מזג האוויר האנרגטי לשבוע הראשון של יולי 2020

1.7.20 שמש עושה תשעים לכירון
השמש תמיד שם מיקוד חזק על מהות האני, כירון שם מיקוד על הפצע הפנימי על כל רבדיו (פצוע, פוצע ומרפא) לכן במשך כמה ימים לפני כבר נחוש באור המוטל על הפצע של האני (כך גם כמה ימים אחרי עדין נרגיש את האפקט), אם אפקט פצוע: הפצע יפתח , נחווה את הפצע בעוצמה ונמגנט תשומת לב לפצע, אם אפקט פוצע נרגיש את הצורך להוציא את הפצע ואולי על עצמינו או על הקרובים לנו ואם אפקט מרפא נרגיש טוב יותר, מחוזקים, שלווים ומועצמים.

כירון מייצג את מחסן הטראומות שלנו, את הפצע שלנו בכל הרבדים של הקיום, החל מפיזי, רגשי וכלה במנטאלי ורוחני, מסיבה זאת השיח בין כירון לבין השמש נוגע בפצע של האני .. לכן זמן זה יוצר פגיעות גבוהה יותר במעטפת ההגנה שלנו ולכן לעולם קל יותר לחדור למקומות הכואבים שלנו ובמקביל הפצעים שלנו נחשפים..הרגישות גוברת ותחושת הפגיעות/פגימות מתעצמת..כמו תמיד שהפצע נגלה והחולי מתעצם, זה הזמן בו כוחות הריפוי פועלים באופן חזק ואינטנסיבי יותר ולכן זמן זה מציע נקודת שינוי בכל הנוגע למודעות למקום הלא מושלם, פגוע ופצוע, להסכמה ליצירת תהליך ריפוי החל במערכת חסינות וכלה בבניה וחיזוק של המרכז הפנימי..

זמן מרתק לעבודה אישית על רצון לצד שייכות (כירון בטלה ושמש בסרטן) שיח זה על רקע השיח בין יופיטר לפלוטו, סטורן שחוזר הבית לגדי ועונת הליקוים..כל אלה מדגישים את העוצמות של ההכרח לעשות משהו בנידון.. אי אפשר להשאר בעמדת החיפושית על הגב או בהשתבבלות עמוקה ללא יכולת להגיב.. ולמה? משום ששמש וכירון יוצרים שיח זה במזל טלה וסרטן, מזלות קרדינלים שלוחצים לפעולה ויצירת תוצאה.. חשוב לזהות את הפצע ולפני הכל להסכים לצור שיח עם הפצע, להסכים להחלים ולרפא

1.7.20 צמידות שמש מרקורי – התחלת שנה מרקוריאנית חדשה
היום 1.7.20 מרקורי מגיע לנקודה הקרובה ביותר לכדור ולכן אנו “רואים” אותו צמוד לשמש ומנקודה זאת הוא מתחיל שנה חדשה. נקודת זמן זאת פותחת דלת חדשה בכל התחומים המרקוריאנים: החל מתקשורת בין החלקים הפנימיים שלנו , לתקשורת וקשרים עם אחרים וכלה בתקשורת וקשרים עם היקום והבריאה. כיוון שמתחיל מעגל תקשורת חדש, נמצא עצמנו צריכים לצאת מהמקומות המוכרים של תרגום המציאות, ולכן לא מעט מתח מלווה זמנים אלה..

איפה? בכל תחום שנוגע במהות אנרגית הסרטן : עולם הרגש בכלל ובכל הנוגע לשייכות בפרט, סוגיות של משפחה, בית, שבט, מולדת, גנטיקה ביולוגית וקרמטית ו.. כשאנו נוגעים בעולמות של הרגש במיוחד כאלה שירשנו, או ינקנו מזמנים ישנים מאד, אנו יכולים למצוא עצמינו מוצפים כהמטרה לנשות והתחיל לזרוע מחשבות חדשות שתתגלמנה ותתגשמנה כמציאות עתידתית

כשאנו נכנסים למרחבים אלה, משהו בגופים הרגשיים התכווץ עוד קצת וההרגשה של למה לצאת לשם, החוצה.. דווקא בזמן בו נמצא את האתגר הי גדול , זה הזמן לשנות ולצאת החוצה ברמה התודעתית ..

כיוון שכעת מרקורי מתחיל שנה חדשה נוצר צהר למשהו חדש, כמו צלילה למידע ישן שאצור ואגור במחסנים ובארכיונים האישים ביותר וכעת יכול לצאת, לא תמיד היציאה קלה משום שמדובר באנרגיה של מים ואז יש הצפה, או בוץ או ערפל חזק.. כך או כך אלה מקומות שמראים לנו את העבודות של המערכת הרגשית והשתייכויות שלנו ומאפשרים לנו להציץ לרגע ובכוח המחשבה לצור משהו חדש

מעניין שמרקורי מתחיל את השנה החדשה שלו כשפניו מול השמש ואחוריו לכדור, זמן זה הוא התחלה וכמו כל התחלה, לא ברור אם סגרנו את הקצוות הפרומים של המעגל הקודם ואם פתחנו נכון את המסלול החדש.. לא בכדי דווקא נקודת ההתחלה מצויה בתוך אי וודאות, חושך והסתר ועם זאת לוחצת על הכפתורים הראשונים ביותר של הסקרנות וצורך להבין מה קורה. לכן בנקודה זאת יש את הגישה למה קורה.. שנה טובה!

1.7.20 מרקורי עושה תשעים לכירון
היום 1.7.20 שני שליטי בתולה נמצאים בשיח דינמי שמעורר לא מעט סוגיות שנוגעות בתפיסת מציאות. שיח זה מתייחס לתפיסת מציאות וליכולת להתמקד ולנוע בתוך העולם או לחילופין החוסר יכולת להתמקד ולנוע בעולם

ולמה? הרעש והדיסונסס יוצרים קושי להגיע למיקוד מנטאלי מצד אחד ומצד שני מיקוד כל כך חזק (כירון בטלה) שיוצר חיץ למול העולם ומצד שני חוסר מיקוד מוחלט (מרקורי בסרטן) קולו של הרצון לפרוץ גדולות למול הרגש שמבקש להישאר רק עוד רגע.. כך או כך, יש תחושה של מתח ומאבק פנימי מתוך קושי לראות “בשביל מה” קושי באיזון בין השכל לרגש, בין מידע ואופן עיבודו לתמונה הגדולה של החיים וממקום זה לא קל להיות במקום מאוזן ואובייקטיבי ..

שימו לב, זה חוזר על עצמו מכמה וכמה כיוונים.. זה בדיוק השיעור, זה הזמן לזוז הצידה, לשחרר ולהתמקד במה באמת רוצים כדי לשנות את המציאות היומיומית ביחס לזכרון עמוק של הנשמה.. וממקום זה נוצרת בהירות למיקוד נפשי וזיהוי הדרך, לא עוד דרך ללא מוצא, או ציניות או כעס אלא ערוץ נכון ובריא לריפוי לקבל הבנות עמוקות ונכונות יותר, אגב, מקום זה עם עבודה נכונה יכול להוליד תקווה חדשה וחיבור אמיתי לחלום .. אז למרות ועל אף הפרדוקס של תפיסת המציאות זה המקום בו ניתן להגיע לנקודת מפנה ולהפוך מורכבות לפשטות.

2.7.20 סטורן נכנס לגדי
היום 2.7.20 סטורן חוזר הבית לגדי, סטורן חוזר לנמל הבית ולמקום בו יכול לתת את האנרגיה המיטבית שלו… אחרי שעשה גיחה לדלי , סטורן חוזר כעת כדי להשלים את כל מה שניתן לעשות בזירת הגדי.. אין עוד תאריכי יעד של מחר-כך הכול צריך להעשות כעת, עכשיו! כל עוד סטורן נמצא בגדי..

סטורן שליט מזל גדי וכמו כל פלנטה שמתפקדת במזל בו שולטת באופן המיטבי ובזירה זאת אנו מקבלים אנרגיה חזקה של סטורן המושפעת ממבנים גדולים שאמורים לשרת את בני האנוש, בגדול ניתן לגזור את שלושת הסוגיות העיקריות שאמורות לשרת ולאפשר איכות חיים טובה יותר , שלושת הסוגיות: הון, שלטון ודת.. לכן כשסטורן נכנס לגדי, שלושת סוגיות אלה עומדות לעבור את המבחן של בעל הבית.. עכשיו זה המבחן האחרון! בגרות 100 יחידות באנושות..

המבחן של בעל הבית יושב בחיים של כל אחד ואחד מאיתנו שכן שלושת הסוגיות הללו מדברות על השפעתו של עולם פטריארכאלי בו נמצא שליט על ומנהל את הפירמידה שתחתיו דרך עקרון של שכר ועונש. עולם זה נשען על אוטוריטה/היררכיה ומהן נובעת התנהלות, התנהלות חברתית של קבוצות שחולקות “שליט” דומה בין אם מדיני, דתי, תרבותי, היסטורי ו.. ולכן ההשפעות יושבות עמוק מאד בתוך הגנטיקה של כל אחד ואחד מאיתנו וממקום זה נולנו הפחדים הראשונים, תחושות האיסורים ויסורים, חווית הקטנה וכיווץ ו.. מקום זה מדבר על צילו של סטורן ועל השפעות שכעת אמורות לעבור את מבחן המציאות, אם המבנים שנוצרו/יצרנו לא משרתים ולא יעילים לחברה ולאנשים ..מבנים אלה אמורים לעבור שינוי ושינוי עמוק מאד..

למעשה סטורן שמיצג את חוקי הקארמה יותר מכל פלנטה אחרת מדבר על סיבה ותוצאה וכל מה שאנו חווים כעת הוא תוצאה ישירה של התנהלות שנולדה מסיבה מסוימת ואם התוצאה לא מובילה לצמיחה והתפתחות היא אמורה לעבור שינוי אלא אם נמשיך להיאחז בפחד ובכניעה למשהו גדול יותר או נסכים למושגים כמו גורל ו “קארמה שלילית” שמהדהדת עם נגזר עלי והדין הוא כך וכך והענוד הוא כך וכך.. זהו זמן מיוחד בו ניתן לעשות עבודה של יחידים כדי לבנות מבנה יציב וחזק שישנה את מה שלא עובד נכון ביחס לחוקי הטבע .. מאז דצמבר 2017 שסטורן נכנס לגדי היתה לנו גישה למחסני התיקון! מצד אחד לכל מה שלא עובד ומצד שני לחומרים שיכולים לעזור לנו לעשות שזה יעבוד..כשפלוטו כבר מכין את הקרקע מאז 2008 אז כעת זאת ההזדמנות .. לא רק לנו כחברה אלא גם לכדור כיצור אורגני

נחזור לרגע למה.. כיון שמערכות עובדות על חוקים ועל מבנים , הבסיס הוא החוקים והמבנים של הטבע ועליהם חוקים של בני אדם….במקור החוקים שבני האדם יצרו לעצמם כקבוצות וכרעיון אוניברסאלי נשען על צרכים של הקבוצה לצד התבוננות על חוקי הטבע.. הקיבעון שנוצר משרת את מה שהיה אך לא את מה שעת באם יש תסכול, פחד, איום, כיווץ ו.. בקרב ההמון.. זמן זה מאפשר לשנות קיבעונות דרך התבוננות כנה ואמיתית במציאות.. כאן נמצא הפוטנציאל הגדול ביותר להתחבר למטרה, לקחת אחריות, לצור מחויבות עם תכנית בהירה על ציר הזמן והסיבה לצד הפעולה יצרו את התוצאה משמע שינוי קארמה:)

כן כול זה על רקע צמידות יופיטר פלוטו בגדי, מרקורי שמתחיל שנה חדשה בסרטן, מסדרון הליקוים לקראת הליקוי האחרון.. זה לא שמייח מצב בו כל הנורות מהבהבות בעוצמה.. הזמן אוזל!!!..

5.7.20 ירח מלא לוקה על ציר סרטן גדי
ירח מלא זה לוקה על ציר סרטן גדי ולכן כל הסוגיות של סרטן וגדי עולות עלפני השטח בעוצמה ענקית .. ההשפעה מתחילה מגאות ושפל חזקים יותר גם ברבדי הפשט וגם ברבדי הדרש…נדרש לבדוק לעומק את סוגיות השייכות המתבססות על עבר וקישורי עבר, הצפות וגודש גדול מאד ..

שמש בסרטן מדבר על החיבור העמוק לשבט, למקום של שייכות ראשוני ממנו אנו יכולים להרגיש שהכל בסדר, יש לנו מעגל תמיכה ויש לנו יסודות עוטפים שמעניקים ומזינים אותנו בשפע של שלווה ורוגע, ממול הירח בגדי. הירח בגדי נמצא הכי רחוק מהבית (שליט סרטן ונמצא בגדי הקוטבי לסרטן) אך דווקא המרחק מהבית מאפשר לשמור על עמדה חזקה ולהתחבר לשורש העתיק של הקיום. ממקום זה נוצרת מוטיבציה חזקה מאוד מול מטרות ששמנו מולנו…לכן ירח זה מגייס את כל הכוחות של הרגש למה צריך לעשות כדי לאפשר להיות חלק מהעולם: ירח מלא זה מדבר על חיבור חזק פנימה על ציר הקיימות, זקיפות והבנה של מאיפה אנו מגיעים ולאן אנו הולכים. ירח מלא זה לא פשוט שכן לוחץ על החתמות עתיקות שמפעילות את המערכות הרגשיות, קודים של שייכות וקעקועים אנרגטיים מקדמת דנן…. השנה הכול מועצם בגלל הליקוי ..

ליקוי מדבר על איך קו ישר עובר בין שלוש נקודות/שלושה שחקנים (שמש ירח וכדור) ליקוי ירח יכול להתרחש אך ורק בזמן ירח מלא כשצל הכדור נופל על הירח ושמי הלילה המוארים הופכים לאפלים.. הירח שאמור להיות בשיאו מגיע לקוי, מוצל ועם לחץ חזק מאד של ציר השייכות מאין אנו באים ולאן אנו הולכים.. במיוחד כעת שהשמים מדברי בקולות גדולים ומבקשים מאיתנו להתעורר..

דווקא הליקוי שלוחץ על הנקודות הכי כואבות והכי אישיות יכול לגרום לנו לשקוע עמוק בתוך המאורה הפנימית ולא לצאת או לזהות שדווקא הליקוי מראה לנו את כוחו של הצל ולכן האחריות הנדרשת (גדי) לצאת החוצה ולעשות משהו אישי למען שורשי העץ ממנו אנו ניזונים.. בין אם לנכש עשבי שוטים או בין אם לחפור נתיב למים שישקו ויזינו את שורשי העץ.. הטיפ : לנשום עמוק ולהתחבר לעץ החיים הפנימי , לראות מאיפה השורשים מגיעים ולאן האמירים והפירות מגיעים ומה הקשר.. לנקות את הציר הצמיחה של העץ ולראות את הבוסתן כולו מתחי לפרוח .. מטפורית זה הגן הנעלם.. הגן שניתן להגיע אליו אם לוקחים את האחריות גם אישית וגם שבטית , גם פיזית וגם נשמתית כדי לשפר את הצמיחה במיוחד כעת.. אין לנו זמן וכל פעולה הכי קטנה תורמת למאסה..

ברכות לשבוע מלאור

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן