היום הרטרו של מרקורי תם ולא נשלם:) מרקורי יוצא מהצל פוסט רטרו

מרקורי מסיים היום את הצל פוסט רטרו. זהו השלב האחרון בתוך לולאת הרטרו … בשלב זה ניתן היה להפיק רעיונות חדשים לבעיות ישנות שנוגעות בתרגום ותפיסת המציאות בכל הנוגע לעולם הרגשי שלנו, ואיך מתבטא ביחסים בכלל ומשפחה בפרט, זמן להסקת מסקנות חדשות וכללים חדשים כדי לחיות חיים רגשיים עשירים ומהנים

מה אומר שלב זה? הנה כמה מילים לתזכורת מהות הרטרו:
שלב ראשון של הרטרו נקרא הצל טרום רטרו. בשלב זה צפות תחושות (כיון ששלב זה מתחיל בסרטן ) עולים זיכרונות מעומק המאגרים הפנמיים ביותר לאורך ציר הזמן של חיינו… לכן הצל טרום רטרו הוא הזמן להסב את תשומת ליבנו והבנתנו לסיפורים שאנו מספרים לעצמנו על בסיס סובייקטיבי בכל הנוגע לעולם הרגשות שלנו וקשרים רגשיים
שלב השני של התהליך, זהו הרטרו עצמו. ברטרו עצמו נתקל באנשים ומפגשים שילחצו לנו חזק על כפתורי הפעלה, דפוסים שמחברים את האינטליגנציה למציאות, לכן עולים מתחים, חששות, לחצים, עצבים, ולא מעט כאב וצער שהתחבאו עמוק עמוק בתוך הלא מודע.. כיוון שהרטרו החל באריה המטרה של רטרו זה להעיר אותנו לשדרג את התכנה ביחס למציאות המשתנה ולא רק ביחס לרגשות האישים שלנו… שלב זה נחשפים לשכבות עמוקות שמנקות את כל מה שצף על פני השטח ובכך מתאפשר תהליך ריפוי ויצירת מציאות חדש .
השלב השלישי ואחרון של הרטרו הוא הצל פוסט רטרו.. הזדמנות שלישית לפגוש את אותה אנרגיה במינון אחר אחרי עבודת מודעות שנעשתה ומכאן האפשרות לצור שפה מדויקת יותר במפגש עם המציאות, החל מהדיאלוג בין החלקים הפנמיים שבתוכנו, כלה ביחסים עם המאגרים הרגשיים שלנו משפחה וזיכרונות . זמן זה מהווה הזדמנות נפלאה לארגן את הארכיון הפנימי בצורה יעילה, נכונה ובריאה. טיפ, שלב זה של הרטרו בעל משמעות עצומה שכן מעניק את הדלק עד רטרו הבא..

כשמרקורי מסיים את הצל פוסט רטרו הוא יוצא מהלולאה (אסטרונומית המסלול של פלנטה ברטרו כפי שנצפה מהכדור נראה כמו לולאה) , מרקורי ממשיך עדין באותה זירה בה החל את הרטרו, אמנם בצורה שונה כיון שהיה תהליך עמוק מאד שאפשר הבנות ומודעות אחרת .. , אך הזירה וההתנסויות אותן התנסויות..

במילים אחרות, מרקורי סיים את הרטרו ב 1.8.19 ורק כעת מסיים את אפקט הלולאה, זה הזמן בו הושלם תהליך עמוק של הבנות שהחל עוד ביוני.. מסע שינוי, שיפור ושדרוג האינטליגנציה הרגשית והיצירתית שלנו ..

כעת הגענו לזמן בו ניתן להתחיל ליישם.. במהלך הזמן בו מרקורי היה בצל פוסט רטרו נוצרת התעוררות ורצון של המוח לצאת החוצה ולשתף פעולה עם מה שקורה שם בחוץ , כשהמטרה להביע את מה שנלמד במהלך הרטרו כדי לצור עוגן חזק של אמונה וידיעה ממה שנלמד במהלך הרטרו… וכעת כשהושלם התהליך ניתן באמת לעשות עם זה משהו

תזכורת לזמני מחזור הרטרו של מרקורי ואבני הדרך שמאפיינות מסע זה

מרקורי נכנס לסרטן 4.6.19
מרקורי נכנס לצל טרום רטרו ב- 20.6.19
מרקורי נכנס לאריה ב- 27.6.19
מרקורי עוקב במרחק הגדול ביותר מהשמש 23.6.19
מרקורי נכנס לרטרו ב- 8.7.19
מרקורי חוזר לסרטן ב- 19.7.19
מרקורי מתחיל מעגל חדש ב- 21.7.19
מרקורי מסיים את הרטרו ב- 1.8.19
מרקורי מקדים במרחק הגדול ביותר מהשמש ב- 9.8.19
מרקורי חוזר לאריה ב- 11.8.19
מרקורי מסיים את הצל פוסט רטרו ב- 15.8.19
מרקורי מסיים את מסעו באריה ב- 29.8.19

ונקודה חשובה למחשבה.. כל מה שנזרע בתחילת השנה המרקוריאנית הנוכחית (21.7.19) מגיע לשיאו  ב 4.9.19 במפגש בין מרקורי והשמש.. ומשם מרקורי יתחיל לנוע במהירות לכיוון הרטרו הבא:)))

ברכות לימים מלאי הבנות ותובנות

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן