מזג האוויר האנרגטי לשבוע הרביעי של יולי 2019


23.7.19 שמש נכנס לאריה
מזל טוב לכל האריות, שמש נכנס לזירת האריה ואנו נכנסים לבמה חדשה של החיים… אנרגיית מזל אריה מאפשרת להתחבר לזהות האישית , הערכת עצמית, יצירתיות, ביטוי, התחדשות ותשוקה של החיים. זמן זה מאפשר להתחבר לקול של הגיבור הפנימי ולצאת למסע במגרש משחקים חדש..
זה הזמן לחזור למרכז הפנימי ולא להיות מושא לסובבים ולבליל הקולות החיצונים, להקשיב לקול הפנימי של הלב שמשחרר את ההתניות ומאבקי הכוחות עם העולם החיצוני או לחלופין התלות בחסדים של גורמים חיצונים.. הקול הפנימי של הלב הוא בעל המשקל הגדול ביותר כדי להפוך להיות גורם בחיינו.

זמן זה ממקד ברצון (מזלות האש עוסקים ברצון) מה אנחנו רוצים? מה הדלק שמניע אותנו? האם יש חיבור אמתי לתשוקה? האם החיים שלנו מבטאים את האש הפנימית שלנו? האם אנו בתנועה של שפע או בתקיעות? האם אנו במסע בעולם לא לנו או בסלילת דרך המלך? האם יש לנו תחושה של עול וקושי או שמא יש חיבור טבעי לילד הפנימי? שאלות אלה יכולות לסייע להנחות אותנו למקום נכון יותר שיאפשר לנו חיים מלאי מטרה, יצירתיות, שמחה, תשוקה ביטוי וחיבור לדרך ולמסע האישי המיוחד של כל אחד ואחד מאיתנו

25.8.19 מרקורי ברטרו נצמד לוונוס
צמידות בין מרקורי וונוס מאפשרת ערוץ מעניין לחידוש קשרים חברתיים מהעבר. בזמן זה נוצרים ערוצים לניהול משא ומתן על חוזים או הסכמים במיוחד כאלה שלא צלחו קודם לכן, דווקא מרקורי ברטרו מאפשר לפתוח מגירות שלכאורה נסגרו ובעזרת ונוס להגיע לתקשורת קלה והרמונית.

האנרגיה שנולדת ממיזוג של מרקורי וונוס מחברת את השכל, החושים והרגשות למודעות אחרת , מודעות שמסייעת לצור איזון הדדי בנינו לבין האחר. זה הזמן למצוא פתרונות חדשים לבעיות ישנות כשכל הצדדים יוצאים נשכרים ומרוצים מבלי שאף אחד צריך לוותר על משהו בעל משמעות.

מה שמעניין שבזמן זה שנוצר ניקוי עמוק של תסכולים רגשיים עתיקים ונפתח ערוץ לשיח חדש , אגב, זמן זה מעניק ערוץ נפלא להתקרבות לכל מי שאנו מעוניינים, בין אם עניין רומנטי, או עניין עסקי, חברות, שותפות ואם ניקח את הפוטנציאל הגבוה ביותר של זמן זה נוכל לפגוש אחרת אויבים..   ולמה? משום שכעת ניתן להגיע בעדינות וברגישות להאזנה והקשבה .. אלה מפתחות מאסטר ליצירת קשרים רגשיים במקום בו קודם לא הייתה אפשרות  (עוד מתנה של מרקורי ברטרו)

מרקורי ברטרו בסרטן נצמד לוונוס ונוצר לנו ערוץ מרתק לעבודה על מערכות יחסים עליהן גדלנו, החל ממערכות יחסים בין הקולות הפנמיים בתוכנו וכלה במפגשים עם העולם, מערכות יחסים זוגיות, שותפות ועד …נא למלא את החסרJ זמן בו ניתן  לעבוד על השובל של הזיכרונות, להתחבר לתחושות ולהרגשות, ודרך ערוץ זה, פיתוח האינטליגנציה הרגשית ולהתחיל לעבוד על חוזים חדשים.. חוזים חדשים מאפשרים להתבונן לעומק הרגשות שלנו להיפתח למרות ועל אף הפחד ותסכול שנובעים מהעבר, להיפתח  למרות הכאב והצער כי זמן זה מאפשר את הריפוי המיוחד והמיוחל אליו אנו שואפים..

28.7.19 ונוס נכנסת לאריה
כניסת ונוס לזירה חדשה מדברת על אפשרות לעבד את האנרגיות באופן אחר. בזירת האריה נכנס פוטנציאל של יצירתיות, אפשרות להתנסות בצורה אחרת ממה שהתרגלנו בעבר, זמן לביטוי היכולת האישית דרך סיפור חדש! דרך חיבור לגבור הפנימי, רצון, תשוקה ואהבה.. זמן זה מאפשר חיות גבוהה מאוד, השראה, מוטיבציה ויצירתיות ..רק כמו תמיד האנרגיה יכולה להראות עצמה דרך הצל של עודף דרמה, קיבעונות על רקע של אגו ואלם מול המציאות.. כל אלה מובלים למקום בו ניתן להתחבר להזדמנויות שתעוררנה את רצון החיים האמתי, את הכוונות טובות ואת הנכונות להיות מחוברים ללב וללכת אחרי החלום…
למעשה כאשר ונוס נכנסת לאריה נוצר זמן מרתק להצהרה של אהבה! אהבה יורדת מהגדר ונכנסת לזירה המרכזית במטרה לשחק! תבלין חזק של דרמה מקבל מקום מרכזי בחיים והכול פתוח, זמן נפלא לרומנטיקה ופתיחת ערוץ לצ’אקרת הלב..
זמן לפתוח את הלב ולהסכים להיכנס למקום לא מוכר כדי לחגוג את החיים. אנרגיה של אריה מדברת על סיכון או סיכוי…תלוי בתפיסה וגישה, זמן לקחת סיכוי כדי לאפשר לפתוח את הבועה האישית ולאהוב. באזור זה אין בטחון, אלא חזרה למקום של התקוות של הילד הפנימי, זמן נפלא לרפא פצעים של כאב לב, שבר לב או התכווצות של הלב כדי לאפשר לאהבה לזרום ולרפא.. לנקות פחד, להעז לחיות ולהתחבר וליצור

עוד נקודה מעניינת ונוס באריה מדברת על המקום בו אנו צריכים להיות נערצים, לא רק אהובים או מוערכים, אלא נערצים, ככל שהלב מתרחב כך גם כמות האהבה והערצה, יחד עם האפשרויות מגיע גם הצל בצורה גאוות יתר, יהירות ועריצות.. זמן נפלא לאהבה , החל מאהבה עצמית, שיפור יחסים ואינטראקציות בכל מרחב שטרם חווינו כשהמטרה לחזור לשחק כמו ילד ללא פחד , ללא חשש אלא עם המון אופטימיות, חום ואהבה..

30.7.19 שמש עושה תשעים לאוראנוס
זווית כמו תמיד מדברת על יחסים, וזווית של תשעים מדברת על יחסים מתוחים, קונפליקטים, מאבקים וקשיים שמטרתם להוביל לתהליך מסוים…התהליך תלוי במי משתתף באותו שיח. במקרה של שמש ואוראנוס, מדובר במתח בין שני חלקים מנוגים, החלק הזקוק להכרה של החברה למול החלק שבעט באותה הכרה.. ניגודיות זאת מדברת על הצורך להתאים לצד הצורך למרוד : אמנם מדובר שני צרכים שונים, מנוגדים ומשלמים אך בסקלה קוסמית מדובר בצורך אחד- להיות!!

זווית זאת מספרת לנו על שיח שיש בו מתח שגורם להתנגשות בין שני כוחות, אך בו זמנית שני כוחות אלה יוצרים תמיכה לגורם שלישי, ממש כמו שני קירות שמאונכים זה לזה. שני הכוחות המשתתפים בשיח זה הם שמש ואוראנוס ומרחבי הפעולה שלהם אנרגיית האריה ואנרגיית השור. שמש בין היתר מדבר על המקום של ההכרה, הצורך שלנו בהכרה, ההכרה בונה זהות ומרכז פנימי חזק שיכול להאיר בעולם. אוראנוס לעומת זאת מייצג את החלק שלא רוצה את ההכרה, מורד ומתנגד ולכן השיח בין שמש ואוראנוס מדבר על קונפליקט בין שני חלקים בסיסים מאד באישיותי, בין שני צרכים ראשונים מאד שנוגעים למהות הפנימית שלנו, האם אנו מכירים בעצמנו בגלל ההכרה שאנו מקבלים בעולם או שמא אנו מכירים בעצמינו בגלל היכולת להיות אותנטיים ואחרים ..

הניגודיות מדברת על הצורך ללכת בתלם כדי להיות מול הצורך למרוד כדי להיות, כיוון ששני גמרי השמים הם שליטים של מזלות קבועים ונמצאים כעת במזלות קבועים (שמש בבית ואוראנוס במקום מרוחק ולא נוח ) נוצר מקדם חיכוך חזק שנוגע לביטחון, בדרך כלל אנו הולכים במסלול שמספק בטחון, מסלול שמבוסס על שלבים מוקדמים של חיינו ועל התנסויות שקבעו סטטוס קוו.. כעת המורד הפנימי מטלטל את המסלול ואת כל מה שהיינו בטוחים בו ..לכן זמן זה הוא כמו קריאת התעוררות, מרעיד את המסלול הרגיל .. המטרה לשחרר אותנו מהדרך הרגילה והבטוחה לכאורה, המסלול הפך להיות כל כך צפוי עד שתקע אותנו במרחב סגור מאד.

המורד הפנימי מביא עצמו לקדמת הבמה כדי להעיר תובנות חדשות, כדי לשבור הרגלים, כדי לשחרר הגבלות ומגבלות כשהמטרה האמתית מאחרי הכול לאפשר צמיחה מחדש

ברכות לשבוע נפלא

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן