חריקת בלמים חזקה והתבוננות קשוחה – סטורן נכנס לרטרו – מאי 2021

היום 23.5.21 סטורן נעצר ומתחיל לנוע לאחור, כשפלנטה כבדה מייצרת תנועה שונה מייד ניתן לחוש ולהרגיש זאת משום שנקודת מפנה זאת יוצרת לחץ חזק מאד . איפה הלחץ? בזירת דלי בכלל ובעיקר למי שיש איוש כוכבי בנקודה זאת או למי שיש סטורן חזק/ארכיטיפ דלי, למעשה כבר יותר משבוע נוצרת תחושה של כבדות ומפגש חזק עם הצנזור הפנימי וממקום זה קצרה הדרך לאשמה, הלקאה, בקורת, עצב ו.. ולמה? משום שזמן זה מכניס אותנו למפגש מחודש עם דמות הצנזור במטרה להתמיר את הדמות הזאת ולהיעזר בה בנתיב ההגשמה, מימוש עצמי ויצירה של תודעת הצלחה.

נסיגת סטורן כמו כל נסיגה מאפשרת לנו להיכנס לשכבות עמוקות יותר ולהגיע לתובנות חדשות, השכבות אליהן ניתן להיכנס הן שכבות המזל בו מתחולל הרטרו והמסע הוא עם הפלנטה שעושה את הרטרו והארכיטיפ שמייצגת .

סטורן בדלי מעניק לנו את האפשרות לנוע עם דמות הצנזור לנבכי הכאוס שאנו חווים כעת במטרה להיפגש עם מה שדחקנו ולא ראינו בהתנהלות היומיומית כדי להגיע לפאזה הגבוהה יותר של הצנזור, המורה הפנימי וממנו ניתן להתחיל לגלות את שביל הזהב של החכמה

ממתי אנו במסע זה?  מאז שסטורן נכנס לדלי (פעם ראשונה ב 22.3.20 ולאחר מכן ב- 17.12.20) ואולי אף מאז שסטורן נכנס לגדי משם שסטורן הוא השליט של מזל גדי.. (דצמבר 2017) לכן כדאי להביט לאחור ולזהות את המפגשים עם גבולות ומגבלות ואיך למדנו מאיפה הם הגיעו ולאיזה מטרה, איך אותם קירות וחומות שהי הגנה ומגננה מפחד ואשמה, נפתחו למרחבים חדשים כדי לגלות את המטרה שמעבר לפחד והאשמה..

מה המטרות שלנו או איך הכאוס/סדר מזינים את המטרות שלנו? איפה אנו זקוקים למשהו אחר כדי לצור את הסדר החדש? תכנית? שיטה? מבנה? אחריות? ריאליזם? ו.. למעשה השילוב של דלי המייצג את המרחבים שמעבר למציאות עם סטורן שמדבר על המציאות יוצר אפשרות לעבודה מדהימה להגשמה ומימוש בכל הרבדים במשך ארבעת החודשים בהם סטורן ברטרו.. או מיקום סטורן בדלי כשליט העתיק של דלי מדבר על הפאזה הזכרית של סטורן ולכן המקום של פעולה והכרח לצור משהו כדי לצאת מתוך הכאוס.. כעת נבדק ונבחן נוכח המפגש שלנו עם מה שמוציא אותנו מתחושת הבטחון והידיעה שהכל בסדר… הסדר שסטורן מייצר בזירה זאת יכול להוות חיווט מחדש של הכאוס ומכאן אפשרות לחופש אמתי שנוגע מביטחון אמיתי..

ותזכורת לרטרו הקודם שסטורן עשה בדלי.. האבן של סיזיפוס.. תובנות והבנות בנוגע לרטרו של סטורן בדלי.. היום נוצר מצב של חקירת בלמים , לא עוד הולכים באותו שביל שכולם הולכים, אלא נעצרים בכל הכוח ומאפשרים לעצמינו התבוננות קשוחה במה שלא היינו מסוגלים קודם בגלל סיבות ונסיבות ודברים ש”גדולים” מאיתנו

זהו זמן מיוחד להתבוננות פנימה , ונקודה מעניינית נוספת היא סוגיות של הצלחה וכישלון עימן אנו מתמודדים בחיים שלנו מול רף, מטרה, אוטוריטה אישית או חברתית, או כל דבר שמזוהה עם מה צריך חייבים ואמורים כדי להגיע למקום שכולם אמורים.. במרחב של הדלי זה שחרור של כולם ומפגש עם האני האמיתי האוטנטי אם נרשה לו להגיח לרגע ולהנחות אותנו במסע חניכה לחופש שמעבר ..

ברכות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן