מולד הירח בשור 2019

5.5.2019 בשעה 01.45 שעון ישראל

מולד הירח בשור : שמש וירח במעלה 14.10 בשור, אופק בדלי מעלה 15.38

מולד הירח בשור פותח מעגל אנרגטי חדש שנוגע בביטחון ראשוני ביותר. הביטחון הראשוני נמצא עמוק בתוך הזיכרון של הגוף ומופעל דרך המערכת החושית שלנו .. כיון שמדובר בזיכרונות טרום חשיבה וטרום זיכרון תודעתי מעובד, לא אחת אין לנו גישה לזירה זאת והמציאות שפוגשת אותנו ולוחצת על כפתרי ההפעלה יוצרת את ההשפעה והתגובה.. מעגל אנרגטי זה מאפשר לנו גישה שקטה לחכמת הגוף, לזיכרונות האצורים ועצורים בו כדי לצור שינוי והעצמה..

ברמה הפשוטה ביותר זירה זאת מספרת לנו על מקור תחושת הביטחון, שלווה, עונג, חיבור לגוף ולידיעה שהכול בסדר.. אלה הם החומרים מהם נוצרת תחושת השפע. כשיש באגים במערכת או כשיש גנטיקה פצועה כשיש זיכרון חוויתי פצוע (כמו חוויות ינקות ראשוניות בעיקר עד גיל 9 חודשים ) אלה הם החומרים שיושבים במחסן האישי וממגנטים את כל מה שמגיע לחיינו וכעת יש לנו הזדמנות להיכנס לזיכרונות ולרפא אותם..לא בכדי חודש זה בגלגל העברי עוסק בריפוי

מולד הירח בשור מחזיר אותנו למקומות מאד ראשונים של אדמה.. אדמה מייצגת את הבסיס עליו נמצאים חיינו, אדמה מייצגת את המקום הבריא המעניק לכל יצור חי באשר הוא את התנאים האופטימליים לגדילה וצמיחה., מחיבור לאדמה נולדים הערכים הבסיסים של בטחון ושלווה.

כשהירח נולד בשור יש לנו הזדמנות נפלאה לחזור לאמא אדמה ולזהות את מה שלא כל כך מובן מאליו בריצה היומיומית.. להאט את הקצב ולחוש: לחוש את מקצב החיים האמתי . למעשה, מקצב החיים האמתי נמצא בתכנו ומתואם לכל אשר קיים ..בשאיפה להרמוניה ושלווה, איזון ונועם .. אך אנו רחוקים, אנו נמצאים במקום של התניות (ציר שור/עקרב התניות של עונג וכאב) אנו ממגנטים כאב וחוסר סיפוק, אנו מושכים לחיינו סחרור וחוסר איזון כיוון שמשהו לא מחובר עוד למקצב המתואם של האדמה.. כיוון שמשהו בפנים לא מכיל מרכז מגנטי בעל עוצמה ונוכחות הכל סוחב ומניע ביחס להתניות סביבתיות . במעגלי החיים הקובעים, תמיד יש את ההזדמנות לחזור לתאם מקצבים , תדרים ולצור מרכז מגנטי בעל עוצמה.. מולד בשור מאפשר לנו לחזור ולהתחבר לאותו מקצב פנימי שתואם את האדמה.

כיון שנוצרה התרחקות עצומה מהאדמה ומכרי הדשא הראשונים בהם ניתן לנוח תחת גפננו ותאנתנו, אנו מסתובבים עם התניות וכאב, מסוחררים מחוסר הבנה, כואבים מעיוורון או סנוור יתר של מה שנדמה בעל ערך.. אנו נטולים מרכז מגנטי וחוקי המשיכה עובדים באופן פראי ולא מאוזן ..אך תהליך הריפוי מתאפשר תמיד דרך ציר הזמן.
ציר הזמן מאפשר למחוגים הקטנים של הזמן לאתחל מחדש, המחוגים הקטנים יושבים על “תכנת הירח”. תכנת הירח מדברת על מעגלים קטנים הנעים בספירלות מתפתחות והמתעלות באופן מרתק, ספירלות אלה בנויות על הזמן העת (קהלת) ומחזרים אותנו בחזרה למשהו ראשוני שאנו זקוקים ממש כמו תינוק שרק נולד..

מולד הירח בשור מזמין אותנו להרגיע את הרעש ולחוות חיבור חושי עמוק מאד לשלווה ורוגע, לחזור לחיקה של אמא אדמה לצור תהליכי ריפוי ולאפשר לאותם נסיכים ונסיכות פנימיים לגדול להיות מלכים ומלכות בעלי עוצמה ונוכחות הנוטלים את ההגאים של מרכבת החיים (מיוצגים על ידי המזלות הקבועים) למקום נכון ומדויק המחבר את הכל החלקים לסכום גדול יותר..

אסטרולוגיה קלסית גורסת שמזל שור מחבר אותנו לכסף, מזון, תענוג, שפע , אמנות, רכוש, משאבים וכו… אם נכנס קצת יותר לעומק נגלה שכל האמור מדבר על האדמה שלנו, על הטריטוריה שלנו שמכילה את כלל ההתנסויות, המצבים, המקומות, החוויות בעלות הערך… כל אלה מאפשרים לנו להעריך את החיים ולכן אם נכנס לשכבה עמוקה יותר של אותה אדמה נגלה שמדובר במה שאנו מעריכים ומעניק לנו תחושה של ערך עצמי, או כפי שאני אוהבת להגדיר: ערך המנייה שלנו בעולם. על מה מבוסס ערך המנייה שלך בעולם, מה אני שווה? לכן מעגל ירחי זה יעזור לפתוח את עולם הערכים הראשונים שבונה את ערך המנייה האישית לצד התנסויות , חוויות ומצבים שיאפשרו להעלות את ערך המנייה..

חשוב לציין שהמנייה האישית מחוברת למניות אחרות שיושבות על אותה “אדמה” לכן מדובר גם בערך קולקטיבי , מה אנו נושים ברמה פנימית כקצובה, כעם, כמדינה, כדת וכו.. מסיבה זאת חודש זה יאפשר לנו לגלות את הערכים המשותפים שבונים עוצמה משותפת, הזמנות מעניינת להבין, לרפא ולאפשר לפוטנציאל של האדמה לבוא לידי ביטוי.. וזאת מתוך הבנה שמה שאנו שמים באדמה גודל, אם נזרע פירות מופלאים יגדלו פירות ומופלאים ואם נזרע פירות רעילים יגדלו פירות רעילים.. הבחירה היא אישית וקולקטיבית וזמן לצור בוסתן חדש..

זמן זה פותח דלת לבניית סביבה חדשה, עוגנים חדשים, כלכלה חדשה (בכל הרבדים) או במילה אחת: קיימות חדשה, במיוחד הנוכח אופק המולד בדלי ושליט המודל אוראנוס נמצא בשור, הכל חוזר לאדמה..זמן לזרוע אנושיות וחסד, מגע עם המכנה המשותף הגבוה של כולנו כאנושות שחיה בסינכרוניות מלאה עם האדמה , וכן.. נפטון שיוצר שיח מעניין עם השמש והירח יוצק את הפן האוטופי לכאורה.. זאת לא אוטופיה זאת אפשרות וברבד הפרקטי, זמן לאפשר לפתרונות חדשים לבעיות ישנות..

ונוס שליטת מזל שור נמצאת בטלה, זה לא מקום שנוח לאנרגיה הוונוסית במיוחד נוח העובדה שכעת היא מתחילה לצור שיח דינמי עם סטורן ופלוטו.. מקום נפיץ מאד שלוקח לקומפלקס שונה מכל האמור לעיל, כאן נכנס תבלין אחר שאם נדע לעבוד אתו בצורה נכונה ולנשום רגע לפני מאשר להצטער רגע אחרי:) זה היכולת לחבר בין רצון אישי לבין צרכים חברתיים ומציאות שביל הזהב..

אולי הדרך הפשוטה לתאר תהליך זה כמו לעדור את האדמה לפני שאנו זורעים.. במקביל חושב לציין שוונוס משוחחת גם עם יופיטר ויופיטר שנמצא בבית (בקשת) מעניק את הדלק של האמונה לעבור את המורכבות באופן שתואם אמונות וחלומות, דרך אופטימיות ושמחת חיים ואדמה טובה בהחלט מעניקה את השמחה

נקודה נוספת היא מארס, שליט מזל טלה (ונוס נמצאת בטלה וכן השפעתו חשובה) מארס נמצא בתאומים באירוח הדדי עם מרקורי (מארס שליט טלה בתאומים ומרקורי שליט תאומים בטלה) כל אחד גר בטריטוריה של האחר מה שיוצר לופ אנרגטי עם אפשרות למצוא שביל זהב חדש ומה שמעניין שנקודת האמצע בין השנים המצאת בשור.. כך ששוב חוזרים לאדמה. המטרה של מרקורי או מספר סיפורים הפנימי שלנו לומר את האמת באופן ישר ונקי באומץ ובהתלהבות ומארס בתאומים מספר על הלוחם הפנימי שיכול לראות את שני צידי המטבע והאומץ שמלווה למצב זה מגובה במספר הסיפורים.. והכל מתגלם ומתבטא בנקודת המפגש של השנים בשור: באדמה:)

מארס נמצא גם בשיח מעניין עם יופיטר, מה שיכול להציע קונפליקט בין דמות הלוחם לפילוסוף הפנימי, או בין עולם האמונות ועולם הפעולות.. זמן לחבר בין לבין כדי לחסוך משאבים, מה שמחזיר אותנו לאנרגיית השור..משאבים! וכפי שצינתי קודם, אוראנוס שליט האופק בשור מכניס גורם הפתעה בחודש זה, ולמה?

אוראנוס מנער את הבטוח ויוצר תחושה של כאוס כדי לברוא מחדש, כעת נוכל לזהות את הסימנים הראשונים, חשוב לזכור בתוך תהליך של זעזוע, או כאוס שהמטרה היא לפרק מה שלא עובד בצורה בריאה כדי לאפשר בריאה מחדש.. בחודש זה נזהה בקטנה את ההכרח בבחירות האישיות והקולקטיביות בקרקע חדשה, ערכים חדשים, הרחבת התפיסה לאפשרויות חדשות שתצורנה אדמה פוריה ובעלת ערך גדול יותר

טיפ: מולד הירח בשור פותח דלת חודש בו נוכל לזהות את החוזקות שלנו ולתת להן קרקע פורייה לצמיחה ובמקביל לזהות את ערך המנייה האישית גם בחולשות , אלה המתנות שמתחבאות ומבקשות מענה ..וזה הזמן לתת את המענה..

ברכות לחודש של עוצמה, ריפוי ובריאה חדשה

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן