תקיעות, מאבק והתניות – מארס עושה תשעים לפלוטו – אוקטובר 2021

היום 22.10.21 מארס עושה תשעים לפלוטו:  זווית זאת מייצגת שיח דינמי מאד משום שמארס ופלוטו הם שני שליטי מזל עקרב הנמצאים כעת בויכוח עוצמתי ביותר.

ומה קורה שנוצר שיח מסוג זה? נוצרת צלילה לעומקים יצאים דופן. האינטנסיביות של שיח זה מעלה בנו לא מעט כעסים ופחדים, רעמים וברקים… ולמה? משום שמדובר בשתי אנרגיות שאמורות לעבוד זו לצד זו וכעת הן בקונפליקט .. על מה הקונפליקט? הכוח שיש לנו להיות מנהיגים בחיינו (או להסכים לברירת המחדל של ההישרדות ) למול הכוח שיש לאחרים להפעיל אותנו או להפרות ולהעצים אותנו (או להסכים לברירת המחדל של ניהול על ידי המפלצות הפנימיות שכוחן גדול מאתנו)

מקום זה מייצר מאבק שדורש קורבנות רבים ומחיר עצום שכן יושב על כפתורים מאד ראשונים שמביאים לנפיצות עצומה, כפתורים אלה נעולים בתוך מטענים גנטיים עתיקים ומחברים אותנו למסה עצומה שמנוהלת על ידי שני כוחות אלה בהוויה הנמוכה שלהם, הישרדות בכל מחיר, טריטוריאליות, אגו, כעס וזעם לצד התניות, מניפולציות ואלימות סמויה/גלויה (תלוי איפה מתיישב שיח זה במפה האישית ועל מה.. ובמקביל איפה מארס ופלוטו במפה האישית ומה הדיאלוג שבניהם)

המאבק בין שני כוחות אלה יוצר מקדם חיכוך גבוה ונפיצות עצומה כך שכל דבר קטן יכול להעיר את המפלצות ולהגיע לאגרסיביות, זעם, פחד וחרדה.. האדרנלין מגיע לשיאים חדשים ועמו המתח והלחץ.. כיוון שהכל מגיע ממקום ראשוני מאד נראה כי רק כך ניתן להתמודד עם כוחות אלה ..חשוב לזכור שניתן לצור התמרה ולהתחבר לפאזות הגבוהות של כוחות אלה ..

מילת המפתח כשמגיעה אנרגיה כל כך אדומה, לראות את האור האדום ברמזור:) לעצור, לנשום ולבחור ממקום אחר.. משום שהיבט זה הוא הזמנה לקרב אך מאחוריו יש את ההזמנה לריפוי אותם סימפטומים שצוינו לעיל ומקור החולי ממנו נובעים.. זמן מרתק לגלות כמה כוח יש שם או כמה עוצמה.. כמה חולי ואלימות או כמה ריפוי , חמלה וסליחה. במילים אחרות.. שיח זה יוצר אווירה שמאפשרת להוציא את מה שמתחבא בפנים בין אם מפלצת או עוצמה, לכן זמן זה מהווה הזדמנות נפלאה לבחון מה אנו ממגנטים לחיינו ומה זה משרת, ובמקביל לזהות “חומרים בסיסים וראשונים” הקיימים בנו וזקוקים לפוקוס ולעבודה אישית, למשל: פחדים, תסכולים, כעסים לא פתורים וריפוי פצעים עמוקים של זהות, רצון, מטרות וסוגיות של הצלחה/כישלון.. ויותר מכל לחבור לגבור הפנימי.

דרך אחרת ששיח זה מתבטא, תנודות גדולות מאד שיוצרות מתח ועימותים, תחושת סכנה גדולה שיושבת על בסיס התניות ושליטה.. ממקום זה נוצר לחץ על הכפתורים הכי ראשונים שלנו ואז אנו יוצאים מהמקום הנוח שלנו , או שנתפסים כאובססיביים ומתקיפים או מתכנסים ושותקים שנדרך להתריס את העמדה שלנו או… כאן עולה שאלה חשובה, האם אנו יכולים לתעל את האנרגיות למקום פרודוקטיבי , לדלק להנעה ומעבר דרך הקירות לכיוון המטרה.

חשוב לציין שהמתח והתסכול יכולים לגרום לכפייתיות, עקשנות, ביקורת ושיפוטיות לצד אשמה, בושה והתכווצות ..אלה סימנים שמראים לנו איפה אנו תקועים במאבקים עקרים וחסרי תועלת וזה הזמן לכנות ואמת ולתת מענה למקומות הללו, לשחרר ולהגיע לפתרונות

.

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן