מפת יומולדת – Solar Return

מזל טוב:) חגגת יומהולדת? ברגע זה קבלת אגרת ברכה מהקוסמוס…

מפת הלידה של האדם היא תבנית הד.נ.א. של האדם בכל המישורים והרבדים, ממפת הלידה ניתן לגזור כמה וכמה מפות המסייעות לנו להבין נושאים, אירועים ותהליכים שאדם חווה בזמן נתון. מפת יומולדת היא אחת המפות החשובות ביתר להבנת המחזורים השנתיים של האדם על בסיס מפת הלידה. כל שנה השמש חוזר למקום המדויק שבו נמצא במפת הלידה של האדם, בדרך זה קורה ביום הולדת או יום לפני/אחרי יום ההולדת של האדם, מפה זו מתבססת על המעלה המדויקת שמש במפת הלידה ולכן מפה זאת מתארת את האנרגיות של אותה שנה. השמש תמיד באותו מזל ובאותה מעלה, אך לא תמיד יהיה באותו בית, הבית ישתנה משנה לשנה וייתן לנו אינדיקציה ברורה איפה מתמקדת המפה לאותה שנה. האופק, הירח והפלנטות נמצאים במזלות שונים, בבתים שונים ובזוויות שונות ממה שמוכר לנו במפת הלידה.

מפת הלידה היא מפה רב ממדית המשולה לספר החיים של האדם ומפת יומולדת היא פרק בתוך החיים, חלק שניתן להפריד ולבחון בפני עצמו וכחלק ממסע התפתחות של מפת הלידה.
מפת יומולדת היא טכניקה שמאפשרת לשים את האצבע באופן מדויק על מערך האנרגיות של שנה הקרובה, למעשה ניתן לחוש באנרגיות כבר לפני, ישנן כמה וכמה תיאוריות מה טווח הזמנים, החל מחודש (מעגל ירחי מלא) וכלה בחודש וחצי (פאזת מלאה של השמש ) וכלה בשלושה חודשים (מרגע ששמש עושה תשעים לשמש לידתי ) כך או כך האנרגיות מתחילות להראות עצמן ועמן אירועים וסיטואציות שמאפשרים לנו להתחיל “להריח” מה הולך להיות בשנה זאת..
מפת יומולדת תראה לנו באופן מדויק מה המיקוד של אותה שנה, איפה נמצא עצמינו חוזרים שוב ושוב כדי לתחזק את אותו אזור של המפה/חיים, לעתים נזהה מבנים לא פשוטים, היבטים דינמיים , זוויות מאתגרות, אך עצם ההבנה של אותם מערכים, למשל: מבנה מפה, כשנקבל רבוע גדול במתנה לאותה שנה, או למשל, זווית דינמית בין שמש ומארס כשבמפת הלידה יש לנו זווית קלה ופשוטה ונראה לנו שאנו יודעים איך להתנהל נכון עם האנרגיות של שמש ומארס, זאת אומרת ששנה חדשה מביאה עמה הזמנות להבין את ההתפתחות של מפת הלידה שכן מפת יומולדת היא שלב של התפתחות למפה הלידה..

אולי הכי פשוט להראות דוגמה: אצלי למשל, שמש במפת הלידה נמצא בבית 9 , לפני הכול זה שמש של יום שמאיר והעולם מואר:) תמיד היה לי קל ופשוט להאמין באלוהים וביקום, בטבע וחוקי הטבע, מקום זה אפשר לי המון בטחון וידיעה שאני חלק ממשהו גדול יותר, לכן אני יכולה לקבל תמיכה והעצמה מאותם כוחות של הבריאה, ובמפת יומולדת של השנה השמש נמצא בבית 2 לפני הכול זה שמש של לילה ולא שמש של יום וחוקים של שמש של לילה שונים לגמרי מחוקים של שמש של יום.. מדובר במסע להגיע אל האור.. מיקום זה מספר לי שהמיקוד בשנה זאת עובר לבית 2 ומה משמעותו? הזדמנות נפלאה לעבוד על ערך עצמי, כן…תמיד אפשר להעלות ערך המנייה שלי בעולם, מיקום זה מספר לי שאעמוד במבחן נפלא למה בעל ערך בחיי, מה מהווה משאב נכון ואיך להעלות את ערכו ולאפשר לו לצמוח. לכן ניתן להעריך מחדש כל דבר בחיים.
בדרך כלל בית 2 מתייחס לחומר (שור) אך מדובר בהרבה מעבר, זה לא רק מה שהעולם נותן בו ערך, למשל כספים אלא מדובר כאן בערך שניתן לחיים עצמם ולהנאה מהחיים. שנה זאת מאפשרת להיכנס לעומק הדפוסים המייצרים מרחב בטוח, לבחור מחדש מה להכניס למרחב הבטוח, מה לגדל בגינה של החיים ואיך לתת תשומת לב לצמיחה אמתית המעצימה ומאפשרת, מכאן אני יכולה לזהות ששנה זאת תהיה שנה של מבחנים לתשומת הלב מה הנסיכה הפנימית צריכה כדי לעבור למימד קיומי אחר.

שנה מסוג זה היא מתנה שכן היקום מאפשר התנסויות, מפגשים, סיטואציות וחוויות שיגרו את המקום הזה ויפתחו דלת לאיזון מחדש בין חומר, רגש, מנטל, רוח: גוף ונפש, אדמה ושמים…ממקום זה יתאפשר לחשוף כישרונות חדשים, משאבים חדשים ויהלומים שהסתתרו בבטן האדמה וחיכו לשנה זאת כדי להיחשף לעולם ולזהור מחדש…בו זמנית הצללים של בית 2 ינסו לדחוף רגל הדלת חצי פתוחה כדי לאפשר מבחן חדש לביטחון ועוצמה אמתיים.
מקום זה למעשה מדבר על אנרגיות שתיקחנה מקום מרכזי בחיי, אנרגיות שתתבטאנה בשפע של דרכים וצורות כדי לאפשר לפתוח פרק חדש שיגלה וילמד ערכים, סטנדרטים, ואיך אפשר לזהות? איפה יושב השליט של הבית…לא אלאה, מדובר בטכניקה מרתקת שמאפשרת לזהות ולהבין מה החומרים שייקחו חלק במרק החיים שלי

נמשיך לאופק? מפת יומולדת מציגה אופק שונה ממפת הלידה, לכן שנה זאת מאפשרת לפגוש את העולם בצורה אחרת לגמרי שכן הדלת לעולם השתנתה ועמה האופן בו פוגשים את העולם, איזה דלת זאת כרגע? מה היא מאפשרת, איזה שיעורים ומתנות מביאה עמה? מאיזה חומרים עשויה דלת זאת ואיך חומרים אלה עובדים עם האדם? דלת חדשה אומרת מפגש אחר, איך מגיבים, איך פותחים ערוץ חדש ואולי במקום עמוק יותר מה רוצים בשנה זאת? בכל רובד? האופק מחבר בין העולם האוטופי (בית 12) לבין העולם של הכאן והעכשיו (בית ראשון) איך מחברים חלומות חדשים לעולם חדש? ולמי שרוצה להעמיק בסוגיית האופק ולהבין את משמעותו, נא ללחוץ כאן

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן