מזג האוויר האנרגטי לשבוע הרביעי של אוקטובר 2021

22.10.21 מארס עושה תשעים לפלוטו
מארס ופלוטו הם שני שליטי מזל עקרב הנמצאים כעת בשיח דינמי עמוק ביותר, האינטנסיביות של שיח זה מעלה בנו לא מעט כעסים ופחדים, רעמים וברקים… ולמה? משום שמדובר בשתי אנרגיות שאמורות לעבוד זו לצד זו וכעת הן בקונפליקט .. על מה הקונפליקט? הכוח שיש לנו להיות מנהיגים בחיינו (או להסכים לברירת המחדל של ההישרדות ) למול הכוח שיש לאחרים להפעיל אותנו או להפרות ולהעצים אותנו (או להסכים לברירת המחדל של ניהול על ידי המפלצות הפנימיות שכוחן גדול מאתנו)

מקום זה מייצר מאבק שדורש קורבנות רבים ומחיר עצום שכן יושב על כפתורים מאד ראשונים שמביאים לנפיצות עצומה, כפתורים אלה נעולים בתוך מטענים גנטיים עתיקים ומחברים אותנו למסה עצומה שמנוהלת על ידי שני כוחות אלה בהוויה הנמוכה שלהם, הישרדות בכל מחיר, טריטוריאליות, אגו, כעס וזעם לצד התניות, מניפולציות ואלימות סמויה/גלויה (תלוי איפה מתיישב שיח זה במפה האישית ועל מה.. ובמקביל איפה מארס ופלוטו במפה האישית ומה הדיאלוג שבניהם)

המאבק בין שני כוחות אלה יוצר מקדם חיכוך גבוה ונפיצות עצומה כך שכל דבר קטן יכול להעיר את המפלצות ולהגיע לאגרסיביות, זעם, פחד וחרדה.. האדרנלין מגיע לשיאים חדשים ועימו המתח והלחץ.. כיוון שהכל מגיע ממקום ראשוני מאד נראה כי רק כך ניתן להתמודד עם כוחות אלה ..חשוב לזכור שניתן לצור התמרה ולהתחבר לפאזות הגבוהות של כוחות אלה ..

מילת המפתח כשמגיעה אנרגיה כל כך אדומה, לראות את האור האדום ברמזור:) לעצור, לנשום ולבחור ממקום אחר.. משום שהיבט זה הוא הזמנה לקרב אך מאחוריו יש את ההזמנה לריפוי אותם סימפטומים שצוינו לעיל ומקור החולי ממנו נובעים.. זמן מרתק לגלות כמה כוח יש שם או כמה עוצמה.. כמה חולי ואלימות או כמה ריפוי , חמלה וסליחה. במילים אחרות.. שיח זה יוצר אווירה שמאפשרת להוציא את מה שמתחבא בפנים בין אם מפלצת או עוצמה, לכן זמן זה מהווה הזדמנות נפלאה לבחון מה אנו ממגנטים לחיינו ומה זה משרת, ובמקביל לזהות “חומרים בסיסים וראשונים” הקיימים בנו וזקוקים לפוקוס ולעבודה אישית, למשל: פחדים, תסכולים, כעסים לא פתורים וריפוי פצעים עמוקים של זהות, רצון, מטרות וסוגיות של הצלחה/כישלון.. ויותר מכל לחבור לגבור הפנימי

23.10.21 שמש נכנס לעקרב
מזל טוב לכל העקרבים:) הזמן בו שמש עבור בגזרת עקרב חושף את השכבות העמוקות ביותר של המאווים, תשוקות וסודות בכל הרבדים של החיים, החל מרבדים פיזיים ראשונים שנוגעים בליבה של חומרי בראשית וכלה בסודות של הנפש והנשמה.

לכן תקופה זאת בה שמש עובר בעקרב נוצר לנו חלון של הזדמנויות להיכנס לעומק ולקלף, לגעת במקומות שבדרך כלל נסתרים מהעין ומהלב. זמן זה מאפשר יצירת מגע עם חומרי בראשית ולכן נוצר הערוץ הכל כך משמעותי לשינוי, אך חומרי בראשית כתמיד גדושים לא רק בחוויות אישיות, אלא גם בחוויות קולקטיביות ולכן נדרש סיכון להיכנס אליהם.. האם סיכון או סיכוי? אותם חומרים של הלא מודע הקולקטיבי יכולים לעול כמפלצות ושדים בחיינו אם נזניח ולא נגע בהם, חומרים אלה יכולים לגדול לממדים בולעניים ולצור התניות עצומות, לכן זמן זה מאפשר לצאת מהשגרה ולהיכנס לעומק אותם חומרים, למפגש עם מפלצות ושדים אישים ולשחרר כדי לאפשר מעוף ושינוי תודעה..

26.10.21 ונוס עושה תשעים לנפטון
השיח בין ונוס לנפטון מספר כעת על הפער בין שתי אנרגיות פנימיות, מה למעשה קורה בשיח זה? ונוס מייצגת את החוויה החושית, את היכולת לחוות את העולם ונפטון מייצג את החזון שמתדלק את החוויה ולכן זוויות בין וונוס לנפטון נוגעות בעולם דרך חוויות ראשוניות של חושים.

על פניו נשמע נפלא מה עוד צריך מעבר לדלק אלוהי ומוזות בחיים? אך נפטון מייצג את המהות ואת הקליפה, את החלום הגדול ביותר לצד הצל של האשליה. לכן זמן זה יכול לגעת במקומות בהם החלום קורס, גלים של אכזבה, כאב וחוויה חושית של חוסר שליטה. אך כמו תמיד מקום זה מהווה חומר לעבודה אישית כדי למפות מחדש את החלומות דרך משקפים ריאליות שמחברות את החלום למקום וזמן. במקביל נקודת זמן לשינוי הרגלים שנוגעים לגוף ולסוגיות וונוסיות עתיקות היושבות על רעב ועל הפער בין החלום לבין תחושת החוסר וחסך…

30.10.21 שמש עושה תשעים לסטורן
היום השיח בין שמש וסטורן מדבר על התמודדות עם גבולות ומגבלות, ציפיות מול מציאות ומבחן התוצאה מגיעה עם עוצמה גדולה מאד ביחס למסע שעשינו במהלך השנה האחרונה

לכן היום נוכל לגלות או יותר נכון לא נוכל להסתתר, לא נוכל לנקוט בצעדים של התחמקות או הימנעות.. כעת נהיה חייבים לפגוש את מבחן התוצאה שיראה לנו לאיפה הגענו, אם הגענו למטרה, זה הזמן בו נפתחת המטרה החדשה ואם לא הגענו נצטרך לעמוד מול מה שלא לקחנו אחריות או מול ההימנעות והתחמקות כדי לתת מענה כן ואמתי למה שהתחייבנו.

כך או כך נמצא עצמינו חייבם לקחת אחריות ועם אחריות גדולה מגיע המחיר בו אנו יכולים לחוות את הגבולות המגבלות של החופש לנו : מצב זה מספר על ההכרח לרתום עצמינו לעגלה שעולה במעלה ההר תוך ידיעה של מה המטרה ומה המחיר, אך עם קושי להסתגל לעבודה הקשה, לאחריות, המחויבות ולוויתור על החופש ולעיתים אפילו סיזיפוס יכנס לתמונה עד שנבין את בניה של תשתית חזקה ועמדו שדרה שיכול ומסוגל לעמוד עם ולא רק ממול..

זמן זה מכריח להוריד את מה שלא צריך, כמו עם עצים שיש לגזום כדי לאפשר צמיחה, כך גם בחיינו זה הזמן לגזום את כל מה שלא יעיל ונכון למשימה ולמטרה, לעיתים אנו נגזום את המקומות הללו ולעיתים מישהו או משהו או נסיבות יגזמו לנו את המקומות הללו כשבסופו של יום נחווה תחושה של התכווצות, מתח, פחד אולי אפילו חרדה עם סימני שלאה על המחיר ועל חוקי מרפי..

נקודה נוספת היא התמודדות עם סמכות, אנו עלולים למצוא עצמינו בקונפליקט מול סמכות או מישהו בעל סמכות מהעבר שלנו, למעשה זה המקום בו נלחצים כפתורים ראשונים ביותר ומכריחים לקחת עמדה.. כשאנו לקוחים עמדה, אנו פוגשים את הגבולות האישים שלנו ואת תחושת הביטחון של להיות חלק מהחברה והעולם.. לכן יום זה יכול לשרוט את המקומות הרגישים ביותר, להעלות את חוקי מרפי לקדמת הבמה ולעסוק בסוגיות של קארמה/גורל כדי למצוא את הדרך ולהסכים לקחת אחריות עם הבנה מלאה למטרה.

30.10.21 מארס נכנס לעקרב
מארס הוא השליט העתיק של מזל עקרב וכניסתו לעקרב מודיעה חזרתי הביתה!
כשאנו חוזרים הביתה אחרי מסע ארוך אנו נרגשים ושמחים:) כך גם אנרגיית מארס.. אנרגיית הלוחם מתחילה לבעבע ולתסוס.. לכן כניסת מארס לעקרב מדברת על התחדשות האנרגיות, הרצון מתחדד, הדחף גדל, האנרגיה מתעצמת ונוצר מרחב חדש לביטוי יחסים בכל הרבדים: החל מהיחסים בין הקולות הפנימיים וכלה ביחסים בין אדם לאדם, מדינות, תרבויות ו…

בגדול המטרה ליצור מרחב לחיבור עמוק המאפשר ריפוי וצמיחה, אך כמו תמיד כשיש לנו פוטנציאל גדול לצמיחה, יש לנו גם צל גדול עם סיכוי לחלחל למקומות כואבים וקשים. הצל מנגן על מערכת הרגשות העמוקה והראשונית ביותר ולכן הביטוי הוא דרך קנאה, מניפולציה, כעס וזעם, התלהטות…

חשוב לזהות תופעות אלה כתגובות למציאות שלוחצת על כל הכפתורים שכעת ממש ממש קרובים לפני השטח, ההפעלה של הכפתורים יוצרת תופעות במטרה לשנות, להתמיר ולרפא, למעשה הרגשות והאינסטינקטים מלובים וקרובים יותר אל פני השטח ולכן קשה יותר כדי לשמור על שליטה: למעשה אותם רגשות יכולים להיות הרסניים או שיכולים לספק דלק לביטוי עצמי עוצמתי

שבוע מבורך

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן