מזל טלה – הגיגים

האביב פרץ החוצה בעוצמה רבה, לרגע נדמה היה שנכנע לחורף, כיוון שנאלץ לבקע חומות, מסכות והתנגדויות…אחרי מאבק לא קל, יכל לחורף יצא במלוא כוחו הדרו.  בנקודת השינוי הטבע מעניק את הכלים לראות מעבר, לראות את היכולת של שתילים ונבטים רכים לבקע את האדמה ולפרוץ החוצה לאור כדי לצור מסע לפריחה. יכולת זאת מעניקה שפע של עוצמה לפריצה, לתשוקה, לחיים, ולהתחיל מסע…

אותו כוח פורץ יכול לבוא לידי ביטוי בשפע של צורות, החל מהפאזה הראשונית, הטלה, הלו הוא התינוק הזקוק לתשומת לב אין סופית, תינוק שרואה את כל העולם מנקודת ההסתכלות שלו, מרכזיות, אגוצנטריות, עם צורך בסיפוקים מיידים, וכשלא מקבל את הסיפוק המיידי מתעורר בו הכעס, זעם ותסכול גדול, טלה בפאזה זאת נע כנגד מטרות קצרות טווח, מטרות הנראות לעין במיידי, הכוח המניע אותו, מניע אותו לצור אתגר בממדים מוכרים והתפתחותו מונעת ביחס לניצחונות שלו, על ידי ניצחונות קטנים מול אתגרים נראים, מטרות מידיות וסיפוקים הוא לומד להרחיב את הטריטוריה שלו ואת גבולות שלו …למי שמצוי בפאזה זאת, אמנם תמים, נקי, ישר, טהור מאוד אך בזמן זה הלחץ יוצר לו אתגר גדול שמעבר ליכולות שלו להכיל ומכאן הכעס, זעם ותסכול יכולים לחגוג, וסביר להניח שבירח המלא של פסח חש זאת היטב..

הרעיון לזהות את הפאזה בה נמצאים ולהבין מה מהותה ואיך להתקדם לפאזה הבוגרת יותר, הפאזה הבוגרת יותר היא פאזת האייל, אותה תמונה שאנו רואים ומזהים דרכה את הטלה, האייל, האייל הוא המנהיג הבוגר המוביל את העדר, הוא מודע לטריטוריה שלו, הוא מודע לעוצמתו ולכוחו, הוא שליט העדר, הוא בעל ההרמון של הנקבות ורק הוא רשאי להזדווג עימן, לכן גם כוח המיניות שלו לא מוטל בספק, העוצמה שלו גדלה שכן הגנטיקה שלו מתעצמת ותומכת בו דרך השבט. מקום זה הטלה חצה את גבול השרידה, מקומו בטוח בכל רובד: החל מהישרדות גנטית פשוטה, הישרדות ברמה של מעמד, שט וכוח ועד יכולת להיות ראש חץ לקבוצה ולהוביל אותה לטריטוריה לא מוכרת, למשהו שמעבר לידוע וכאן מתחיל המסע המעניין של הטלה, לא עוד כעס וזעם מניעים אותו, אלא העוצמה של לוחם האור שמניע את עצמו ממקום נקי וטהור, משולל אינטרסים אישים, מניע את השבט למקום בו יוכל לפגוש מרחב נכון שיאפשר התפתחות שונה..

למי שמצוי בפאזה זאת, יכול לגלות את היכולת להתעלות מעל האינטרסים, להתרומם מעל המלחמות של טריטוריה ושליטה למקום של התבוננות, הבנה, עירות, מודעות וידיעה מאיפה זה מגיע ולאן זה מוביל.. במקום זה ניתן לראות את העוצמה של הכוח האמיתי שמוביל את האייל, כוח האמונה, עוצמה ותפיסת מציאות הניזונה ממסע: מסע של יושר, כנות, עצמאות, פריצה מעבר למוכר והידוע, בניה של בטחון בלתי ניתן להתניה, הבנה וראיה עם הסתגלות לשינויים של הסביבה, עם הבנה של הכוח של שורש נשמתו… וכך ניתן להמשיך לנוע על הגלגל לראות איך בנה בכל טריטוריה מדרגה חדשה ומכאן המחזור הבא מביא עימו את כוח הספיראלה, תנועה והתפתחות לאנרגיות גבוהות יותר, עוצמתיות יותר ורוחניות יותר.

מעניין איך כל שנה אותה אנרגיה חוזרת ומאפשרת לנו לפתוח דלת חדשה, לשנות את החוזה ולהתחיל מחדש…למי שחווה לחץ מסיבי וסופר עוצמתי. יש את הבחירה לפןל תחת הלחץ או לבחור לפתח את הטלה לאייל,  לצאת למסע אתגרי למעבר לאישי, מעבר להישרדות של מלחמה ולוחמה, להיות חולם וחומל ולוחם אור אמיתי… זה התפריט במסעדת הקוסמוס לחודש זה.. למי שרוצה, אפשר להזמין:)

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן