נפלאות הרטרו של מארס

המאמר נכתב בהשראת תחילת המעגל של מארס ברטרו 2016

אנו חווים בתקופה זאת שמיים אדומים:) מארס נמצא בקרבה הגדולה ביותר לכדור הארץ וצובע את השמים באדום!

מארס מקיף את השמש במשך שנתיים ולכן אחת לשנתיים “מיישר קו” עם כדור הארץ , זה המקום בו מארס קרוב ביותר לכדור ולכן השפעתו מקבלת עוצמה גדולה ביותר שלוחצת על שכבות עמוקות ביותר שמוזנות מזיכרונות עתיקים הנובעים מקידוד גנטי.
הקידוד הגנטי הראשוני של כל יצור חי יושב על אלמנט פרימיטיבי חייתי של רצון לחיות חיים עצמאים וממקום זה נובעת יכולת ההישרדות בכלל ובפרט יכולת המנהיגות האנושית. בשפה האסטרולוגית האות המתארת את המתואר לעיל היא מארס ובעזרת מארס אנו בונים את ארכיטיפ הלוחם..

ארכיטיפ הלוחם מקודד על תכונות העוזרות לכל אדם לחיות ולבנות עצמאות ומנהיגות : תכנה זאת מתקבעת בגיל שנתיים. בדרך כלל רווחת הדעה שגיל שנתיים קשה מאוד משום שהילד בוחן ושובר גבולות, חצוף ואמיץ באופן לא הגיוני עד מקום של סכנה . למעשה גיל זה מעורר חשש רב אצל הורים משום שלפתע אותו תינוק חמוד מגלה רצון משל עצמו שמתנגש ברצון ההורים והחברה.. ואז מתחיל החינוך או במילים אחרות אילוף אותו רצון ראשוני כדי להתאים למסגרות משפחתיות וחברתיות.. הילד כועס או שותק או בורח ואט אט שוכח את אותם רצונות שעוררו בו שמחה ואושר… הילד נכנע ומתאים את עצמו לדרישות השבט והחברה ובכך מאבד חלק מניצוץ אישי וייחודי..

אבל, כל שנתיים אותה תכנה מקבלת אות שעוזר לה להשתכלל ולאפשר לאדם להגיע למרחבים חדשים שקשורים להתפתחות הכישרונות והיכולות שלו כדי לגדול וללמוד להיות מנהיג בחייו. כשמגיע האות מופעל אותו מקום שאולף ונסגר במסגרות שכלאו את הרצון הראשוני ואז מתעורר לרגע וחוזר לכל המעגלים הקודמים בו נכלא.. הניצוץ נדלק וחיית הפרא מתעוררת ומשהו נחשף לעומק התכנה..

כשאנו נחשפים נפתחות לנו כל האפשרויות להתגבר על הכלא, לפרוץ למרחבים חדשים ולגלות את אותו אושר של ילד קטן ומצד שני החשיפה גורמת לנו להיות פגיעים מאד וכואבים ולכן באופן אוטומטי מתחברים לקידוד הראשוני ביותר, הקידוד הפרימיטיבי והחייתי..
הקידוד הראשוני נוגע בעצבים החשופים ואז, כמו כל חיה אנו מבוהלים ופוחדים..מנגנון ההישרדות מתעורר, הכעס מתלבה והציפורניים נחשפות למתקפה.. אם הקידוד הראשוני מעובה בשכבת הגנה זה הזמן בו הפחד יתגלה , הייאוש יתעצם ותחושת החוסר אונים תגדל.. כך או כך, זמן זה מאפשר לזהות את התכונות הללו ולשדרג, לשנות ולרפא את הפחד והכאב..

זמן זה בו השמיים נצבעים באדום הוא זמן שלוחץ על הקידוד של המלחמה הראשונית ביותר, המלחמה לחיים ולמוות.. זה הזמן בו נוצרים חלון של הזדמנות להעמיק לשורש הבעיות שגורמות למלחמה בה חווים מוות וייאוש , פחד וכאב ..זה הזמן בו ניתן לבחור מחדש בחיים מלאים שמבוססים על הזכות להיות בעלי משמעות ולחיות חיים מלאי אושר או לפול לבריחה ולחוות את מות כל התכונות הללו ועיבוי השלשלאות של הכולאות את הלוחם הפנימי .. זה הזמן!
כיון שכעת מארס מתחיל לנוע לאט לאט במעגל חדש, זה הזמן לחשוף בכנות את הכלא והשלשלאות ולהסכים לצור חוזה חדש עם דמות הלוחם שבעתיד תתפתח לדמות של מנהיג שיכול לקחת את ההגאים של כרכרת החיים כדי להגיע למטרה בהירה בה נחשפת העוצמה והאהבה שמאפשרת לכל אחד ואחת מאיתנו להיות מנהיג אמתי בחייו..
לכן זה לא רק מארס שנמצא בנקודה הקרובה ביותר לכדור וצובע את שמי הליל באדום, זה חלק שמקודד בתוך הגנים שלנו (בכל הרבדים: פיזי, רגשי, מנטלי, רוחני , קרמתי ו..) חלק שמוכן לקלף בעוז ואומץ את הייאוש, העצב, התסכול והכעס ולפנות מקום להשראה, שמחה, יצירתיות ופעולות חדשות שיובילו למרחבים חדשים המעצימים ומאפשרים להיות מי שאנו ראויים להיות..

ברכות למעגל מארסיאלי מלא השראה ואומץ להיות מי שאנו ראויים להיות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן