחרת.

מציאות אחרת היא בחירה שמגיעה ממקום של מידע ואמונה, וכעת הפוקוס על אמונה. אמונה זאת הסכמה לצאת למסע לטפס על הר גבוה ולבטוח במשהו שנגיע לפסגה ונגלה נוף חדש, זאת אמונה …משום אנו לא ידועים מה נפגוש, אך אם נתחבר לתחושה של יש שם משהו חדש שיכול להרחיב את החוויה והתודעה.. זאת אמונה וכאן הטיפ השני 😊 להאמין. גם אם נמצא שיש לנו קושי להאמין, כדאי לעצור ולהיזכר בכל הפעמים שהאמנו ועד כמה האמונה והבילה להתרגשות, שמחה, רצון לחיות, לצמוח ולשגשג.

מפגש עם האמונה מדבר על המקום בו נזהה את הכפתור של הרצון, הרצון הפנימי העז ביותר להתחבר למשהו גדול יותר, אך בו זמנית מקום זה מצית את הפחד הקדום, ההתחפרות וחוסר האמונה לצד קושי גדול להסכים לרצות מעבר למה שקיים וגם כאן להטיל ספק. מסיבה זאת מחזור ירחי זה מאפשר לנו להאיר את האזור הזה ולטפל בסוגיות של תפיסה, אמונה וחלומות שמעבר למה שהמציאות היומיומית מציעה..

מולד זה פותח את דלת לעולם חדש, אך כמו תמיד בזמנים אלה הימים ההולכים ומתכווצים עד היום הקצר ביותר בשנה, האור מתכווץ ונדרשת אמונה גדולה מאד לעבור את הזמנים האפלים הללו, להאמין בלב שלם בתכנית גדולה יותר ..איך ניתן להאמין? דרך התחברות למפתח פנימי שמצייד בשמחה ואופטימיות… ומהו המפתח? רצון! זמן למקד רצון ממקום שונה מבדרך כלל.

כמה נקודות חשובות שמלוות למולד זה, במפת המולד אין אוויר ולכן החשיבות לנשום ולהאט את הקצב כדי להסתגל לסביבה בה אין אוויר, כל מזור ירחי שמתחיל ללא אלמנט מסוים ידרוש מאיתנו לעבוד על אותו אלמנט ואוויר מדבר על חשיבה, תקשורת, מידע, חיווטים חדשים ויותר מכל לחבר דברים שונים למקשה אחרת, לדוגמה, מילים שמחברים למשפט, המשפט מעניק את המשמעות וכאן נמצא טיפ שלישי😊 ללמוד לנשום, לקרוא לכל דבר בשם, לרשום הבנות, לחשוב שוב פעם האם באמת יש בי את ההבנה ? ולמה? משום שללא הבנה אין יכולת להאמין. אמנם פרדוקס, אך פרדוקס זה מלמד אותנו לנשום נכון, להכיל, לעכל, לעבד ולהבין את מה שיש בצורה אחרת כדי שנוכל להאמין באמת במה שיש ולא במקסמי שווא..

נקודה מעניינת נוספת היא כירון שנמצא על רום שמים במפת המולד בישראל, כירון שמחר יסיים את הרטרו ויתחיל לנוע קדימה לאפשר לנו הבנות חדשות בנוגע לפצעים הראשונים ביותר של חיינו, פצעי זהות ומשמעות שמקורם הראשוני מגיע רחוק עד הלידה ועד הרצון לחיות ושוב נכנס לנו המרכיב של רצון ורצון לחיות .. וכאן הטיפ הרביעי😊 איפה יושב הרצון לחיות ולמה אנו כל כך רוצים לחיות … אינסטינקט ראשוני של הישרדות או של מנהיגות חיינו למרחבי תודעה חדשים בהם ניתן להאמין ולתת אימון, לבחון את הרצון ולהיזכר במה באמת רוצים כדי לחיות חיים בעלי משמעות

סטורן חזק מאד משום שנמצא במעלה קריטית רגע לפני שעובד לדלי ולכן מיקום זה שם לחץ חזק על מה באמת השגתי ולאן הגעתי ברמה של הצלחה או כישלון, כמה אשמה וחוסר הגשמה בעיקר במערכות יחסים, האם? כאן הטיפ החמישי😊 הצלחות שיש לנו במערכות יחסים, למנות את אותם מקומות שעברו את הקירות ויצאנו מכלא של אשמה וכאב.. זה הזמן😊 ולמה? היציאה מהכלא של האשמה והפחד מעניקה לנו עוד קורטוב של אמונה.

יופטר שליט שמש וירח נמצא בימים האחרונים שלו בגדי ולוחץ על סוגיות של שינוי .. מקום זה יכול לגרום לנו לגעת בספק או בדעתנות וקיבעונות שנובעים מעולם אמונות שנרכש בעבר ללא ריענון עכשווי ביחס למציאות המשנה וכאן הטיפ השישי😊 לשחרר.. להסכים לפתוח את התבניות העתקות של דעתנות ופילוסופית חיים שלא עדכנית לזמן זה, השחרור מאפשר לגעת במקומות חדשים שמעניקים עוד קצת אמונה בטוב שבאדם

ואם נחזור ליופיטר שליט המולד: יופיטר מסמל שפע, התרחבות, חירות, אמת, חוקיות, נדיבות, אושר, שמחה, אופטימיות, פילוסופיה, מסעות (בכל הרבדים) השכלה גבוהה, כבוד, מזל והצלחה. למעשה, יופיטר מדבר על לצאת החוצה לחלוק ולהתחלק, להתרחב ממה שקיים, יופיטר מדבר על הזנת השכל, הגוף והנפש תוך התחדשות, ומכאן כמובן גולשים לצד המוצל של יופיטר, הצד המוצל של יופיטר יכול להפיל בדיוק כמו לרומם, הצד המוצל נופל למקום אישי של אני יודע: שיבוש העיקרון האלוהי, וממקום זה נבנית גאוות שווא, חוסר יכולת לראות מעבר להתנסות אישית (פרי ובסיס האמונה האישית) הדוגמה הטובה ביותר בקנה מידה גדול: הדתות ודרך התגלמותן על האדמה. הצל נוסף מופיע כשמתמקדים בנקודה אחת בחיים ושוכחים של כל השאר, וכל זה תחת הצהרות של אני מאמין, ואם תהליך זה מרחיק לכת נוצר אפקט משיחי מתעתע שמוביל לבזבוז ופיזור.

צל נוסף של יופיטר הוא דעתנות, אני יודע כי אני יודע כי אני יודע ורק לדעתי ראויה להישמע, מקום זה יוצר יהירות, ומכאן ניתן להגיע בקלות למקום של ניסיון לכפות דעה, ולכאורה ממקום טוב, מרצון לשפר חיים של אדם אחר: החל מכפיית דעה, תרבות, דת, גישה ואמונה, ממקום זה קושי בפשרות ומכאן קצרה הדרך לעיגון חזק באני והרחבת המקום של גאווה לממדים חסרי גבול או מעבר לגבול הנורמה והחוקים החברתיים תחתם אנו אמורים לחיות. המיקום של יופיטר על המרכז הגלקטי מעצים את ההשפעה לכאן או לכאן ולכן כדאי להיות מודעים לסימנים בדרך לאורך החודש הקרוב

כל האמור לעיל מקבל העצמה גדולה מאד נוכח הליקוי, הליקוי למעשה מדבר על הטלת צל, הירח שנמצא במקום הכי “נחות” לא נראה ותחת “צל” השמש, כעת מפיל את צילו על השמש שאמור להיות במקום החזק ביותר. מה שקורה נוצרת תנועה שחוץ לתנועה, כל הכללים משתנים, למעשה מקום זה מבטל את ציר הזמן הלינארי ומסיבה זאת לא רק ששפע של דברים צפים ועולים מעבר או עולם של הצל, גם שפע של דברים שלא אפשריים כעת יכולים להגיע לפתח דלתנו.. ומה יקרה? זה כבר תלוי בכוונון וכיון שלנו ובבחירות שלנו למחזור ירחי זה.. היום יש לנו הזדמנות נפלאה לסיים שנה מיוחדת עם הבנה שעברנו מסע מטלטל שגילה לנו אמיתות רבות לגבי מי אנו כיחידים וכקבוצות וכיון שמקום האמונה נכנס כאן עם איזה אמונה הגענו לקצה השנה? זה הזמן לבחור מחדש: וברוח החנוכה, זמן של ניסים ואור! ברכות לחודש נפלא

 

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן