מזג האוויר האנרגטי לשבוע השלישי של אוגוסט 2019


15.8.19 מרקורי מסיים את הצל פוסט רטרו
מרקורי סיים את הרטרו ב 1.8.19 ורק כעת מסיים את אפקט הלולאה, זה הזמן בו הושלם תהליך עמוק של הבנות שהחל עוד ביוני.. מסע שינוי, שיפור ושדרוג האינטליגנציה הרגשית והיצירתית שלנו .. כעת הגענו לזמן בו ניתן להתחיל ליישם.. במהלך הזמן בו מרקורי היה בצל פוסט רטרו נוצרת התעוררות ורצון של המוח לצאת החוצה ולשתף פעולה עם מה שקורה שם בחוץ , כשהמטרה להביע את מה שנלמד במהלך הרטרו כדי לצור עוגן חזק של אמונה וידיעה ממה שנלמד במהלך הרטרו… וכעת כשהולם התהליך ניתן באמת לעשות עם זה משהו

תזכורת לזמני מחזור הרטרו של מרקורי ואבני הדרך המאפיינות מסע זה

מרקורי נכנס לסרטן 4.6.19
מרקורי נכנס לצל טרום רטרו ב- 20.6.19
מרקורי נכנס לאריה ב- 27.6.19
מרקורי עוקב במרחק הגדול ביותר מהשמש 23.6.19
מרקורי נכנס לרטרו ב- 8.7.19
מרקורי חוזר לסרטן ב- 19.7.19
מרקורי מתחיל מעגל חדש ב- 21.7.19
מרקורי מסיים את הרטרו ב- 1.8.19
מרקורי מקדים במרחק הגדול ביותר מהשמש ב- 9.8.19
מרקורי חוזר לאריה ב- 11.8.19
מרקורי מסיים את הצל פוסט רטרו ב- 15.8.19
מרקורי מסיים את מסעו באריה ב- 29.8.19

שיאו של מחזור זה יהיה ב 4.9.19 במפגש בין מרקורי והשמש.

15.8.19 ירח מלא על ציר אריה דלי
מה מספר לנו הירח המלא? ירח מלא זה מדבר על שמש מול ירח, שמש אריה וירח בדלי זהו שיאו של מעגל שהחל במולד הירח באריה.

ירח מלא זה מספר לנו על השיח בין אנרגיית האריה לאנרגיית הדלי.. תחת אור הירח אנו מובלים למרחב חדש ולא מוכר, המרחב בו ניתן לשחרר את הקול האותנטי. בכל אחד ואחד מאיתנו קיים הילד הקטן שכל כך זקוק לתשואות ומחיאות כפיים, מקום זה גורם לנו לאמץ דפוסי התנהגות והתנהלות מסוימים שעימם אנו ממשיכים לחיות את חיינו, למעשה נרגיש בסדר עם עצמינו ולא נעלה סימני שאלה עד הנקודה בה נאלץ להתבונן באופן שלא משתמע לשתי פנים.. ההתבוננות חלה תחת אור הירח המלא .

בזמן זה אנו נכנסים לזירה הראשונית ביותר של ההתנסות מחוץ למקומות המוכרים ומה קורה לנו שאנו נחשפים למקומות לא מוכרים וצריכים לצאת החוצה? זה יושב על כפתור עתיק מאד שנלחץ כעת עד הקצה! כפתור זה מביא את אותו ילד קטן לקדמת הבמה ואנו יכולים לבדוק מה המוטיב שמוביל את הילד הפנימי לקדמת הבמה, איך הוא חווה מקום זה, מה מניע אותו, מאיפה נובע הצורך ואיך חווים את החוויה של החשיפה.. כולנו נחווה את המקום הזה בכלל , אך כל אחד יחווה ביחס למה אישית שלו..כדאי להיות מודעים למקום זה שכן יבקש מענה ממקום עמוק מאוד של הנפש..מומלץ לבדוק היכן ציר זה נמצא במפת הלידה ואיך הוא מתעורר תחת הירח המלא..

מולד הירח באריה פתח לנו דלת החוצה, לצאת מהקונכייה הביתית לעולם שבחוץ. נפתחנו למה שמעבר למוכר והידוע למרחבים חדשים שמעולם לא היינו בהם.. ממש כמו ילד קטן שיוצא מביתו בפעם הראשונה: התרגשות ושמחה גדולה אך בו זמנית הילד הקטן לא מודע למה מתרחש במרחב החדש ולכן מסע זה מדבר על התפתחות המודעות דרך מפגש עם אנשים לא מוכרים ועם סיטואציות לא מוכרות.. ממקום זה אגב בספרים העתקים מקשרים למזל אריה הימורים ובעיקר הימורי הלב:), מזל אריה מדבר על אהבה ועל פתיחת הלב.. ממש כמו ילד קטן, לא ברור מה יקרה..אך כדי להגיע לשמחה נוצר מסע לפתיחת הלב.. כעת אנו מגיעים לשיא, מגיעים למקום אחר לחלוטין בו ניתן לפרק את ההיאחזות בהתניה של הסביבה.. כעת הירח המלא בדלי מדבר על ההסכמה להיות שונים ואחרים, להתחבר למשהו אמתי האותנטי ..

לא בכדי ירח זה מתחבר לחג האהבה.. מסע בו מככבים שני צדדים שהנו, הלב ורגש העמוק של הערצה לצד הבנות אחרות, כנות, אותנטיות וייחודיות.. כשכל המרכיבים הללו קיימים בהחלט ניתן להתחבר למקום של אוהבים..


16.8.19 מרקורי עושה תשעים לאוראנוס
מרקורי מייצג את מערכת החשיבה והתקשורת שלנו , אוראנוס הוא הפאזה הגבוהה של מרקורי.. ברמה האנרגטית מרקורי מדבר על החיים היומיומיים בעוד אוראנוס מדבר על מה קורה שמצליחים לצאת מהיומיום ולפרוץ את תקרת הזכוכית.

לכן היום נוצרים הבזקים של תובנות יכולים להביא לבהירות חדשה,  חשוב לציין שתובנות חדשות לא בהכרח נחוות ממקום חיובי, לעתים מקום מאיים כיוון שתובנות אלה מנערות תפיסה הגיונית רגילה של מה שאנו מכירים ויוצרות לחץ לשינוי גישה. שינוי גישה מוציא אותנו מהמרחב הבטוח ומקום זה יכול ללחוץ על לא מעט כפתורים ובכך לשלוף דפוסים רגילים.

מה שמעניין שהאנרגיה שמגיעה עם היבט זה מכריחה לראות גם אם לא נוח וגם אם לא נעים ולנקוט פעולה.. השאלה מתי נזהה את התובנות החדשות, בהקשבה הראשונית של טרום מפגש עם החיים או במפגש עצמו או בחוויה של אחרי המפגש.. וכאן הטיפ 🙂 ההטענה האנרגטית מהירה מאוד ולוחצת חזק מאוד ולכן השלוף, מגיע במיידי… לכן זמן זה מאפשר לנשום לעומק הבטן, להיפתח להקשבה האינטואיטיבית הראשונית ולהסכים להכילה גם אם לוחצת על מקומות לא נוחים, להמשיך לנשום ושוב לנשום לתת לעצמינו לנוע דרך טבעת האש…חשוב, גם אם טבעת האש לפתה, גם העצבים הרקיעו שחקים.. עדין נשימה עמוקה יכולה להביא לרוגע ועדיף תמיד לתרגל ..רצוי ומומלץ בטבע ..ולזכור שגם אם האמת כואבת, הכאב הוא חלק מתהליך של הכלתה, עיבודה והסכמה לעשות עם זה משהו

18.8.19 מארס נכנס לבתולה
מארס מייצג את התשוקה הראשונית לחיים, יצרים, אדרנלין, רצון, עיירות, וויטליות, הישרדות, עוצמה, מנהיגות, אומץ, עצמאות אך בו זמנית מארס מייצג גם את הצל, פחד, תסכול, סירוס, עצב, קרבנות, ריק, חוסר אונים, חדלון וכאב…

מארס מייצג את דמות הלוחם ובבתולה מספר לנו על מה אנו נלחמים כדי לשפר את איכות חיינו המטרה במעבר מארס בבתולה היא איך ניתן למנף את החסרים והחסכים, פחד ועצב לתשוקה, עוצמה, אומץ ומנהיגות.

מארס מתפקד באופן שונה בכל מזל, מארס בבתולה מונע מהצורך לעשות כדי לשפר ולשנות ובכך לצור תוצאה שמביאה למקום נכון, מדויק, מזוכך ומכויל לחלומות בכל הרבדים והתחומים של החיים. מארס בבתולה מאפשר לזהות את המקום שזקוק לשינוי, תיקון, שיפור וריפוי דרך עשייה.. הדחף לעשות קיים בכל יצור חי ולמעשה החיות הולכת לאיבוד לכשנעלם הרצון לעשות.. לכן הצל יעורר את הדחף, דרך חלומות, דרך תסכול, דרך פחד, דרך עצב ומתח זמן משהותו של מארס בבתולה יאפשר לנו תהליך ריפוי עמוק של הלוחם והפיכתו למנהיג.

21.8.19 ונוס נכנסת לבתולה
כניסת ונוס לבתולה מדברת על זמן בו ניתן להבין ברמה הפרקטית את עולם הערכים שלנו, לטהר, לזכך ולדייק את ההתנהלות שלנו.

המרחב של הבתולה חושף את הפרטים הקטנים בתמונת החיים הגדולה ולכן קל מאד לזהות ברמה של פרטים מה לא הרמוני ולא מתיישב בצורה מדויקת בכל תחום וממד של החיים. וזאת הסיבה שמרחב זה מעורר את הקול הפנימי שיוצר אנליזה מדויקת לערכים, מצבים, אנשים ו… וממקום זה ניתן לזהות מה זקוק לשיפור להשקיע בצורה נכונה ויעילה בשיפור ותיעול.

ונוס בבתולה מסייעת לחזור ולהשקיע בריאות של הגוף והנפש ולא ממקום של אשמה וקרבנות, לא ממקום של התבכיינות וכאב, אלא מבחירה נקייה של מה שזקוק לטיפול וריפוי. ונוס בבתולה מזכירה שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים ותשומת לב לפרטים הקטנים יכולה הכרחית בחיים הישגיים שעובדים על מהירות מסחררת במיוחד בימים אלה. זמן זה מאפשר לצאת מפרפקציוניזם ולקבל את ההבנה שהכול בסדר מדויק ובשלמות מפתחת, אם יש תחושה של לכידות וכאב, זה רק תמרור שמעורר לתחזוק שונה וטיפול בפרט קטן נוסף

ונוס בבתולה יכולה להזכיר לנו בכל אחד ואחד מאיתנו יש את הילד הקטן המאוים מהכוח הגדול של העולם, ובאותה נשימה לזהות את החיבור המופלא לאותו משהו גדול שמזין אותנו, זמן נפלא לעצור בתוך הפעולות היומיומית השגרתיות ולנשום, לזהות ולתת את הדעת לאלוהים שנמצא בפרטים הקטנים ואולי גם לעשות משהו קטן למישהו אחר..

ברכות לשבוע נפלא

2 מחשבות על “מזג האוויר האנרגטי לשבוע השלישי של אוגוסט 2019”

  1. תודה על התוכן , מרתק וגם מאוד מחכים .
    רציתי לשאול מה המשמעות לירח מלא במזל דלי שאצלי במפה הוא בבית ראשון .

    הגב
    • שמש וירח מספרים על הבסיס הכי ראשוני של אישיות האדם
      וכשיש לנו ירח מלא מדובר בקוטביות השואפת לאיזון בין האני לבין העולם שם בחוץ
      שמש מיצג את השכל וירח את הרגש, שמש מיצג את המודע וירח את התת מודע, שמש מיצג את האב וירח את האם,
      שמש מיצג את האני וירח מיצג את האנחנו, שמש מיצג את הגיבור הפנימי שיוצא למסעות גילוי בעוד הירח מיצג את התינוק הפנימי התלוי וזקוק
      לכן שיש לנו ירח מלא, יש קיטוב בין צרכים שונים שמהטרה להגיע לאיזון והיזון ומציאת שביל הזהב בחיים
      איפה זה בא לידי ביטוי? בית 1 מדבר על הזהות והאישיות של האדם ובית 7 מדבר על העולם שם בחוץ ועל מערכות יחסים שהדגש על מי אני לא
      לא רשמת איפה האריה ואיפה הדלי:) או אולי את שואלת על הריח המלא האחרון ואיפה התיישב על המפה שלך?
      אשמח למענה כדי שאוכל לתת תשובה … יומקסים

      הגב

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן