מפה אסטרולוגית לילדים – מבוא

הילדות היא תקופה מדהימה מלאה בהבטחה. חיים חדשים שמתחילים, מלאים בהתחלות חדשות, בחוויות חדשות ובאתגורים. ואתגורים לילדים הם חלק בלתי נפרד ממערכת האתגורים להורים. וברגע זה אולי כדאי להפנות שאלה להורים, בכנות, כמה פעמים במשך חיי הילד לא תמהתם, איך כל דבר בעולם מגיע עם הוראות הפעלה, איפה הוראות הפעלה של הילד? השאלה יכולה להגיע מתסכול, כאב, רצון לעזור, תהייה, ומתוך הבנה מה מקום ההורה בחיי הילד. ובכן קיים סוד קטן.. ילדים כן מגיעים עם הוראות הפעלה.

כל אדם נולד בזמן מיוחד, ביום מיוחד, ובמקום מיוחד. באסטרולוגיה משתמשים במידע זה כדי לבנות מפה, מידע זה בונה מפה, הורוסקופ שמאפשר ראיה ערכית ויוצאת דופן של הפוטנציאל, המניעים והצרכים של הילדים. מדריך קוסמי זה אפשרי לכל אדם. דפוסים של פלנטות, שמש וירח הם ייחודים ומשמעותיים בתהליך התפתחות הילד. כיוון שילדות שונה מבגרות, השינויים הם חלק מהתפיסה הכוללת של התמונה, השינויים הם תהליכים המגלים מי הילד ולאיפה מתפתח כאדם. ילדים זקוקים להדרכה שונה, צרכיהם שונים, זקוקים לתנאים אופטימליים כדי לגדול למילוי ומיצוי הפוטנציאל.

המדריך הקוסמי, התבנית האישית או לחלופין המפה האישית מעניקה יכולת לראות מה התנאים והצרכים של הילד, בעזרתם ניתן לרכוש מפתחות לראיה עמוקה ומיוחדת מה האיכויות של הילד, מה התכונות ומה המתנות ואיך להביאן לידי ביטוי. בילדות נבנים הדפוסים הקבועים של האדם, מה הכלים העומדים לרשותנו כדי לאפשר צמיחה נכונה, חשוב לזכור שלכל אדם יש את הרצון החופשי, הבחירה החופשית והיכולת לנוע לאין סוף זוויות ממרכז המעגל. זאת אומרת אסטרולוגיה יכולה לתת את מירב האינפורמציה אך לא את התנועה והבחירה, כאן הרצון יוצר את אין סוף אפשרויות הבחירה. יש חשיבות רבה להבנה של פוטנציאל הילד, כדי לאפשר לו לבנות דפוסים של הצלחה, ילד שמתנסה ומצליח מתחיל בבניית מעגלים של הצלחות ומתוך דפוסים אלה יפעל כאדם בוגר.

כמה פעמים אנו כבוגרים מוצאים עצמנו במקום של התמודדות עם ‘כישלונות’?, ‘כישלונות’ אלה הם התוצאות של דפוסים שנבנו מילדות, מכאן מתחילים עבודה של שחזור, ניקוי וריפוי. כמה זמן ניתן היה לחסוך אם לכל אדם היה כוונון להצלחה, כיוון שלכל אדם יש השפעה על המכלול, תארו לעצמכם היכן האנושות יכלה לעמוד אם הצלחות היו מנת חלקם של האנשים כפרטי או כקולקטיב. תנאים סביבתיים יכולים לשנות את האפשרויות למילוי ומיצוי פוטנציאל, הוכח על ידי מחקריים גנטיים בתאומים זהים שהופרדו בלידתם כי הסביבה יכולה לשנות אפילו את ההופעה הפיזית עד כדי גובה, משקל, בריאות, השכלה וכו’.. ואלה כמובן שיקוף לנפש, כי המערכת הכוללת מדברת על גוף-נפש, לא ניתן לעשות הפרדה. מכאן שאם ניתן לנו אפשרות לדעת מה הצרכים, המניעים והפוטנציאל הרי שבעזרת מידע זה ניתן לאפשר את התנאים האופטימליים לילד לצמוח להתעצב על פי האיכויות האופייניות לו.

במפה אסטרולוגית ישנם כמה רבדים, ממש כמו שלאישיות האדם יש כמה רבדים.

אבני הבניה באסטרולוגיה הם הפלנטות, מזלות ובתים. אבני בניה אלה חושפות את הרבדים באישיות האדם, ברגשות ופוטנציאל מנטלי של האדם מחד ומאידך מגלים את מה הקוד הגנטי ומה אפשרי בימות המחר.

הפלנטות, שמש וירח מייצגים את הקונכייה האנרגטית בה צומחת הפנינה, מה האנרגיות והמניעים המאפיינים כל ‘קונכייה’ למעשה מגלה את הסודות של הפנינה הצומחת בקרבה, כל קונכייה טומנת בתוכה סודות קסומים וייחודים לאדם. המזלות מספרים על האיכויות, המאפיינים ואופן ביטויים, הבתים מיצגים את הבמות עליהן מתרחשת הצגת החיים. בדרמה של החיים פלנטות מייצגות את השחקנים, המזלות מראים מה תפקידם של השחקנים והבתים מספרים על הסצנות והמערכות בהצגה הגדולה של החיים.

בשימוש באבני הבניה לוקחים בחשבון את הרבדים המתאפיינים על ידי ארבעת האלמנטים (אש, אוויר, אדמה ומים) מצד אחד ועל ידי שלושת האיכויות (קבוע, פעיל ומשתנה) שימוש במפתחות ביטוי אלה יכול להעיק הבנה ועוצמה.

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן