האם המהירות יעילה או האם המהירות היא מ….

היום 3.4.21 מרקורי נכנס לטלה ומביא עימו רוח חדשה, למעשה, היום הכל מתחיל מהתחלה! מרקורי חוצה את נקודת האפס בטלה ונכנס למרחב חדש בו אנו נפגשים עם צורת חשיבה אחרת, תקשורת אחרת ויותר מכל תפיסת העולם מקבלת תפנית כדי למקד את עצמינו למסע חדש

כשמרקורי נמצא במזל טלה נוצרת הזדמנות להתחבר לתפיסה מהירה, מחשבה חדה ודינמית, מעבר חד ומידי בין רעיון לרצון ופעולה, דחף חזק להגיע כמה שיותר מהר לתוצאות, למעשה זה הזמן שיכול לסייע לצור מינימום מאמץ מקסימום אפקט, וכמו תמיד, הבחירה בידנו לאן זה ילך, אם לחוסר סבלנות, כעס ותסכול עם חרטה עתידית על פליטות פה או הבנה שרעיונות כעת מגיחים לאוויר העולם..

כיוון שזמן זה מאפשר מחשבה מהירה מאוד שיושבת על פתיל קצר מאוד, כדאי לשים לב למתח שנוצר ולמערכת העצבית שיכולים להתחבר לעצבנות גדולה מאד, זה הזמן לנשום עמוק ולשים לב על מה נלחמים ומה באמת רוצים.. זמן מצוין לחדד את המחשבה, להבין מה רוצים ולנפות את מה שלא מוביל למטרה.

במקביל עולה השאלה.. מהירות, כמה מהירות יכולה להיות יעילה או האם המהירות היא מהשטן כמו שאומר המשפט הישן. כאן חשוב לזהות סוף מעשה מחשבה תחילה והאם המחשבה שלנו מגיעה ממקום נכון מדויק שנשען על חלומות וערכים נעלים שקיימים בנו ולמה? משום שמרקורי מגיע מדגים עם מטען אנרגטי של אידיאלים, חלומות, חזון, ערכים נעלים, אכפתיות וחמלה וכאשר יוצא החוצה לאור יכול להיות ממקוד מאד ובמהירות להגיע למטרה או לחילופין מסונוור מהמפגש עם המציאות וממקום זה המהירות מובילה לנפילה ולשדידה אנרגטית

נקודה חשובה נוספת שמאפיינת מעבר זה היא מיקום מארס שליט מזל טלה, מארס נמצא בתאומים ..וכן מרקורי שליט תאומים נמצא בטלה, מצב זה מכונה אירוח הדדי או חילופי שליטים. כל פלנטה נמצאת במרחב של הפלנטה האחרת ולכן נוצר מצב של לופ אנרגטי.. או ניתן לעיתים לזהות זאת כחתימה כפולה ולכן הלחץ של החום והמהירות מקבלים העצמה גדולה יותר וכל האמור לעיל מתעצם..
איפה נמצאת נקודת הפתרון? כשיש לנו מצב של אירוח הדדי, אנו מחשבים את הנקודה בה נפגשות האנרגיות מרקורי במעלה 0 בטלה מארס במעלה 18 בתאומים (כן לכל מי שיש איוש כוכבי מבעלות אלה חווה את המציאות כרגע עם לחץ עצבי גבוה מתמיד וממקום זה מתח ותחושה של מהירות גדולה ללא שליטה בהגאים..) החשוב פשוט ממעלה 0 בטלה ועד מעלה 18 בתאומים יש לנו 78 מעלות (30 טלה, 30 שור, 18 תאומים.. סך הכל 78) , מחלקים ל- 2 מקבלים 39 , סופרים 39 מנקודת האפס ומגיעים למעלה 9 בשור.. לכן נקודת המפגש של האנרגיות היא במעלה  9 בשור ולמרבית הפלא מי יושב שם?:) אוראנוס ! מה שמספר לנו על ההכרח למצוא ערוץ אחר לפריקת האנרגיה, יצירתיות, כנות, חיבור אותנטי הם המפתחות לפתרון הלופ האנרגטי בדרך יצירתיות ומיוחדת..

מעניין איך אתם חווים זאת? אגב, אירוח ההדדי ימשיך עד שמרקורי יסיים את מסעו בטלה ויעבור לשור ונגלה תוצאות של מה שקורה היום כשמרקורי ייפגש עם אוראנוס..

דרך אחרת להבין את מסעו של מרקורי בטלה, מסע מהיר של שבועיים בלבד.. מסעו של מספר הסיפורים בזירת הלוחם.. הסתגלות לטקטיקה של הישרדות כשהכל מהיר ואין יכולת לעבד מה שקורה..ומכאן קצרה הדרך לכעס ותסכול או יכולת להבין אסטרטגיה של התחלה ומיקוד במטרה ביעילות ובמהירות.. לכן אם נמצא עצמנו בכעס ותסכול גדול, זה הזמן לנשום (מרקורי מייצג בין היתר את הנשימה) להסתגל לשקט שמעבר לרעשים החיצונים ולהתמקד במה החלום באמת . אם נחווה את הפאן החיובי.. נפלא, זה הזמן לעשיה מדויקת וממוקדת מטרה כדי לגלות את ערכה לכשמרקורי יגיע לשור..

ברכות

2 מחשבות על “האם המהירות יעילה או האם המהירות היא מ….”

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן